ایالت های جنوبی آمریکا منجر کسب و کار کوچک, بهبود, با توجه به جدید Fivestars داده

با توجه به Fivestars کوچک, هزینه های کسب و کار در سراسر کشور افزایش 14 درصد از هفته گذشته و ملت است که در حال

توسط NEWSCENTERALS در 9 خرداد 1399

با توجه به Fivestars کوچک, هزینه های کسب و کار در سراسر کشور افزایش 14 درصد از هفته گذشته و ملت است که در حال حاضر در 55% ریکاوری هستند. داده ها نشان می دهد یافته های جالب بین کشورها است که در حال ramping تا بازگشایی و کسانی که در حال کار کردن بیشتر محافظه کار رویکرد مرحله به مرحله و همچنین نکات برجسته این نوع از کسب و کارهای کوچک آمریکایی ها هجوم آوردند به سمت.

با توجه به Fivestars' سوم هفتگی کسب و کار کوچک بازگشایی گزارش فلوریدا است outperforming کشورهای دیگر از نظر سرعت بهبود اقتصادی و ایالات متحده است که دوباره باز بعد و یا با احتیاط بیشتر مانند کالیفرنیا در حال عقب از میانگین ملی است. چه چیزی بیشتر مصرف کنندگان به دنبال یک فرار در فضای باز به عنوان محلی دوچرخه مغازه ها دیدن یک کسب و کار رونق در میان همه گیر.

فروش کسب و کار کوچک در میانه & غرب, شد, سخت ترین ضربه آخر این هفته
روز یادبود هزینه در کسب و کارهای کوچک به طور گسترده ای متنوع منطقه اما ساکنان جنوب نشان داد که آنها آماده هستند به خارج و صرف دوباره در حالی که غرب و شرق را دیدم برخی از بدترین هزینه های مصرف کننده در مقایسه با سال گذشته است.

در جنوب:

  • می سی سی پی فروش شد پایین فقط 7 درصد نسبت به سال گذشته
  • کارولینای جنوبی و تنسی بودند پایین 10%
  • لوئیزیانا پایین 11%
  • آلاباما پایین 13%
  • فلوریدا پایین 26%

در شمال شرقی:

  • مین کسب و کار کوچک فروش شد پایین 75 درصد نسبت به سال گذشته
  • نیوجرسی و ماساچوست بودند پایین 66%
  • نیویورک 65%
  • پنسیلوانیا پایین 64%
  • مریلند پایین 61%
  • کانکتیکات پایین 50%

در میانه:

  • میشیگان فروش شد پایین 78%
  • ایلینویز 64%
  • مینه سوتا پایین 36%

تعطیلات آخر هفته یک مزیت برای دوچرخه مغازه ها و Barbecuing اما کمتر برای رستوران ها
با وجود فروش پایین بودن 30 درصد در سراسر کشور نسبت به آخر هفته روز یادبود در سال گذشته مصرف کنندگان در ایالات متحده است که می تواند سرمایه گذاری را با سرگرمی های جدید و منافع در ذهن است.

این آخر هفته Fivestars ثبت مصرف کنندگان هجوم آوردند به سمت در خانه تجربه مانند پختن یا کباب کردن و ماجراهای در فضای باز است که اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله مانند دوچرخه سواری است.

مهمترین آنها:

  • دوچرخه فروش فروشگاه فعال در سراسر کشور تا 78 درصد نسبت به آخرین آرهr
  • فروشگاه های مواد غذایی در سراسر کشور در حال پایین تنها 5 درصد نسبت به سال گذشتهبا برخی از کشورها شاهد افزایش عمده ای در سال بیش از سال مانند کالیفرنیا در +29 درصد و تگزاس در +15%
  • صفحه اصلی محصولات و دکور فروشگاه ها شاهد افزایش فروش و در حال پایین فقط 28 درصد نسبت به سال گذشته
  • رستوران ها در ادامه نگاهی به آمار و پایین 54 درصد نسبت به سال گذشته
  • مو و ناخن سالن کمترين-انجام عمودی و در سراسر کشور بودند پایین 65 درصد نسبت به سال گذشته

آمده است که بازگشایی اولیه در ادامه به دیدن بهبودی سریع تر رای
فلوریدا که بازگشایی زودتر از کشورهای دیگر به اجازه می دهد برای خرید خرده فروشی و موهایشان است که نزدیک به دو سوم از این راه به بهبود نسبت به سال گذشته است. با وجود فروش بودن پایین 26 درصد از آخر هفته روز یادبود در سال گذشتهاین ایالت فلوریدا شاهد 14 درصد افزایش در فروش از هفته گذشته خارج شده است و نمایشی از میانگین ملی است.

بیشتر چه, گرجستان و تگزاس بودند که هر دو زودتر از کشورهای دیگر برای بازگشایی, ادامه, برای دیدن پی در پی در هفته بیش از هفته افزایش فروش از 12 درصداما هنوز هم پایین 44 درصد و 41 درصد نسبت به آخر هفته روز یادبود در سال گذشته است. در نظر گرفتن یک رویکرد محافظه کارانه تر به بازگشایی کالیفرنیا دیدم 10 درصد افزایش در فروش از هفته گذشتهو هنوز 55 درصد نسبت به آخر هفته روز یادبود در سال گذشته است.

"آخر این هفته بود, لحظه ای سرنوشت ساز برای اقتصاد ما می گوید:" ویکتور هو, موسس و مدیر عامل شرکت از Fivestars. "به عنوان دولت های محلی بلند تر و محدودیت های آن را روشن است که مصرف کنندگان مشتاق به سرمایه گذاری در خارج از منزل و صرف محلی دوباره. آن را برای رفتن به یک سفر طولانی اما حمایت از کسب و کارهای محلی است که مبارزه ارزش مبارزه را دارد."

این سومین هفته کسب و کار کوچک بازگشایی گزارش از Fivestars. هفته گذشته گزارش تجزیه و تحلیل کسب و کار کوچک صرف در فروشگاه های فیزیکی در کالیفرنیا و تگزاس گرجستان, آریزونا و فلوریدا و متوجه شد که کشورهای که به تازگی بازگشایی مانند آریزونا و فلوریدا شاهد افزایش در فروش, در حالی که دیگران مانند کالیفرنیا سقوط پشت سر. به طور کلی در هفته گذشته را مطالعه نشان داد که ایالات متحده آمریکا بود که در نزدیک به 50 درصد میزان بهبودی و این هفته ملت رسیده است و 55 درصد است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد Fivestars بازدید fivestars.com.

در مورد مطالعه
Fivestars تجزیه و تحلیل میلیون ها نفر از نقاط داده ها از پلت فرم آن از مارس 18-24, 2020 در مقایسه با ماه مه 11-17, 2020, و از آخر هفته روز یادبود 2020 نسبت به آخر هفته روز یادبود 2019 به نمایندگی از مشتری ترافیک و فروش در بیش از 14000 بازرگانان در سراسر کشور. گزارش هفتگی با عنوان "کسب و کار کوچک بازگشایی گزارش" نشان می دهد تعدادی از بینش اقتصادی تاثیر بازگشایی کسب و کارهای کوچک.

در مورد Fivestars
Fivestars است که امریکا یکی از بزرگترین محلی سیستم عامل تجارت الکترونیک. تاسیس در سال 2010 توسط سابق مک کینزی تحلیلگران ویکتور هو و مت دکا این شرکت ماموریت برای کمک به کسب و کارهای محلی به نوبه خود هر معامله به یک رابطه. این شرکت ارائه می دهد یک رابط پرداخت و وفاداری مشتری پلت فرم را قادر می سازد کسب و کارهای محلی به افزایش حفظ مشتری رانندگی فروش. برای اطلاعات بیشتر: www.fivestars.com.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن