اقامت هشدار Gen Z در راه است

Gen Z هستند و این نسل بیشتر به طور مستقیم آماده برای تغییرات COVID-19 مجبور است در زندگی ما: دیجیتالی زرنگ و د

توسط NEWSCENTERALS در 19 خرداد 1399

Gen Z هستند و این نسل بیشتر به طور مستقیم آماده برای تغییرات COVID-19 مجبور است در زندگی ما: دیجیتالی زرنگ و دانا از لحاظ مالی محافظه کار و عادت به فکر آینده نامشخص آنها به خوبی versed در احساسات و رفتارها هستند که تنها فقط شروع به تبدیل شدن به واقعیت برای نسل های دیگر.

COVID-19 می آید در یک زمان حیاتی برای بسیاری از Gen-Zers – دبیرستان و دانشگاه, امتحانات, مدل و دانشگاه فارغ التحصیلی اولین دوره های کارآموزی و کار برنامه های کاربردی. آن را تعجب آور آنها احساس به عنوان اینکه آنها در حال سرقت از یک بار در طول عمر تجربه است. COVID-19 داده است آنها را حتی بیشتر دلیل و پلت فرم فضا را به صدای خود را شنیده ام – اما مارک های که می خواهید به درخواست تجدید نظر به آنها را به عنوان جدید مصرف کنندگان گوش دادن ؟ و آنها همچنان به گوش دادن در غیاب یک تهدید فوری برای اقتصاد جهانی و عمومی سلامت ؟

پس چه چیزی می خواهند ؟

ماده فوق صداقت

از همه نسل Gen Z مراقبت حداقل در مورد مارک های ارائه روشن و اطمینان بخش ارتباطات و حفظ نام تجاری خود را حضور و مرتبط با ارزش به جای 75 درصد از Gen Z گفت: تعداد یک عمل آنها می خواستند برای دیدن از برندهای بود برای اطمینان از کارمند و مصرف کننده ایمنی با 73% مایل برندها برای حفاظت از کارکنان خود را از نظر مالی.

برای این بیش از حد بحرانی مصرف کنندگان نشانه حرکات آن را قطع نمی. در مصاحبه اخیر خود با Gen Z خوانندگان رواج کسب و کار در بر داشت که اکثر آنها اجتناب از مارک های مانند تمام مواد غذایی و پدر و مادر شرکت آمازون با توجه به گزارش عدم حفاظت از کارکنان با وجود اهدای میلیونها نفر برای حمایت از COVID-19 تلاش. اما علامت های تجاری مانند نایک در حال ستایش نه تنها برای اهدا به COVID-19 بودجه و pivoting به تولید PPE اما همچنین برای ساخت آموزش نرم افزار های رایگان برای همه کاربران تشویق مردم به #playinside. واضح است که مراقبت از جوامع مارک های خود را در خدمت کلیدی است: و اگر شما انجام این کار, Gen Z نمی خواهید به شنیدن از شما.

تغییر در مقیاس

Gen Z به طور گسترده ای از فکر به عنوان فعال نسل: خواستار سیستم-تغییر از دولت و کسب و کار و برگزاری این نهادهای قدرتمند به حساب. در سال گذشته ما شاهد آنها گالوانیزه توسط #schoolstrike4climate حرکت, رای گیری, بحران آب و هوا به عنوان بزرگترین چالش از زمان ما است. این intersectional مدافع محیط زیست برای حفاظت از مردم و سیاره تماس اجتماعی نابرابری و بی عدالتی برای آسیب پذیر و به حاشیه رانده جوامع و افراد است. COVID-19 در معرض شکست از سیستم های قدیمی و ایجاد فرصت برای برندها به همکاری برای ساخت انسانی و آینده ای پایدار است که Gen Z مبارزه شده است ،

با نام تجاری پاسخ به COVID-19 زیر میکروسکوپ و بسیاری از سقوط کوتاه از 85 درصد از Gen Z که احساس مهم بود که برای برندها به بازی یک نقش بزرگتر در مسائل اجتماعی امروز خود را حل و فصل به تقاضا و اقدام مناسب از برندهای تقویت و پشتیبانی با نزدیک به 6 از 10 مصرف کنندگان گفت: درک خود را از برندهای تحت تاثیر قرار شده است همه گیر. بحران تغییر نکرده این نسل ارتباط با برندها به شدت: آن را به سادگی بر باور خود را در مسئولیت اجتماعی کسب و کار ساخته شده و این نگرانی ها اصلی.

می تواند مارک های نگه داشتن سر خود را پایین ؟

گفتگو در مورد نام تجاری رفتار در حال حرکت آنلاین: 60 درصد از Gen Z صرف زمان بیشتری را بر روی رسانه های اجتماعی در طول مستند Gen Z در حال آماده آماده احساسات خود را شناخته شده است. مارک های دیگر نمی تواند مخفی کردن از انتقاد; هر عمل و هر بیانیه ای هر گونه تعهد هر قدم اشتباه نوشته شده باشد و اعلان مجدد و Gen Z خواهد بود وجود دارد برای قاضی چه گفته شده است و نه گفت.

اخیر قیام Black Lives Matter جنبش ثابت شده است و در عین حال باز هم غیر قابل انکار قدرت اتصال دیجیتال. از اول هشدار جهانی به جنایات متعهد به های گالوانیزه مردم و مارک های اطراف حرکت با تجدید نیرو. COVID-19 جهان با تکیه بر دیجیتال به عنوان یک راه نجات این است که اجازه می دهد حرکات به "سوپر" و تکثير بلکه فریبنده توجه ما است که بیشتر متمرکز هوشیار و هشدار به جهان اطراف ما از آن شده است برای برخی از زمان.

همانطور که ما حرکت جدید طبیعی " حاشیه برای خطا خواهد بود باریک و 'فضیلت سیگنالینگ' به نام: تنگ تر رشته کیف پول تنها سست می شود و برای علامت های تجاری که عملیات پشتیبانی از کلمات خود را. برندها نیاز به ميخ هدف و قابل عمل است که substantiates این هدف است که ابلاغ هست. در حال حاضر زمان برای برندها به فشار توخالی پیام و تعهدات بلکه زمان برای تجدید نظر و ارزیابی مجدد نقش آنها در جامعه است. Gen Z معنی کسب و کار است که کسب و کار, تمیز کننده, پایدار تر و مهربانتر به مردم و سیاره است. مارک های بهتر خواهد بود آماده برای تحویل.

این مقاله در اصل منتشر شد در MullenLowe نمک



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب