لوفت هانزا چهره اول مدنی طرح دعوی در دادگاه در سال 2015 سقوط هواپیمای

در سال 2015 150 نفر فوت کرد زمانی که یک لوفت هانزا سقوط هواپیما را به کوه های آلپ فرانسه. بستگان هستند بیشتر ب

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

در سال 2015 150 نفر فوت کرد زمانی که یک لوفت هانزا سقوط هواپیما را به کوه های آلپ فرانسه. بستگان هستند بیشتر به دنبال جبران و برای پیدا کردن کسانی که مسئول نظارت پزشکی از 'نا مناسب به کار co-pilot.

اولین دعاوی مدنی پس از 2015 فاجعه سقوط هواپیما جرمن وینگز که به کشته شدن 150 نفر را در مجموعه ای برای شروع در شهر اسن در روز چهارشنبه. خلبان اعتقاد بر این است که قفل شده است و خلبان از کابین خارج و به عمد پرواز هواپیما به کوه و کشتن هر کس در هیئت مدیره.

طرح دعوی در دادگاه آورده شده است توسط بستگان مسافران جان باخته در سقوط علیه گروه لوفت هانزا که دارای کم هزینه خطوط هوایی Germanwings. همچنین متهم است که یک لوفت هانزا آموزش مدرسه ما مدرسه پرواز که در آن خلبان آموزش دیده است.

شاکیان می گویند که مدرسه پرواز و لوفت هانزا موفق به جلوگیری از سقوط توسط اندازه کافی نظارت بر وضعیت پزشکی از co-pilot. آنها خواستار جبران خسارت از پول است که در حال حاضر پرداخت شده است.

خلبان Andreas Lubitz دچار افسردگی و اعتقاد بر این است که عمدا سازی هواپیما به کوه در کوه های آلپ فرانسه در مارس 24 2015. خلبان قفل شده کابین داشتن دکمه سمت چپ برای رفتن به توالت زمانی که بدنبال آن سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: پنج سال پس از سقوط یادبود لغو شد با توجه به کروناویروس

شرکت مسئول یا دولت ؟

تاریخ خود را از افسردگی و pyschiatric درمان پدید آمده پس از سقوط باعث یک بحث شدید در مورد اینکه آیا برخی از مشاغل بیش از حد حساس برای بیمار معمولی محرمانه هنجارها در آلمان است.

خلبان اعلام شده بود "نا مناسب به کار" توسط یک پزشک در ماه فوریه با توجه هنوز هم معتبر در روز سقوط. او قبلا تشخیص داده شده است به عنوان داشتن گرایش به خودکشی. خطر خود را به مسائل بهداشت روان می تواند مطرح کار خود را اگر کشف ذکر شده بود توسط پزشکان به عنوان یکی از منابع نگرانی است. این ظهور پس از سقوط که موفق نشده بود در گذشت این بیمار توجه داشته باشید و یا دیگران در گذشته به کارفرمای خود.

به اسن دادگاه به دنبال تعیین اینکه آیا هر حال مسئولیت بیشتری برای نظارت بر افسردگی سلامت روان. دادگاه پیشنهاد کرده است که دولت آلمان ممکن است مسئول برای این که در این صورت لوفت هانزا و مدرسه پرواز ممکن است مسئول است.

هواپیما سفر از بارسلونا به دوسلدورف. هفتاد و دو نفر از مسافران داخل بودند و آلمانی از جمله 16 دانش آموزان و معلمان از یک دبیرستان در تحولات و در ایالت نوردراین-وستفالن. شهر شهردار در توصیف این تصادف به عنوان "تاریک ترین روز در شهر تاریخ است."

ادامه مطلب (2015): اوباما پس از سقوط 'همه خنده را به جان'

هیچ تصمیم دادگاه است که انتظار می رود در روز چهارشنبه.

اد/msh (AFP dpa)

DW ویراستاران ارسال یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب