ایمن ماندن و توقف پزشکی فاصله

اتحاد پیشرو در صنعت بهداشت و درمان از کارشناسان اعلام کرد راه اندازی یک کمپین جدید و PSA به نام " توقف پزشکی ف

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

اتحاد پیشرو در صنعت بهداشت و درمان از کارشناسان اعلام کرد راه اندازی یک کمپین جدید و PSA به نام " توقف پزشکی فاصله.' متعهد به کمک به آمریکایی ها بهتر درک خطرات نه به دنبال مراقبت های پزشکی برای علائم است که به طور معمول منجر به مراجعه به یک پزشک و یا مرکز بهداشت و درمان کمپین تساوی یک تمایز روشن بین اجتماعی فاصله و پزشکی فاصله و تأکید بر اقدامات پیشگیرانه سازمان بهداشت و درمان در حال حاضر در محل برای محدود کردن گسترش ویروس از جمله استفاده از پزشکی از راه دور.

تحقیقات اخیر منتشر شده توسط GoodRx گزارش می دهد که بیش از 75 درصد از آمریکایی ها تا به حال برخی از جنبه های مراقبت های بهداشتی خود را مختل با توجه به Covid-19. در حالی که مردم باید همچنان به رعایت بهداشت اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن در تنظیمات عمومی آن است که بسیار مهم برای مردم را به ادامه صحبت به مراقبت های بهداشتی خود را حرفه ای برای مراقبت از آنها نیاز به. تاخیر در مراقبت پزشکی اضطراری مانند حمله قلبی یا سکته مغزی می تواند تهدید کننده زندگی و یا منجر به عوارض جدی است. در کودکان, تاخیر در مراقبت های معمول مانند اقامت تا تاریخ در واکسن و یا به خوبی کودک بازدیدکننده داشته است است که برای کمک به ارزیابی توسعه و رشد می تواند عواقب منفی داشته باشد.

"ما در حال دیدن یک مشکل که الگوی مردم هستند اجتناب از بازدیدکننده داشته است پزشکی در ترس از ابتلا Covid-19" گفت: ویلیام کاهش MD و افسر ارشد پزشکی از هومانا. "در حالی که ما درک می کنیم نگرانی است که بسیاری از مردم در اطراف متعاهد این ویروس در کشور ما امکانات پزشکی به تصویب رسید CDC دستورالعمل ها و بهترین شیوه ها و حتی پزشکی از راه دور گزینه های سفر خود را به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است برای جلوگیری از گسترش ویروس. هدف این کمپین این است که اجازه دهید مردم می دانند که حفاظت از خود در برابر این ویروس نیست و نیاز به آمده در هزینه سلامت کلی شما."

هر دولت اقدامات در جایی که کار با ایمنی را در ذهن داشته و آن را ممکن است برای مصرف کنندگان به نگه داشتن قرار ملاقات خود را چه از طریق پزشکی از راه دور و یا در فرد است. پزشکی از راه دور یک گزینه عالی برای تعیین اگر یک فرد در سفر لازم است. افراد تشویق می شوند به دنبال راهنمایی از مقامات محلی و خود را به ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی.

توقف پزشکی فاصله

اعضای اتحاد شامل بهداشت باپتیست جنوبی فلوریدا بیلور اسکات و سفید, سلامت, بیمارستان کودکان فیلادلفیا, سلامت, Mart, Humana, Kindred, بهداشت و درمان, LabCorp, McKesson Corporation مشیت و Walgreens. آژانس تبلیغاتی MullenLowe ما و رسانه های آژانس Mediahub کار کرده و از نزدیک با اتحاد برای توسعه pro bono کمپین استراتژی خلاق و رسانه های طرح.

"توقف پزشکی فاصله یک پیام مهم برای مردم به شنیدن در حال حاضر. آن را ساده به یاد ماندنی و از همه مهمتر عملی" گفت: Jeff voka-kvk mechelen, مدیر خلاق در MullenLowe آمریکا کارن گودمن مدیر خلاق در MullenLowe آمریکا افزود: "ما طراحی و تایپوگرافی الهام گرفته شده بود نوار استفاده می شود برای کمک به اجرای اجتماعی فاصله در فضاهای عمومی در سراسر کشور است. ما اعمال آن را به پزشکی فاصله برای کمک به ایجاد تصویری قدرتمند است که ما امیدواریم طنین انداز خواهد شد با مردم است."

از طریق یک کانال چند روش بازاریابی است که شامل تلویزیون, چاپ, اجتماعی, دیجیتال, روابط عمومی و خارج از خانه این کمپین را در تلاش برای بهتر اطلاع رسانی در اطراف پروتکل های دقیق امکانات بهداشت و درمان در محل برای محافظت در برابر گسترش Covid-19 و احتیاط در مقابل خطرات غیر ضروری مردم مصرف خود را با اجتناب از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و یا تاخیر اورژانس به عنوان یک نتیجه از پزشکی فاصله. برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنید StopMedicalDistancing.org.

این مقاله در اصل منتشر شد در LBBO



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن