3GPP 5G به طور رسمی تایید شده که ایطو IMT-2020 5G استاندارد

اتحادیه بین المللی مخابرات Radiocommunication Sector (ITU-R) به طور رسمی تایید 3rd Generation Partnership Proj

توسط NEWSCENTERALS در 25 تیر 1399

اتحادیه بین المللی مخابرات Radiocommunication Sector (ITU-R) به طور رسمی تایید 3rd Generation Partnership Project (3GPP) 5G تکنولوژی (با باند باریک اینترنت اشیاء (NB-IoT) گنجانده شده است) به عنوان بین المللی ارتباطات از راه دور تلفن همراه-2020 (IMT-2020) 5G استاندارد در ITU-R حزب کار 5D (WP5D) #35 جلسه که برگزار شد آنلاین در جولای 9th, با توجه به نگرانی های جهانی در حال انجام همه گیر.

یک بازی تعویض به توسعه تلفن همراه صنعت مخابرات این اعلام شد در مجموع شاهد بیش از 200 نفر از نمایندگان و کارشناسان از سازمان تنظیم مقررات مخابراتی تولید و عامل کسب و کار و موسسات تحقیقاتی از سراسر جهان است.

این نقطه عطف بزرگ بود که متوجه شدم پس از ایطو تأیید از طریق مقدار موشکافی که 3GPP 5G برآورده کل مجموعه ای از فن آوری های مورد نیاز از IMT-2020 5G استاندارد است. از طریق همکاری نزدیک شرکای صنعتی از همه مربوط به کشورهای ایطو رسیده IMT-2020 5G نقطه عطف در برنامه پیشرو در کل جهان نزدیک به یک به طور کامل متصل هوشمند جهان است.

استاندارد IMT-2020 5G, است یک چتر توسعه یافته توسط ایطو نسبت به 5G یا نسل پنجم تکنولوژی استاندارد برای شبکه های تلفن همراه 2020 و فراتر از آن. برای اطمینان از فن آوری رهبری و برتری بیش قبلی تلفن همراه فن آوری ایطو را مطرح کرد چالش ها و الزامات توسعه یافته ارزیابی دقیق استاندارد.

پس از سال 2016 ایطو شده است تحت عمیق و ارزیابی کامل و دقیق از همه نامزد دریافت پیشنهادات بر اساس 5G در سه عمده موارد استفاده: افزایش پهنای باند تلفن همراه (eMBB) فوق العاده قابل اعتماد کم پوشیدگی ارتباطات (URLLC) و ماشین آلات-نوع ارتباطات (mMTC). در نهایت 3GPP 5G تصویب شد به عنوان فن آوری با فن آوری استاندارد IMT-2020 برای حمایت از متنوع 5G برنامه های کاربردی در شرایط استفاده از خدمات پشتیبانی از طیف و شاخص های عملکرد. این فن آوری به اوج خود می بالد نرخ بیش از 20 گیگابیت در ثانیه در یک زمان تاخیر کمتر از 1 ms و توانایی از یک میلیون اتصالات در هر کیلومتر مربع.

میزبان این نشست, ITU-R WP 5D است یک گروه کاری تحت ایطو که مسئول زمینی رادیویی دسترسی از تلفن همراه بین المللی ارتباطات از راه دور (IMT) سیستم. بیش از 20 سال گذشته این ITU-R WP 5D استاندارد 3G (شناخته شده به عنوان IMT-2000) 4G (شناخته شده به عنوان IMT-Advanced) و همچنین به عنوان زمان استاندارد 5G (و یا به عنوان نامیده IMT 2020 و فراتر از آن). 3G و 4G را فعال کنید تلفن همراه صنعت مخابرات برای رسیدن به دستاوردهای قابل توجهی در سراسر جهان است. رهبری ITU-R WP 5D کشورها و سازمان های منطقه ای در سراسر جهان ادامه خواهد داد به کار با هم در ارتباطات تلفن همراه. هواوی نیز ادامه خواهد داد برای کمک به پیشبرد توسعه جهانی ارتباطات تلفن همراه فن آوری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب