Stephen Jackson دونفره را در DeSean Jackson دفاع با بیشتر ستیزی

سابق NBA ستاره Stephen Jackson روز چهارشنبه دو برابر در دفاع از DeSean Jackson, تماس از منتقدان که "ناراحت" پس

توسط NEWSCENTERALS در 18 تیر 1399

سابق NBA ستاره Stephen Jackson روز چهارشنبه دو برابر در دفاع از DeSean Jackson, تماس از منتقدان که "ناراحت" پس از او ادعا Philadelphia Eagles گیرنده گسترده بود "به راستی" در چند ضد سامی اجتماعی-رسانه های پست.

"به عبارت دیگر شما ناراحت هستید با من چون من می گویند آنچه که شما می خواستم به من می گویند" جکسون گفت: در Instagram زنده ورزشی, اولین گزارش شده است.

جکسون که از بازنشسته NBA در سال 2014 پس از بازی نه تیم تحت آتش سوزی سه شنبه شب پس از او در دفاع از NFL ستاره اخلال Instagram posts بیش از آخر هفته. این پست شامل یک نقل قول به دروغ نسبت داده شده به آدولف هیتلر که یهودیان "را باج خواهی امریکا" برای خود "برنامه ریزی برای سلطه بر جهان."

DeSean Jackson است پس از عذرخواهی برای این پست اصرار دارد که هر کسی که فکر می کند "او نفرت نسبت به جامعه یهودی" در زمان خود از نوشته های "راه اشتباه است." در بیانیه روز شنبه او همچنین ادعا کرد که او نمی دانست چه ضد سامی عبور به معنای.

"من هرگز می خواهید برای قرار دادن هر نژاد و یا هر مردم است. پست من قطعا در نظر گرفته شده برای هر کسی از هر مسابقه به احساس هر نوع راه به خصوص جامعه یهودیان" DeSean Jackson گفت: در این ویدئو.

اما در حالی که DeSean Jackson شد به طور گسترده ای برای محکوم اجتماعی-رسانه, پست سابق NBA ستاره هنوز هم آمدند و به دفاع از خود بیان کرد که بازیکن حرفه ای فوتبال بود "فقط صحبت کردن حقیقت" و خواستار NFL صاحبان برای سکوت خود را در میان کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و نابرابری.

بیش از چند هفته گذشته Jackson, 42, پدید آمده است به عنوان یک رهبر برجسته در جنبش است که فوران پس از خود را دوست دوران کودکی جورج فلوید کشته شد توسط یک مینیاپولیس افسر پلیس در مه 25.

"بنابراین من فقط به عنوان خوانده شده بیانیه ای که Philadelphia Eagles نوشته شده در مورد DeSean Jackson نظرات. او در تلاش بود خود را به آموزش آموزش مردم و با او صحبت حقیقت است. درست است ؟ او صحبت های حقیقت" جکسون گفت: پس از حذف Instagram تصویری سه شنبه با توجه به ESPN. "شما می دانید او نفرت نیست هیچ کس اما او به راستی از این واقعیت است که او می داند و تلاش برای آموزش دیگران است."

در حالی که 42 سال بعد, حذف, تصویری—, شده و چندین نفر دیگر از خشم خود را—Jackson به نظر می رسد برای پاسخ به واکنش اواخر سه شنبه شب با یک پست بیان "خود را در مسابقات درد نکنه بیشتر از مسابقه بعدی درد است."

"عمل نمی کند مانند سختی و یا [sic] ویرانگر تر از ما است. و تو تعجب می کنم که چرا ما مبارزه برای برابری" جکسون نوشت. "حس مشترک ain't رایج است. حقیقت لطمه می زند. هرگز اتلاف وقت به مردم توضیح که هرگز پشتیبانی u به هر حال. رایگان بازی."

در چهارشنبه جکسون پس از آن دو برابر در دفاع از NFL بازیکن را ضد سامی پست, تماس از منتقدان که ناراحت هستند با پاسخ و تکرار مشترک ضد سامی استعاره در مورد قوم یهود کنترل سیستم فدرال رزرو است.

"شما می دانید که روتشیلدها هستند ؟ آنها خود را همه بانک ها," او گفت:. "من نمی گفت یکی از چیزهایی است که نادرست است."

جکسون افزود: NFL بازیکن به نام او بیان کرد "آنها را تهدید به آتش او" خود اجتماعی-رسانه, پست, و به همین دلیل او رفت و حاضر به "حمایت" رفیق. NBA ستاره بارها و بارها اصرار داشت او نیست "حمایت از هیتلر" و فقط می خواستم به تماس نفاق DeSean Jackson گرفتن انتقادات خود را برای پست ها در حالی که دیگر بازیکنان NFL انجام داده اند به همان اندازه بحث برانگیز عمل می کند و بدون هر گونه مقابله به مثل.

عقاب در روز سه شنبه با صدور بیانیه ای در محکومیت جکسون مطالب تماس با آنها را "توهین آمیز مضر و کاملا هولناک" قبل از امیدوار کننده را به "اقدام مناسب."

"من نمی دانم که هیچ چیزی در مورد هیتلر. و من می تواند به هیلتر," جکسون گفت. "امروز من گفت: به شما...برو هیتلر. من عاشق یهودیان و من عاشق همه است."

Showtime ورزشی که در آن جکسون میزبان تمام دود در کنار ستاره سابق NBA مت بارنز بلافاصله پاسخ به روزانه وحش درخواست برای نظر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن