سرقت Banksy Bataclan آثار هنری کشف شده در ایتالیا

نقاشی دیواری از یک عزاداری دختر که در نوامبر 2015 حمله تروریستی رخ داده در پاریس به سرقت رفته بود در ماه ژانوی

توسط NEWSCENTERALS در 22 خرداد 1399

نقاشی دیواری از یک عزاداری دختر که در نوامبر 2015 حمله تروریستی رخ داده در پاریس به سرقت رفته بود در ماه ژانویه سال گذشته است. آن را در حال حاضر دوباره در مرکز ایتالیا پس از یک عملیات مشترک توسط فرانسوی و ایتالیایی مقامات.

یک قطعه از هنر های مشهور هنرمند خیابانی بنکسی به سرقت رفته در پاریس در سال گذشته تبدیل شده تا در مرکز ایتالیا, رئیس دادستان گفت: در روز چهارشنبه.

Banksy رنگ آمیزی تصویر از یک زن عزاداری در مواقع اضطراری درب Bataclan سالن کنسرت که در آن 90 نفر کشته شدند در یک حمله تروریستی در ماه نوامبر 2015.

درب بود و پس از آن به سرقت رفته در ژانویه 2019 منجر به تحقیقات برگزار شد به طور مشترک توسط فرانسوی و ایتالیایی مقامات که منجر به بازیابی آن که اعلام شد دادستان کل لاکوئیلا یک شهر در مرکزی, ایتالیایی منطقه آبروزو.

نقاشی دیواری بود که در حومه شهر انبار توسط Carabinieri پلیس از البا ادریاتیسا یک شهر ساحلی در حدود 100 کیلومتری شمال شرقی لاکوئیلا.

بهبود آثار هنری ارائه خواهد شد و فردا در یک کنفرانس مطبوعاتی در 11 a. m. به وقت CET (ساعت 9 صبح به وقت تهران) یک دادگاه رسمی گفت.

Banksy یک نام مستعار برای یک سری هنرمند انگلیسی که هویت یک راز باقی مانده است که کار می کند می تواند واکشی تا 10 میلیون €($11.3 میلیون).

این Bataclan سالن کنسرت بود بخشی از یک هماهنگ دولت اسلامی حمله که همچنین هدفمند کافه ها و رستوران ها در شرق پاریس و همچنین اطراف Stade de France ورزشگاه در Saint-Denis. آن را در فرانسه بدترین تا کنون حمله تروریستی در نتیجه 130 مرگ و میر در کل.

ادامه مطلب: Banksy را شامپانزه مجلس برای حراج

jsi/msh (dpa AFP)

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. شما می توانید ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن