گسترش ایمنی کنترل خط ارائه می شود صرفه جویی در هزینه و بهبود عملکرد

مهندسین در حال حاضر می تواند به ارمغان بیاورد عملکرد و صرفه جویی در هزینه مزایای Allen-Bradley جمع و جور Guard

توسط NEWSCENTERALS در 28 تیر 1399

مهندسین در حال حاضر می تواند به ارمغان بیاورد عملکرد و صرفه جویی در هزینه مزایای Allen-Bradley جمع و جور GuardLogix 5380 کنترل برای ایمنی بیشتر برنامه های کاربردی. Rockwell Automation گسترش خانواده از ایمنی کنترل با علاوه بر این از جدید و جمع و جور GuardLogix 5380 SIL 3 کنترل کننده.

با استفاده از گسترش خط محصول و مهندسین در حال حاضر می تواند در مقیاس های کاربردی و از جمله SIL 3/PLe عملکرد با 1oo2 معماری. این انعطاف پذیر گزینه به راست اندازه یک سیستم کنترل ایمنی برای یک برنامه بر اساس آن ارزیابی ایمنی کمک می کند تا کاهش طراحی و هزینه های اکتساب. مقیاس پذیری منافع جمع و جور GuardLogix 5380 کنترل نیز اجازه می دهد تا شرکت ها برای ایجاد دقیق ساده تر و بهتر انجام ماشین آلات.

افزایش قدرت پردازش در کنترل می تواند دستیابی سریع تر زمان واکنش کوتاه تر و امن فاصله است. این می تواند کمک به ایجاد کوچکتر ماشین آلات صرفه جویی در فضای طبقه ارزشمند و افزایش اپراتور بازده.

داشتن یک عملکرد بالا کنترل کننده برای هر دو استاندارد و کنترل ایمنی نیز کمک می کند تا بهبود بهره وری و کاهش هزینه سیستم و پیچیدگی و اندازه کابینه. و آن را اجازه می دهد تا مهندسان به ترکیب و مطابقت با استاندارد و ایمنی I/O در همان شاسی.

تعبیه شده Gigabit Ethernet پورت بیشتر ارائه, ارتباطات ظرفیت برای دستگاه های هوشمند است. این می تواند کمک به مهندسین در دیدار با داده ها-ویژه های هوشمند تولید اهداف بدون اضافه کردن سخت افزار اضافی. آینده تصحیح ماشین آلات ساخته شده است ممکن است با دسترسی آسان تشخیص است.

حمایت یکپارچه برای گواهی حرکت دستورالعمل های ایمنی می تواند به حداقل رساندن قطعات سخت افزاری و سیم کشی در ماشین آلات و بهبود سهولت نصب و راه اندازی. محلی و ایمنی I/O پشتیبانی را کاهش می دهد نیاز به یک آداپتور و بهبود عملکرد دستگاه.

Allen-Bradley گسترش انسان امکان FactoryTalk, GuardLogix و راکول اتوماسیون علائم تجاری Rockwell Automation, Inc. علائم تجاری متعلق به راکول اتوماسیون اموال از شرکت مربوطه می باشند.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن