مطالعه پشتیبانی از ارتباط بین COVID-19 و "COVID انگشتان پا"

وجود اختلاف قابل توجه بر اینکه "COVID انگشتان"—قرمز زخم یا ضایعات در دست و پا در کودکان و بزرگسالان جوان—واقعا

توسط NEWSCENTERALS در 15 تیر 1399

وجود اختلاف قابل توجه بر اینکه "COVID انگشتان"—قرمز زخم یا ضایعات در دست و پا در کودکان و بزرگسالان جوان—واقعا ناشی از COVID-19. یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله انگلیسی از پوست فراهم می کند و شواهدی در حمایت از این لینک.

در اکثر موارد افراد مبتلا تست منفی با سنتی COVID-19 آزمون شامل سواب گلو و اندازه گیری آنتی بادی در گردش اما این مطالعه محققان دریافتند که SARS-CoV-2 ویروس است که باعث COVID-19 شد و در حال حاضر در بیوپسی پوست در کودکان با علائم COVID انگشتان پا, با وجود نتایج منفی از استفاده از آزمون های سنتی.

تجزیه و تحلیل شناسایی این ویروس در پوست رگ های خونی سلول های اندوتلیال و همچنین در غدد عرق است. میکروسکوپ الکترونی در یک بیوپسی نیز شواهدی از ذرات ویروسی در سلول های اندوتلیال.

"یافته های ما حمایت از علی ارتباط SARS-CoV-2 با COVID انگشتان پا. اندوتلیال آسیب های ناشی از این ویروس می تواند کلید مکانیسم ایجاد این ضایعات" گفت: سرب نویسنده ایزابل Colmenero, MD, از بیمارستان Infantil Universitario نینو جخوزس در اسپانیا. "بعلاوه عروقی آسیب نیز می تواند توضیح دهد برخی از ویژگی های بالینی دیده می شود در بیماران مبتلا به COVID-19."

اطلاعات اضافی

لینک برای مطالعه: https://onlinelibrary.wiley.com/doi/abs/10.1111/bjd.19327

در مورد مجله

مجله انگلیسی از پوست BJD است برتر بین المللی پوست, مجله, چاپ و نشر, بالاترین کیفیت تحقیقات برای پیشبرد درک و مدیریت بیماری های پوستی به بهبود نتایج بیمار. این BJD دارای بخش مجزا برای آزمایش های بالینی, راهنمای ترجمه, تحقیقات اپیدمیولوژی و کیفی و نتایج تحقیقات است.

در مورد Wiley

ویلی درایوهای جهان رو به جلو با تحقیقات و آموزش و پرورش. از طریق انتشار سیستم عامل و خدمات ما کمک به دانشجویان و محققان دانشگاه ها و شرکت های بزرگ برای رسیدن به اهداف خود در همیشه در حال تغییر جهان است. برای بیش از 200 سال ما تحویل داده اند عملکرد سازگار به همه ما سهامداران. وب سایت این شرکت را می توان در www.wiley.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن