اتریش نیروهای افغان به صورت جنگ و ترور

زمانی که علی رحیمی وارد اتریش در سپتامبر 2015, او پر از امید. امیدوارم که او قادر خواهد بود برای زندگی در صلح

توسط NEWSCENTERALS در 22 تیر 1399

زمانی که علی رحیمی وارد اتریش در سپتامبر 2015, او پر از امید. امیدوارم که او قادر خواهد بود برای زندگی در صلح و یادگیری خواندن و نوشتن. پس خود را اخراج او زندگی می کند در ترس مداوم برای زندگی خود را.

تا لحظه ای که از آن ساخته شده به اتریش در سن 16 علی (ع) زندگی کوتاه شده بود پر از ترس و مبارزه است. او از ترس نه تنها از وحشیانه طالبان در شهر غزنی در جنوب غرب کابل بلکه خشونت در دست پدر خود را از ضرب و شتم بود که سمت چپ او را قادر به تمرکز و یادگیری در مدرسه است.

زمانی که علی بود فقط 11 پدرش دور کشیده او را از مادر و خواهر و برادر برای ایران, جایی که او مجبور شد به کار تخمگذار کاشی. پدر خود را نگه داشته و تمام درآمد خود را. زندگی می کنند به طور غیرقانونی در ایران, Ali — قومی هزاره — یک زندانی "قفل کردن مانند یک حیوان." زمانی که او تبدیل 16 پدرش در زمان پول خود را و به افغانستان بازگشت. علی به تنهایی باقی مانده بود در ایران. آن شد 2015. سپس او را دیدم یک نگاه اجمالی از امید. اروپا بود و باز کردن مرزهای خود.

آن زمان علی یک ماه برای رسیدن به اتریش. او برای درخواست پناهندگی در ترایزکیرشن پذیرش پناهنده مرکز جنوب وین و بلافاصله مورد یادگیری زبان آلمانی. برای اولین بار در زندگی خود را با "سر خود را از ترس" علی "متوجه شدم او نه احمق" و شروع به خواندن و نوشتن. او ساخته شده است دوستان. از ترایزکیرشن او نقل مکان به یک خانه برای جوانان در گراتس, که در آن او داده شد مواد هنر. تعلیم خود را به منظور جلب و رنگ با تماشای فیلم های یوتیوب.

دو از آثار او آویزان شد در دفتر مدیر.

A drawing of a Turkish border guard beating an Afghan refugee.

علی تدریس خود را به رنگ و قرعه کشی و استفاده از مهارت های خود را برای به تصویر کشیدن تجربیات خود را

اولین شکست

علی اولین ضربه بزرگ آمد و در سال 2016 زمانی که درخواست پناهندگی رد شد. اما او "باقی ماند قوی" و در ادامه به مطالعه و قرعه کشی. او عضو یک تیم فوتبال را آموخته شنا, رقص, اسکی و اسکیت یخ و "خاص او خواهد بود و مجاز به اقامت در اتریش است." او یک دختر اتریشی, آنا و برنامه ریزی برای آنها ازدواج کند. در ماه مارس سال 2016 علی برگزار شد نمایشگاهی از آثار خود را در گراتس و 2017 او نشان داده شده و چاپ اول کتاب: داستان کودکان به نام "Vaiana und مائوئی — یک داستان در مورد یک عشق بزرگ است."

بیشتر بخوانید: اتریش همچنان ادامه دارد بی امان با فقر پناهندگی پناهجویان

"من تا به حال بسیاری از طرح کتاب من و کتاب" می نویسد: علی در مسلط به زبان آلمانی از کابل. اما در سال 2018 او دوم خود را دریافت کرد رد. "قلب من را شکست. من دیگر نمی تواند لبخند. من تا به حال هیچ شانس. من مجبور به ترک اتریش."

در مشاوره از یک وکیل علی به آلمان رفت و اعمال دوباره برای پناهندگی در مونیخ. اما او گفت که او تا به حال برای بازگشت به اتریش. "من گریه و التماس آنها را به من فرصتی برای ماندن و هنرمند. اما آنها من را به Schubhaft (بازداشت در انتظار اخراج)." پس از یک ماه زندانی در آلمان, علی فرستاده شد بازگشت به اتریش. دوباره او قفل شده است و تا این زمان در نزدیکی گراتس. هر هفته نمایندگان از سازمان Menschenrechte Österreich (حقوق بشر اتریش) بازدید او. و هر هفته آنها به او گفت به امضای سند موافقت خود را برای بازگشت به افغانستان است. "آنها گفتند که اگر من پلیس را اخراج من توسط نیروی آن بهتر خواهد بود برای من اگر رفتم به طور داوطلبانه."

یک هفته پس از امضای قرارداد, علی فرستاده شد بازگشت به افغانستان: از گراتس, به وین به استانبول به کابل. آن جولای 2018. یک نماینده از سازمان بین المللی مهاجرت او گفت: او را دریافت €2,800 ($3,175) برای کمک به او در حل و فصل و شروع یک کسب و کار است. او €500. در ابتدا او را به یک هتل در کابل خیلی دلتنگ او فکر کشتن خود را. پس از آن او موفق به تماس مادر خود را برای اولین بار از او 11. او می تواند بشنود ترس در صدای او هنگامی که او گفت که او خواهد آمد به غزنی که به تازگی گرفته شده توسط طالبان.

Pariahs در کشور خود

هیچ راهی وجود دارد برای دیدن مادر خود و خواهر و برادر بدون پدر خود را دانستن. علی وحشت زده شد و با همین دلیل خوب. پدر او فراتر از خشمگین برای پیدا کردن پسرش در افغانستان است.

Ali at his home village near Ghazni, south west of Kabul

علی دچار آسیب زا تجربه به دست پدر خود را پس از او به عقب فرستاده شد به Kabu

افغانستان جامعه در بیشتر قسمت ها معتقد است که "تنها جنایتکاران در حال بازگشت از اروپا است." کسانی که بازگشت دیده می شود به عنوان شکست که آورده اند ننگ بر خانواده های آنان است. "آنها فکر می کنم ما در حال نوشیدن الکل و سیگار کشیدن انجام مخدر" می نویسد: علی. و به بنیادگرای طالبان عودت از منحط غرب هستند "کافران" و "دشمنان اسلام" چه کسی سزاوار چیزی کمتر از مرگ است.

برای اولین روز علی پدر حاضر به گفتن یک کلمه به او. هنگامی که علی به نام او را "پاپا" پدرش او را ضرب و شتم. "او به من گفت:" من پدر خود را نمی, شما, سراخ کون, بیرون از من زندگی شما حیوانات.'"

یک شب علی پدر سعی کردم به زور او را به یک سلاح در برابر طالبان که به عنوان مسلمانان سنی نفرت شیعه و اکثریت هزاره در غزنی. علی خودداری کرد و پدرش او را ضرب و شتم دوباره. زمانی که علی فرار به کابل خود را به ضرب و شتم مادرش آنقدر او در بیمارستان بستری شد. و هنگامی که علی سعی در بازگشت به همراه مادر و خواهر و برادر به ایمنی او متوقف شد خارج غزنی توسط یک گروه مسلح طالبان. یک طالب در زمان تلفن خود را و کشف پیام در آلمان به علی دوستان در اتریش. دوباره علی بود مورد ضرب و شتم و شلاق با یک کمربند و تلفن خود را شکست. هنگامی که او در نهایت خانه به نجات مادر و پدر خود را کشف و او را ضرب و شتم او را دوباره و قفل شده است و او را با حیوانات خود را.

هیچ مهلت

در ماه نوامبر سال 2018 علی می دانست که او نمی خواهد زنده بماند اگر او در آنجا ماند در افغانستان است. او ساخته شده راه خود را به ولایت نیمروز در جنوب و پرداخت یک قاچاقچی او را به بازگشت به ایران که در آن او در بر داشت کار تخمگذار کاشی و دوباره به طور غیر قانونی. او 12 ساعت در روز زندگی در اختفا در ترس است. اما هنوز هم او را کشید و از خواب اروپا است. برای پنج سال او را نجات داد و آن را تا آنجا که به استانبول. وجود او در زندان با 2000 نفر دیگر از جوانان افغان. هر روز آنها را مورد ضرب و شتم از سوی ماموران و پس از سه ماه علی فرستاده شد بازگشت به افغانستان است. او در حال حاضر 21 و خسته.

بیشتر بخوانید: پناهندگان چهره سرد صبر در اتریش

علی یکی از اطراف 20,000 افغان که به عقب فرستاده شده — در هر دو صورت "داوطلبانه" و یا به زور به افغانستان از اتحادیه اروپا پس از 2015. پناهندگان فعال حقوق Doro Blancke انصاف Asyl می گوید صدها جوان افغان مانند علی در اتریش در حال حاضر زندگی در ترس از اخراج. بسیاری از آنها در پنهان کردن صدمه و افسرده.

"اروپا می گوید: افغانستان امن است می گوید:" علی سلطانی از سازمان عفو بین الملل. "اما اگر بخواهید آنها را سفر بدون یک خودروی زرهی از سفارت خود در کابل اجازه دهید به تنهایی در استان." سلطانی می گوید اخراجی نمی تواند بازگشت به خانه خود را در روستاها به دلیل سطح ناامنی و جنگ بین طالبان و "دولت اسلامی" و نیروهای فاسد محلی و فرماندهان. خطر تشدید کرده و حتی بیشتر پس از امضای طالبان و پیمان صلح در ماه فوریه و پس از آن بیش از 5000 زندانیان طالبان آزاد شدند.

Österreich Symbolbild Afghanische Flüchtlinge in Wien (Ali Rahimi )

Robaba هنر مدرسه آمده است تحت حمله از مظنون طالبان حملات

پس از دوم خود را با بازگشت به کابل در اواسط سال 2019 علی پذیرفته شده است به یک مدرسه هنر ایجاد شده توسط Robaba محمدی دختر نوجوان است که رنگ و تساوی با استفاده از دهان او. او آموخته است که به خواندن و نوشتن زبان مادری دری و نوشته شده است کتاب دوم خود را در آلمانی. اما اضطراب هرگز متوقف نمی شود. در ماه مارس Robaba استودیو و مدرسه بودند در برخورد با یک بمب. دو نفر از همکاران خود به شدت مجروح شدند. "اگر طالبان پیدا کردن من یک هنرمند هستم," او می نویسد: "آنها را قطع سر من."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب