Euronext دریافت ترخیص از دانمارک مالی نظارت بر قدرت به دست آوردن 100 ٪ VP اوراق بهادار دانمارکی مرکزی اوراق بهادار

Euronext پیشرو پان اروپایی, ارز, امروز اعلام کرد آن را دریافت کرده ترخیص کالا از دانمارک مالی نظارت بر قدرت به

توسط NEWSCENTERALS در 30 تیر 1399

Euronext پیشرو پان اروپایی, ارز, امروز اعلام کرد آن را دریافت کرده ترخیص کالا از دانمارک مالی نظارت بر قدرت به دست آوردن 100 ٪ VP اوراق بهادار/S1 ("معاونت اوراق بهادار") در 15 جولای سال 2020 است. Euronext استقبال این تصویب قانونی توسط دانمارکی FSA که تنها شرط برای تکمیل معامله.

Euronext در حال حاضر امن حمایت از سهامداران موجود از معاونت اوراق بهادار با سهامداران به نمایندگی از 90.68% از مجموع shares2 حال حاضر با داشتن پذیرش Euronext را به عنوان امروز است.

Euronext برچسب همراه ارائه برای به دست آوردن سهام باقی مانده در معاونت اوراق بهادار باز باقی خواهد ماند تا 31 اوت سال 2020 است. با توجه به شرایط Euronext برچسب همراه ارائه به سهامداران اقلیت از معاونت اوراق بهادار, سهامداران داشتن پذیرفته شده در بورس ارائه خواهد شد دریافت حل و فصل و یا در حدود 3 اوت سال 2020 است. دیگر سهامداران و سهامداران خاص حقوق, پذیرش Euronext پیشنهاد قبل از 31 اوت سال 2020 است که آخرین تاریخ به قبول Euronext پیشنهاد را دریافت خواهند پرداخت و یا در حدود 10 سپتامبر سال 2020 است.

پس از اين شهرک Euronext در نظر دارد برای شروع یک کسب اجباری روش برای به دست آوردن سهام باقی مانده در حال حاضر در مناقصه مطابق با قوانین دانمارک شرکت عمل می کنند.

در مورد Euronext
Euronext پیشرو پان اروپایی, بورس, پوشش, بلژیک, فرانسه, ایرلند, هلند, نروژ, پرتغال و انگلستان است. با نزدیک به 1500 ذکر شده صادر کنندگان به ارزش €4.5 تریلیون دلار در بازار capitalisation همانطور که از پایان ماه دسامبر 2019 Euronext اتحاد بی بدیل آبی تراشه حق رای دادن است که شامل 26 صادر کنندگان در مورنینگ® یورو 50 شاخص℠ و قوی متنوع داخلی و بین المللی پایه مشتری. Euronext عمل تنظیم و شفاف سهام و مشتقات و بازارهای بزرگترین مرکز بدهی و بودجه لیست در جهان است. مجموع آن ارائه محصول شامل سهام, فارکس, تبادل وجوه معامله حکم و گواهینامه ها و اوراق قرضه مشتقات کالاها و شاخص. Euronext همچنین اهرم تخصص خود در بازارهای در حال اجرا با ارائه تکنولوژی و مدیریت خدمات به اشخاص ثالث. علاوه بر آن اصلی تنظیم بازار Euronext نیز به اجرا در Euronext رشد™ و Euronext دسترسی™ تسهیل دسترسی به لیست برای شرکتهای کوچک و متوسط. نروژی بورس و نقل و انتقال آن & حل و فصل فرعی هم عامل به عنوان اسلو Børs سرور مجازی پیوست Euronext در 17 ژوئن 2019.
برای مشاهده آخرین اخبار ما را در توییتر (twitter.com/euronext) و LinkedIn (linkedin.com/euronext).
 

سلب مسئولیت
این آزادی مطبوعات است که برای مقاصد اطلاعات است و نه یک توصیه به شرکت در فعالیت های سرمایه گذاری. این آزادی مطبوعات ارائه شده است "as is" بدون نمایندگی و یا ضمانت نامه از هر نوع. در حالی که تمام مراقبت مناسب گرفته شده است برای اطمینان از دقت و صحت محتوا Euronext تضمین نمی کند صحت و یا تکمیل آن. Euronext نمی خواهد در قبال هر گونه ضرر یا خسارت از هر طبیعت متعاقب آن با استفاده از اعتماد و یا اقدام در اطلاعات ارائه شده است. هیچ اطلاعات مجموعه و یا اشاره در این نشریه میتوان به عنوان ایجاد هر گونه حق یا تعهد. ایجاد حقوق و تعهدات در رابطه با محصولات مالی است که در حال داد و ستد در بورس توسط Euronext های تابعه این شرکت باید صرفا وابسته به قوانین قابل اجرا از بازار اپراتور. تمام حقوق اختصاصی و علاقه و یا در ارتباط با این نشریه باید جلیقه در Euronext.

این آزادی مطبوعات صحبت می کند تنها به این تاریخ. Euronext اشاره به Euronext N. V. و وابسته به آن است. اطلاعات مربوط به علائم تجاری و حقوق مالکیت معنوی Euronext واقع شده است در www.euronext.com/terms-use.

© 2019 Euronext N. V. - تمام حقوق محفوظ می باشد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن