T-Mobile به مهم 5G اولین ها با سیسکو, اریکسون, MediaTek, نوکیا, وان پلاس و کوالکام

به عنوان وعده داده شده سازمان ملل متحد حامل به سادگی متوقف نخواهد شد. T-Mobile US, Inc. (نزدک: TMUS) فقط اعلام

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

به عنوان وعده داده شده سازمان ملل متحد حامل به سادگی متوقف نخواهد شد. T-Mobile US, Inc. (نزدک: TMUS) فقط اعلام کرد چند مهم جهان عطف به صورت مستقل و معماری (س) 5G. این دستاوردها با استفاده از سازمان ملل متحد حامل های تازه ساخته شده 5G هسته ای را T-Mobile و نزدیک به گرفتن آن در سراسر کشور شبکه 5G به سطح بعدی. در فن آوری, نظر, SA 5G را از بین بردن نیاز برای اواسط باند LTE لنگر و برش برخی از محدودیت ها تجربه امروز. به سادگی اظهار داشت: این آینده 5G. SA اجازه خواهد داد که 5G برای رسیدن به پتانسیل کامل خود را با افزایش پوشش و تخمگذار پایه و اساس بازی در حال تغییر برنامه های کاربردی است که می توانید با استفاده از فروزان سریع سرعت زمان واقعی پاسخ و گسترده اتصال.

اختراع آینده طول می کشد تا یک روستا پس از T-Mobile همکاری نزدیک با رهبران در سراسر صنعت به شکاف چند "جهان اول" دستاوردها:

  • اولین SA 5G داده جلسه تجاری بین مودم از دو تامین کنندگان تولید شبکه با Cisco, اریکسون, MediaTek, نوکیا و کوالکام Technologies, Inc.
  • اولین کم باند SA 5G صدای تماس با استفاده تکامل یافته سیستم بسته (EPS) مجدد به VoLTE با سیسکو, اریکسون, MediaTek و نوکیا. این را قادر می سازد با کیفیت بالا خدمات صوتی با استفاده از VoLTE در SA معماری در حالی که این صنعت به طور کامل در حال توسعه voice over جدید رادیو (VoNR) 5G فن آوری است.
  • اولین کم باند VoNR تماس در تولید شبکه با Cisco, اریکسون, MediaTek و نوکیا. VoNR اجازه می دهد تا برای تماس های صوتی به اجرای بیش از 5G.
  • اولین تصویری بیش رادیویی جدید (ViNR) تماس در تولید شبکه با Cisco, اریکسون, نوکیا و کوالکام فن آوری. ViNR اجازه می دهد تا برای تماس های ویدئویی با کیفیت به اجرای بومی به جای بیش از حد بالا (OTT) خدمات داده. به عبارت دیگر – هیچ نرم افزار مورد نیاز!
  • در نهایت – چند 5G اولین ها با تجاری گوشی های هوشمند در تولید شبکه از جمله اول کم باند SA 5G داده جلسه اول تماس با EPS مجدد و اولین VoNR & ViNR تماس. اینها کشیده در کنار سیسکو, اریکسون, نوکیا, وان پلاس و کوالکام فن آوری.

همه از این نقاط عطف حاصل شد با T-موبایل جدید چند فروشنده 5G تولید هسته ای در سازمان ملل متحد حامل های تجاری در سراسر کشور 5G شبکه و آنها هموار کردن راه برای سازمان ملل متحد حامل اندازی مستقل 5G بعد از این سال. در طول تست های مستقل و غیر مستقل (NSA) 5G دستگاه های عملیاتی شدند با فعال جلسات در همان زمان در همان سلول. و از همه مهمتر همه از T-Mobile اخیر آزمايشات انجام شده با متین استاندارد برای کارمند و شریک ایمنی و بهداشت.

مستقل است و تکامل بعدی از 5G شبکه های معماری. زمان 5G شبکه های ساخته شده در غیر مستقل شبکه, معماری, معنی 5G سیگنال تکیه اساسی اواسط باند LTE و اهرم LTE هسته. این به این معنی 5G دستگاه می تواند اتصال به 5G و LTE به طور همزمان ارائه بهتر پهن باند تلفن همراه سرعت و عملکرد از LTE بلکه تمام وعده 5G نمی تواند باز شود. با مستقل 5G های LTE هسته ای است که دیگر مورد نیاز و پر قدرت نسل بعدی SA هسته ای می تواند به راه انداخته است. این را قادر خواهد ساخت 5G برای رسیدن به خود واقعی و بالقوه آینده با زمان تاخیر کم بالاتر سرعت و اتصال به ساخت یک دنیای جدید و شگفت انگیز خدمات و برنامه های کاربردی ممکن است.

"قدرتمند و قابل اعتماد در شبکه های بی سیم هستند و مهم تر از همیشه و این نقاط عطف علامت یک گام بزرگ به جلو برای کل اکوسیستم بی سیم گفت:" نویل ری رئيس جمهور از تکنولوژی در T-موبایل. "مستقل 5G زوج با عمیق و وسیع شبکه ما ساختمان با ترکیب دارایی های T-Mobile و Sprint خواهد شد سرعت بخشیدن به 5G تصویب و خدمات و تبدیل بی سیم!"

"T-Mobile در ادامه به 5G را به تمرکز بر ساخت گام های بزرگ در سطح جهانی به معنی دقیقا چگونه همه چیز کار می کنند با چشم انداز سمت راست مردم و فناوري در محل گفت:" جاناتان Davidson, معاون ارشد و مدیر کل مقیاس انبوه گروه زیرساخت های سیسکو. "ما با هم کار کنند در این سری از اولین ها به صورت مستقل 5G به پشتیبانی از هر دو تماس صوتی و تصویری نشان می دهد که صنعت ما رهبری و تعهد به نوآوری است. ما همگرا به روش 4G و 5G evolved packet core کمک خواهد کرد T-Mobile برای فعال کردن تلفن همراه لبه و زمان تاخیر کم استفاده از موارد با کنترل و کاربر هواپیما جدایی (فنجان) در حالی که بهبود داده مرکز فضایی, کاهش مصرف برق و کاهش هزینه های عملیاتی."

"با 5G شبکه های نورد از سراسر جهان, ما در حال حاضر پله به سطح بعدی: آماده سازی جهان برای مستقل 5G" گفت: Fredrik Jejdling معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس شبکه اریکسون. "اریکسون با استفاده از محصولات تجاری همراه با T-Mobile و اکوسیستم ما شرکای ما نشان داده اند که پتانسیل مستقل 5G در پایین باند. ما باید دست به آخرین فن آوری نقاط عطف در یک تلاش هماهنگ است که پیشرفت فناوری 5G."

"مدیاتک دارای نقش کلیدی در همکاری توسعه و تست مستقل 5G برای رسیدن به این امر مهم با T-Mobile و سایر رهبران صنعت. با استفاده از MediaTek مجهز 5G دستگاه به حوزه آزمون آن شبکه ما در حال کمک به درایو پتانسیل کامل از 5G مستقل پوشش در ایالات متحده گفت:" JS پان جنرال موتورز از سیستم های ارتباطی بی سیم و مشارکت در MediaTek. "ما همچنان به همکاری با T-Mobile به 5G در دسترس و مقرون به صرفه برای ما مصرف کنندگان است."

"وسعت 5G است که واقعا تبدیل شدن به یک واقعیت در یک زمان هنگامی که اتصال بسیار مهم است" گفت: Tommi Uitto جمهور از شبکه های تلفن همراه نوکیا. "ما افتخار می کنیم را به ما به صورت end-to-end 5G راه حل برای T-Mobile را در سراسر کشور زد و شبکه 5G رایج هسته. این ذاتی ابر بومی امکانات و سرویس میکرو قابلیت فعال خواهد شد و های جدید هیجان انگیز از موارد استفاده از زمان واقعی پوشیدگی و عظیم اتصال."

"وان پلاس مفتخر است که برای اولین بار جهانی گوشی های هوشمند با نام تجاری برای اتصال به T-Mobile را مستقل 5G شبکه. این یک نقطه عطف مهم برای صنعت به عنوان رهبران در 5G تحقیق و توسعه با هم کار کنند برای ایجاد نسل بعدی از تکنولوژی ارتباطات" گفت: Pete Lau, موسس و مدیر عامل شرکت OnePlus. "5G است یک اولویت در وان پلاس' در دراز مدت استراتژی کسب و کار. همکاری با شرکای مانند T-Mobile, ما نگاه رو به جلو برای اتصال بیشتر مردم در سراسر جهان از طریق سریع تر و نرم و صاف 5G را تجربه کنند."

"ما به اشتراک بگذارید T-Mobile و وان پلاس' شور و شوق به درایو 5G رو به جلو ارائه هیجان انگیز تجربه های جدید برای مصرف کنندگان و افزایش کارایی و مقرون به صرفه برای کسب و کار در سراسر ایالات متحده گفت:" دورگا Malladi معاون ارشد رئیس جمهور و مدیر کل 4G/5G کوالکام Technologies, Inc. "Qualcomm® Snapdragon™ 5G مودم-سیستم های RF در قلب از اولین دستگاه های پشتیبانی از T-Mobile را در سراسر کشور 5G شبکه و تکامل به سمت 5G حالت مستقل است که کمک خواهد کرد که ایجاد 5G-فعال تجارب و تبدیل جهان چگونه متصل محاسبه و ارتباط"

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد T-موبایل 5G, دید, بازدید: www.t-mobile.com/5g. برای دیدن تمام مکان هایی که شما می خواهید T-Mobile در حال حاضر 5G را به یک محله در سطح چک کردن نقشه در اینجا: www.t-mobile.com/coverage/5g-coverage-map.

Qualcomm Snapdragon علائم تجاری کوالکام گنجانیده شده است, ثبت شده در ایالات متحده و کشورهای دیگر است. Qualcomm Snapdragon محصول کوالکام Technologies, Inc. و/یا شرکت های تابعه آن.

در مورد T-Mobile US, Inc.
T-Mobile ایالات متحده آمریکا, Inc. (نزدک: TMUS) است که امریکا سوپر سازمان ملل متحد حامل ارائه پیشرفته 4G LTE و تحول در سراسر کشور 5G شبکه ای که ارائه خواهد شد اتصال قابل اعتماد برای همه است. T-Mobile مشتریان از مزایای آن بی نظیر ترکیبی از ارزش و کیفیت بی دریغ وسواس با آنها ارائه بهترین خدمات ممکن است تجربه و جبهة درایو برای اختلال است که باعث ایجاد رقابت و نوآوری در بی سیم و فراتر از آن. بر اساس در Bellevue بشویید. تی-موبایل فراهم می کند خدمات از طریق شرکت های تابعه آن و عمل خود را گل سرسبد مارک T-Mobile مترو توسط T-Mobile و Sprint. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: http://www.t-mobile.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن