T-Mobile است که برای اولین بار با 5G در تمام 50 ایالت! مشتریان دریافت 5G پوشش در آلاسکا از طریق GCI مشارکت

این کشور یکی و تنها در سراسر کشور 5G شبکه درست کردم در سراسر کشور-r گسترش رد پای آن را با شریک زندگی پوشش! T-م

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

این کشور یکی و تنها در سراسر کشور 5G شبکه درست کردم در سراسر کشور-r گسترش رد پای آن را با شریک زندگی پوشش! T-موبایل (NASDAQ: TMUS) و GCI امروز اعلام کرد یک همکاری تاریخی بلافاصله امکان T-Mobile مشتریان با 5G گوشی های هوشمند به شیر به 5G در حالی که رومینگ در, Anchorage, آلاسکا, ساخت T-Mobile اولین و تنها ارائه دهنده بی سیم برای ارائه 5G پوشش در تمام 50 ایالت! همکاری های جدید را نیز می دهد GCI مشتریان رومینگ دسترسی به T-Mobile را در سراسر کشور 5G شبکه, آمریکا, بزرگترین, پوشش بیش از یک میلیون کیلومتر مربع و نزدیک به 6000 شهرستانها و شهرهای کوچک.

"عظیم در سراسر کشور 5G شبکه ما در حال ایجاد و گسترش روز به روز - زوج با مهم مشارکت مانند این - گسترش ما 5G رهبری بیش از رقابت و ارائه معنی دار 5G تجربه را به مشتریان خود گفت:" نویل ری رئيس جمهور از تکنولوژی در T-موبایل. "در حال حاضر مشتریان ما با 5G دستگاه می توانید نگه دارید 5G سرویس زمانی که در آلاسکا است. و به GCI مشتریان خوش آمدید به سراسر کشور 5G!"

"GCI و T-Mobile دارای سابقه ای طولانی در 'اولین' هم گفت:" GCI رئیس جمهور و رئیس اجرایی گرگ Chapados. "GCI و T-موبایل راه اندازی شد ملت را اول رومینگ LTE مشارکت در سال 2014 و برای اولین بار ارائه دهندگان به همکاری با یکدیگر برای ارائه voice over LTE خدمات. امروز همکاری علائم دیگر و یک نقطه عطف بسیار بزرگی! GCI تبریک T-Mobile تیم در اولین ارائه دهنده بی سیم برای ارائه خدمات 5G در تمام 50 ایالت. مشارکت یک پیروزی برای هر دو شرکت و برای GCI مشتریان که قادر خواهد بود برای دسترسی به خدمات 5G در این کشور بزرگترین شبکه 5G."

GCI راه اندازی آلاسکا اولین 5G خدمات در لنگرگاه در تاریخ 17 آوریل سال 2020 است. GCI را 5G buildout در لنگرگاه خدمت خواهد کرد به عنوان یک مدل برای GCI شبکه نوسازی تلاش به عنوان شرکت حرکت رو به جلو به گسترش خدمات در سراسر آلاسکا است. آینده GCI 5G گسترش فرصت ها عبارتند از جونو, Fairbanks و دیگر فیبر در خدمت جوامع است.

5G قادر به دستگاه مورد نیاز است. برخی از استفاده ممکن است نیاز به برخی از برنامه و یا از ویژگی های; ببینید T-Mobile.com. رومینگ داده ها سهمیه متفاوت با طرح دیدن شرایط و ضوابط در T-Mobile.com برای جزئیات بیشتر.

در مورد T-Mobile US, Inc.

T-Mobile ایالات متحده آمریکا, Inc. (نزدک: TMUS) است که امریکا سوپر سازمان ملل متحد حامل ارائه پیشرفته 4G LTE و تحول در سراسر کشور 5G شبکه ای که ارائه خواهد شد اتصال قابل اعتماد برای همه است. T-Mobile مشتریان از مزایای آن بی نظیر ترکیبی از ارزش و کیفیت بی دریغ وسواس با آنها ارائه بهترین خدمات ممکن است تجربه و جبهة درایو برای اختلال است که باعث ایجاد رقابت و نوآوری در بی سیم و فراتر از آن. بر اساس در Bellevue بشویید. تی-موبایل فراهم می کند خدمات از طریق شرکت های تابعه آن و عمل خود را گل سرسبد مارک T-Mobile مترو توسط T-Mobile و Sprint. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: http://www.t-mobile.com.

در مورد GCI

GCI فراهم می کند داده های تلفن همراه, صوتی و تصویری با و مدیریت خدمات به مصرف کنندگان و کسب و کار مشتریان در سراسر آلاسکا است. GCI تحویل خدمات برای نزدیک به 40 سال های اخیر برخی جوامع از راه دور و در برخی از چالش برانگیز ترین شرایط در شمال امریکا است. اطلاعات بیشتر در مورد GCI در www.gci.com. GCI است و تماما متعلق به شرکت تابعه از GCI آزادی, Inc. (نزدک: GLIBA, GLIBP). اطلاعات بیشتر در مورد GCI آزادی در www.gciliberty.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب