Philips بنیاد غرفه ایتالیا در COVID-19 نبرد

Philips بنیاد که با هدف ارائه دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت برای جوامع محروم با حمایت از فیلیپس ایتالی

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

Philips بنیاد که با هدف ارائه دسترسی به مراقبت های بهداشتی با کیفیت برای جوامع محروم با حمایت از فیلیپس ایتالیا AFAS بنیاد و Noaber بنیاد تحویل دو تلفن همراه انزوا مراقبت های ويژه به صلیب سرخ برای بیماران مبتلا COVID-19.

دو واحد وارد ایتالیا هفته گذشته از هلند. آنها فرستاده شده است به ساردینیا و لومباردی در درخواست از صلیب سرخ که مسئول ساخت تا از تورم ماژول چادر و هماهنگی این پروژه است. هدف این است که به گسترش مراقبت از ظرفیت های محلی و امکانات بهداشتی حمایت از بیمار غربالگری و بستری شدن در بیمارستان و همچنین ارائه کمک های اولیه و کمک های با کیفیت به مردم مشکوک یا تایید به توان و حذف COVID-19.

در روزهای آینده تلفن همراه مرکز درمانی را به عمل در یک بیمارستان در استان Nuoro ساردینیا گسترش آن با 20 تخت. در لنیانو در منطقه لومباردی دوم تلفن همراه تسهیلات در پاسخ اضطراری صلیب سرخ از مرکز است که پیگیری وضعیت آن را به عنوان توسعه به منظور شناسایی که در آن تلفن همراه تسهیلات می تواند بهترین پشتیبانی نیازهای آسیب دیده ترین منطقه در ایتالیا.

با تشکر از این سهم از فیلیپس بنیاد ما بیشتر تقویت پاسخ ما ظرفیت در زمانی که هر گونه مداخله می توانید تفاوت را.

Ignazio Schintu رئیس اورژانس منطقه از صلیب سرخ.

"این تصمیم به ارسال یک واحد به ساردینیا است که با توجه به ماهیت خاص از منطقه" توضیح می دهد که Ignazio Schintu رئیس اورژانس منطقه از صلیب سرخ. "در صورت بدتر شدن شرایط پاسخ خواهد زمان را با توجه به نیاز برای حمل و نقل از طریق دریا. بعلاوه اگر چه نه در میان مناطق بیشتر تحت تاثیر این بیماری همه گیر ساردینیا است تعداد محدودی از بیمارستان ها و نیاز به گسترش و جداگانه COVID-19 از غیر COVID ظرفیت. انتخاب لنیانو از سوی دیگر است استراتژیک – قادر به دخالت در این مناطق بیشتر آسیب دیده در صورت نیاز. با تشکر از این سهم از فیلیپس بنیاد ما بیشتر تقویت پاسخ ما ظرفیت در زمانی که هر گونه مداخله می توانید تفاوت را."

این ابتکار این است که در علاوه بر این به کمک های مالی در هفته های اخیر به عمران حفاظت صلیب سرخ و Cesvi توسط Philips بنیاد و فیلیپس ایتالیا.

"این اقدام بیشتر پژواک Philips بنیاد بتن تعهد به حمایت از ملی سیستم های بهداشتی از طریق همکاری با یک شریک مانند صلیب سرخ است که در خط مقدم مدیریت این شهرداران از ابتدا گفت:" سیمونا Comandè مدیر کل فیلیپس, ایتالیا, اسراییل و یونان.

تلفن همراه مراقبت های ويژه ارائه شده به ایتالیا بخشی از گسترده تر بین المللی پروژه توسط ائتلاف Philips بنیاد AFAS بنیاد و Noaber پایه و اساس است. آنها را تهیه و در دسترس ساخته شده پنج موقت 20-تخت بيمارستان در مناطق به شدت تحت تاثیر این COVID-19 بیماری همه گیر.

برای آزادی مطبوعات صادر شده توسط Philips ایتالیا اینجا کلیک کنید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب