تیت می پیوندد در سراسر جهان غربالگری عشق, پیام, پیام مرگ آرتور Jafa

در همکاری با هنرمند تیت خواهد بود یکی از یک گروه بین المللی موزه ها و مجموعه به طور همزمان livestream عشق, پیا

توسط NEWSCENTERALS در 9 تیر 1399

در همکاری با هنرمند تیت خواهد بود یکی از یک گروه بین المللی موزه ها و مجموعه به طور همزمان livestream عشق, پیام, پیام مرگ 2016 توسط هنرمند آمریکایی و فیلمساز آرتور Jafa (b.1960). این کار یک مراقبه قدرتمند در نژادپرستی و درد و خلاقیت و انعطاف پذیری است. تیت به دست آورد و یک نسخه برای مجموعه خود را در سال 2018 و در آن نشان داده شد در تیت لیورپول در سال 2019.

این جریان شروع خواهد شد در 19.00 (BST) در جمعه 26 خرداد و نتیجه گیری خواهد شد 48 ساعت بعد. از آن خواهد شد در دسترس برای مشاهده و به صورت رایگان در تیت وب سایت در این صفحه.

عشق است پیام, پیام مرگ هفت دقیقه فیلم ساخته شده تا از کلیپ های کلاژ از اصلی و داشت فیلم. ناراحت صحنه های تاریخی و معاصر خشونت تحمیل شده بر آمریکایی های سیاه و سفید توسط افراد و موسسات در حال بافته شده با صحنه های مذهبی وجد دلاوری های ورزشی, شاعرانه و اجرای موسیقی – چه Jafa است به نام 'یک صفحه نمایش سیاه و سفید سیاه و تعالی است.'

آرتور Jafa گفت: "من هیجان زده هستم از این فرصت در نهایت به عنوان بسیاری از مردم که ممکن است دیدن عشق است پیام مرگ است."

در کنار تیت دیگر شرکت کننده موزه ها جریان کار هستند دالاس موزه هنر; Glenstone موزه; High Museum of Art در آتلانتا; Hirshhorn موزه و باغ مجسمه در واشنگتن, DC; موزه هنرهای معاصر لس آنجلس; استودیو موزه در هارلم; Julia Stoschek مجموعه برلین; Luma ارل و Luma Westbau; Pinault مجموعه در پاریس و پالازو گراسی در ونیز; موزه هنر آمریکایی اسمیتسونیان در واشنگتن دی سی و Stedelijk موزه در آمستردام.

به همراه جریان دو میزگرد میزگرد برگزار شده توسط این هنرمند برگزار خواهد شد در www.sunhaus.us.

پنل 1
19.00 BST شنبه 27 ژوئن
با پیتر L'Official جاش Begley, Elleza کلی و توماس سهل انگار. تعدیل توسط تینا Campt.

پنل 2
19.00 BST یکشنبه 28 ژوئن
با آریا دین Rashaad Newsome داعش Pickens و سیمون سفید. تعدیل توسط تینا Campt.

یادداشت به ویراستاران

این جریان شروع می شود در روز جمعه 26 ژوئن 2020 در 19.00 BST و نتیجه گیری 48 ساعت بعد.
#deathisloveis

@americanart @dallasmuseumart @glenstonemuseum @highmuseumofart @ hirshhorn @مکا @studiomuseum @JuliaStoschekCollection @luma_arles @lumawestbau @pinaultcollection @palazzo_grassi @StedelijkMuseum @تیت

در مورد آرتور JAFA

در سراسر سه دهه Jafa توسعه یافته و پویا عمل شامل فیلم های آثار باستانی و اتفاقات که مرجع و سوال های جهانی و خاص مفصل از سیاه و سفید بودن. تأکید بر جنبه های بسیاری از Jafa را تمرین و تکرار است سوال: چگونه می توان از رسانه های تصویری مانند اشیاء ثابت و متحرک, تصاویر انتقال معادل "قدرت و زیبایی و بیگانگی" جاسازی شده درون فرم از موسیقی سیاه و سفید در آمریکا فرهنگ ؟

Jafa فیلم را به دست آورد تحسین در لس آنجلس و نیویورک و سیاه, ستاره فیلم جشنواره ها و آثار هنری خود را نشان داده است در جشن مجموعه در سراسر جهان از جمله موزه متروپولیتن, موزه هنر مدرن, Tate, The San Francisco Museum of Modern Art, استودیو موزه در هارلم موزه بالا آتلانتا و دالاس, موزه هنر, موزه هنرهای معاصر در شیکاگو, Stedelijk, LUMA بنیاد پرز موزه هنر میامی و لس آنجلس و موزه هنرهای معاصر ، این Hirshhorn موزه و باغ مجسمه و موزه هنر آمریکایی اسمیتسونیان در میان بسیاری دیگر.

Jafa دارای اخیر و آینده نمایشگاه کار خود را در موزه هنر برکلی و اقیانوسیه آرشیو فیلم; مدرن Museet, استکهلم; Fundação د Serralves پورتو; 22 دوسالانه سیدنی و لوئیزیانا, موزه هنر, دانمارک. در سال 2019 او موفق به دریافت شیر طلایی برای بهترین شرکت کننده از 58 دوسالانه ونیز "ممکن است شما در زندگی می کنند جالب است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن