NYPD می گوید غارتگران هستند Stashing آجر. بروکلین مردم محلی می گویند در غیر این صورت

صبح روز چهارشنبه پلیس نیویورک وزارت امور درموت F. توییتی حاوی یک کم با وضوح تصویری از یک ناشناس افسر چیدن جعبه

توسط NEWSCENTERALS در 15 خرداد 1399

صبح روز چهارشنبه پلیس نیویورک وزارت امور درموت F. توییتی حاوی یک کم با وضوح تصویری از یک ناشناس افسر چیدن جعبه پلاستیکی آبی در شهرستان گوشه خیابان. جعبهها که به نظر می رسد پر از تکه های سنگ تراشی بنظر چپ در کنار زباله ها می تواند در نزدیکی خیابان X و غرب 3rd Street در گروسند محله توسط آب در بروکلین جنوبی نهایی شده است که تا حد زیادی دست نخورده توسط این تظاهرات در جای دیگر در قصبه و شهر.

"این چیزی است که ما پلیس هستند تا در برابر: سازمان غارتگران استراتژیک قرار دادن انبارها از آجر & سنگ در مکان در سراسر نیویورک" شیا نوشت. در بعد از ظهر چهارشنبه در کاخ سفید که شامل کلیپ در تصویری از فیلم این ادعا را نشان داد "Antifa و حرفه ای آنارشیست ها... حمله به جوامع ما است."

اما شیا توضیح نداد که چرا سازمان غارتگران را چپ آجر در آرام عمدتا مسکونی محله بروکلین و گفتگو با افرادی که کار و زندگی در این منطقه نشان می دهد NYPD توییتر بولتن تهدید به استوک تنش بدون هیچ دلیل.

یک افسر در بخش B از 61 حوزه را پوشش می دهد که گروسند گفت که او نمی تواند توضیح دهد و یا بحث در مورد جزئیات این آجر اکتشافات. NYPD هماهنگ کننده برای محله نیست پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر. یک کارآگاه در دفتر NYPD معاون کمیسر اطلاعات عمومی گفت که او نمی داند هر چیزی در مورد این حادثه.

"شهر رفتن را از طریق یک موضوع بی سابقه ای با غارت و معترض گفت:" The Daily Beast. "افراد عادی که پاسخ سوالات خود را در حال تلاش برای محافظت از شهرستان. به همین دلیل شما در حال گرفتن پاسخ سوالات خود را."

در این هفته از اعتراضات پس از کشتن جورج فلوید توسط, مینیاپولیس, پلیس, پلیس و سیاستمداران به طور یکسان شده اند سریع به نقطه را به "سازمان غارتگران" و "خارج از آشوبگران" دامن زدن به ناآرامی. اما این ادعا آمده اغلب با شواهد کمی وجود دارد و به نظر می رسد به زیر دست و پنجه نرم بیشتر موشکافی. هفته گذشته پس از NYPD خودرو بودند فیلم برداری رانندگی به جمعیت معترضین شهردار De Blasio ادعا کرد که "یک مجموعه کوچک از مردان ... آمد به انجام خشونت سیستماتیک سازماندهی مد." و شده اند وجود دارد گزارش معترضان با پرتاب آجر در پلیس در نیویورک است.

اما شهر نیویورک عضو شورای علامت Treyger که نشان دهنده گروسند منطقه مخالفت با این ایده که خارجی مشکل ساخت شد فساد در چمن. در یک تماس تلفنی با Daily Beast, Treyger گفت: او آگاه شد از کشف ظروف از مواد مشکوک در دو مکان در منطقه خود را که تشکیل دهنده messaged او را بیش از رسانه های اجتماعی و این که او تایید کرد که پیدا کردن با 61 حوزه.

اما Treyger گفت که NYPD اذعان به او این ظروف ممکن است به سادگی شامل ساخت و ساز باقی مانده است. این عضو شورای گفت که او تا به حال نه دیده تظاهرات در منطقه و یا هر نشانه ای از غارت سازمان یافته و با اشاره به این که حداقل یک مجموعه ای از ظروف بودند که در نزدیکی یک سایت ساخت و ساز نشان می دهد که آجر از آنجا آمد.

به گفته او نتیجه "ساده ریاضی است."

"وجود دارد به معنای واقعی کلمه در یک سایت ساخت و ساز و ساخت نرده و علامت. و آنها پنج یا شش ظروف از آنچه به نظر می رسد به من به ساخت و ساز باقی مانده" Treyger گفت: روزانه وحش.

"من باور دارم که [شیا] صدای جیر جیر در مورد منطقه مسئول است. چرا که او نمی دهد مجموعه ای کامل از حقایق و تصویر کامل به خصوص زمانی که خود را بخش می گوید کشف شد هنوز در دست بررسی" Treyger افزود و هشدار داد که چنین شایعاتی می تواند باعث تقسیم نژادی متنوع محله. "این کمیسر پلیس باید بسیار آگاه و با کلمات خود را زیرا آنها می تواند تحریک خشونت."

کمیسر ادعا در مورد جعبهها در گروسند بودند بخصوص به این دلیل که آنها هیچ جا در نزدیکی منبع تظاهرات روز شنبه است که در زمانی که پنج نفر از کارکنان کسب و کارهای محلی گفت: روزانه وحش سطل برداشته شد.

کارکنان در دو کسب و کار—نپ پیتزا II و جدید ثروت شراب و روح—در بلوک در سوال گفت: روزانه وحش پلیس برداشته جعبهها صبح روز سه شنبه. در همین حال روز سه شنبه تظاهرات در بروکلین محور شد و نزدیک به مرکز بارکلیز حدود پنج مایل دور.

یک زن که خواسته می شود که تنها به سابرینا R. گفت که دفاتر پزشکی در کنار ظاهری سایت سطل بود که دوربین های امنیتی, اما آنها مسدود شد از یک نظر از گوشه. یک کارمند در نزدیکی جدید ثروت شراب و روح گفت: آنها تا به حال شنیده در مورد آجر, اما تا به حال دیده می شود هیچ اعتراضی. او گفت که در حالی که این فروشگاه مجهز به دوربین های امنیتی که آنها متعلق به مالک است که می تواند نمی توان با فشار زمان.

در انتخاب هوشمند داروخانه که نشسته در سراسر از سایت که در آن جعبهها به نظر می رسد جمع آوری می شود, یک عضو هیات گفت: روزانه وحش خیابان شده است بسیار آرام است. "ما چیزی دیده نمی خواهم که" او گفت:. "این بسیار آرام دیروز. ما را نمی بینم چیزی شبیه به آن....هیچ اعتراضی در گروسند شب گذشته است."

یک کارمند در Dunkin Donuts سراسر تقاطع از سایت در پرسش گفت: روزانه وحش آنها تا به حال متوجه نشده آجر در همه.

یک NYPD سخنگوی گفت: روزانه وحش هیچ شکایت گزارش شده بود واصل در مورد ظروف. "هیچ کس آن را به نام در به شکایت," او گفت:. "نبود گرفته شده به عنوان یک گزارش شکایت... از آنجا که این جرم نیست. [جعبهها شد] فقط در سمت چپ وجود دارد."

در رسانه ها در دسترس صبح روز چهارشنبه کمیسر شیا در مورد موضوع با شهردار, بیل د Blasio. "بنابراین از نظر صدای جیر جیر امروز متاسفانه آن را نه یک حادثه جدا" شیا گفت. "بود که در دو محل یکی در بروکلین یکی بود در کوئینز جایی که قبل از صحنه آجر قرار داده شده و سپس منتقل به نقل قول را تمام کردن تظاهرات مسالمت آمیز—که در تظاهرات مسالمت آمیز—اما پس از آن استفاده می شود که گروه های جنایی در داخل برای ایجاد ترس است."

شیا نمی ارائه هر گونه اطلاعات در این حادثه در کوئینز یا مشخص کنید که چگونه NYPD به این نتیجه رسیده بود که بقایای ظروف در ارتباط با اعتراضات داده شده که هیچ اصلی تظاهرات گزارش شده بود در آن منطقه است. او بپذیریم که آنها ممکن است آمده اند از سایت های ساخت و ساز.

"ما تا به حال سایت های ساخت و ساز burglarized در روزهای اخیر در منهتن" شیا گفت. "جالب است. سایت ساخت و ساز دزدی است که غیر معمول نیست اما در طی یک شورش جالب است آنچه گرفته شد—آجر است."

شیا همچنین ذکر یک الگوی از معترضان با پرتاب بطری های آب پر از سیمان در افسران پلیس را ارائه موارد خاص از زمانی که این حوادث رخ داده بود و یا شواهدی وجود دارد که هر یک از آن بوده است "یک حمله هماهنگ."

"من معتقدم که کمیسر پلیس نیاز به روشن در پیام رسانی است که در این باقی مانده بود که در نزدیکی یک سایت ساخت و ساز" عضو شورای Treyger گفت. "و همانطور که از این بعد از ظهر من شنیده ام و نه از غارت سازمان یافته در این منطقه است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن