ستاره تنیس, نواک جوکوویچ, تست مثبت برای coronavirus

جهان شماره یک تنیس نواک جوکوویچ می گوید که او دارای آزمایش مثبت برای کوروناویروس. در نتیجه باعث می شود او ششم

توسط NEWSCENTERALS در 3 تیر 1399

جهان شماره یک تنیس نواک جوکوویچ می گوید که او دارای آزمایش مثبت برای کوروناویروس. در نتیجه باعث می شود او ششم بیمار آلوده در نمایشگاه سری که او سازمان یافته است.

در بیانیه ای که در وب سایت خود را در روز سه شنبه جوکوویچ گفت: هر دو او و همسرش تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 عفونت است.

"لحظه ای که ما وارد بلگراد ما رفت و به آزمایش می شود. من نتیجه مثبت است درست مثل Jelena را در حالی که نتایج حاصل از فرزندان ما منفی"

اظهار نظر در آدریا تور جنجالی مینی مسابقات که دیدم جوکوویچ و چند تن دیگر از بالا به سطح بازیکنان تنیس انجام قبل از بسته بندی می ایستد در چند بالکان شهرستانها ستاره ورزشکار گفت: این رقابت ها بود "به منظور متحد کردن و به اشتراک گذاشتن یک پیام همبستگی و همدردی.

"همه چیز ما بود در ماه گذشته ما با یک دل پاک و نیت صادقانه." او نوشت.

پیدا کردن اطلاعات بیشتر: چگونه coronavirus است تأثیر ورزش

بلغاری بازیکن تنیس گریگور دیمیترو, کرواتی ورزشکار برنا Coric و دیگری صرب تنیس, بازیکن, Viktor Troicki در حال حاضر آزمایش مثبت پس از در نظر گرفتن بخشی در رقابت سازمان یافته توسط جوکوویچ. حداقل دو نفر از مربیان نیز گرفتار این ویروس.

"من بسیار متاسفم برای هر فرد مورد عفونت" جوکوویچ نوشت.

این "آدریا تور" شامل حوادث در صربستان و بوسنی و هرزگوین و کرواسی اما این مسابقات به طور ناگهانی به پایان رسید این آخر هفته پس از دیمیتروف آزمایش مثبت است.

حتی قبل از اعلام خود عفونت جوکوویچ بود ناودان توسط رسانه ها برای سازماندهی یک با مشخصات بالا مسابقات در زمانی که اکثر مسابقات ورزشی بودند یا در انتظار نگه داشته و یا بدون مخاطبان زندگی می کنند. شرکت کنندگان دست تکان داد و عکس گرفت با طرفداران بین بازی رفت در بلگراد و بازی فوتبال و بسکتبال با هم در ساعت رایگان.

ادامه مطلب: نواک جوکوویچ ناودان در خانه بزرگ برای کرواسی در جام جهانی حمایت

"ما سازمان یافته از تور در لحظه ای که ویروس ضعیف شده و اعتقاد داشتند که شرایط را برای میزبانی این سفر برآورده شده است" جوکوویچ گفت: در روز سه شنبه. "متاسفانه این ویروس هنوز وجود دارد و این یک واقعیت جدید است که ما هنوز در حال یادگیری به مقابله با و زندگی می کنند."

ستاره ورزشکار گفت: او بود تا هر گونه علائم و گفت: او را به اقامت در انزوا برای دو هفته آینده.

صربی مقامات برداشته و تقریبا همه مستند و اجتماعی فاصله اقدامات در اوایل ماه ژوئن با طرفداران تنیس هجوم آوردند به اولین آدریا تور بخش در بلگراد ژوئن 12-14. صربی مقامات پس از گزارش یک پرش در موارد و اعلام کرده اند چند اقدامات خواهد بود دوباره.

ادامه مطلب: طرفداران راگبی شادی در نیوزیلند به استادیوم باز

در همین حال مقامات کشور کرواسی گزارش محدود تعداد بازدید کنندگان در زدر با نصف ظرفیت است که هنوز هم شاهد برخی از 4000 نفر بازدید کننده به نظر می رسد برای اولین بار بعد از کرواتی پا از مسابقات در تاریخ 20 ژوئن. اخبار از مسابقات را لغو آمد فقط پیش از بازی نهایی بین جوکوویچ و آندره Rublev راه اندازی شد برای شروع در روز یکشنبه. باقی مانده دو بخش در بانیا لوکا و سارایوو در اصل مجموعه ای برای هفته اول جولای نخواهد بود.

dj/rc (dpa خبرگزاری رویترز)

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن