فیلم از Rayshard بروکس تیراندازی نشان می دهد نیازی هرج و مرج

حمله Rayshard بروکس در یک وندی پارکینگ در آتلانتا در روز شنبه است تبدیل جنوبی شهر را به آخرین کانون ملی خشم بی

توسط NEWSCENTERALS در 25 خرداد 1399

حمله Rayshard بروکس در یک وندی پارکینگ در آتلانتا در روز شنبه است تبدیل جنوبی شهر را به آخرین کانون ملی خشم بیش سیستمیک نژادپرستی و خشونت پلیس. عکسبرداری از دیگر مرد سیاه پوست توسط پلیس موجب قتل و سوزاندن وندی رستوران که در آن حادثه صورت گرفت. مدت کوتاهی پس از فسخ افسر که ماشه کشیده و قرار دادن دیگر حضور افسر در مرخصی اداری آتلانتا رئیس پلیس اریکا سپر پایین پا اما خواهد ماند شاغل در شهر آتلانتا.

اما فیلم از این حادثه گرفته شده هر دو از یک تیم ماشین dash cam و از بدن در طب مکمل و جایگزین افسر که اخراج کشنده شات نشان می دهد یک صحنه آرامش نسبی به نوبه خود به سرعت به هرج و مرج بدون هیچ دلیل روشنی با توجه به Atlanta Journal-Constitution.

پلیس نامیده می شدند به وندی رستوران برای پاسخ به یک 911 گزارش که یک مرد افتاده بود خواب در رستوران فست فود درایو-از طریق لین در روز شنبه.

اولین افسر در صحنه بود Devin Bronsan دوم-سال افسر با آتلانتا اداره پلیس. چند دقیقه بعد افسر گرت Rolfe شده است که در نیروی از سال 2013 می رسد. Bronsan توضیح می دهد که به افسر ارشد که او به سختی بیدار بروکس و می گوید سخنرانی او را نامفهوم و چشمان آبکی.

Rolfe, 27—که اتفاق می افتد به همان سن به عنوان قربانی خود را—است که پس از آن دیده می شود صحبت به بروکس و Bronsan برای نزدیک به 30 دقیقه قبل از همه جهنم می شکند سست.

این ویدئو نشان می دهد که بروکس نمی دانم دقیقا همان جایی که او گفتن افسران او در دیکسی بزرگراه در جنگل پارک است که حدود 10 مایل دورتر از جایی که او بود وندی در خیابان دانشگاه.

افسران بپرسید اگر او شده است و او می گوید که او تا به حال شاید یک و نیم نوشیدنی. آنها پس از انجام یک آزمون هوشیاری که در آن بروکس لرزان به نظر می رسد. او سپس ثبت .108 سطح الکل خون بر روی یک پل است که در بالا گرجستان حد قانونی .08.

Rolfe سپس بروکس می گوید: "من فکر می کنم شما تا به حال بیش از حد به نوشیدن به رانندگی" به عنوان Bronsan تلاش می کند تا با دستان بسته او. مبارزه تحقیق و بحث و یکی از افسران yells "شما در حال رفتن به دریافت Tased! مبارزه را متوقف کند!"

ماموران مبارزه با بروکس برای 41 ثانیه قبل از بروکس منازعه Bronsan را بی حس کردن تفنگ. Rolfe سپس کاغذ برداشته خدمات خود سلاح از آن جلد چرمی قرار دادن و باز آتش به عنوان بروکس سعی به فرار با تیزر.

گرجستان اداره تحقیقات مدیر ویک رینولدز توصیف صحنه به خبرنگاران در یک کنفرانس خبری در اواخر روز شنبه.

"این به نظر می رسد در تصویری که او در حال فرار از آتلانتا افسران پلیس که او را در حال فرار او تبدیل بیش از شانه خود را با آنچه به نظر می رسد به چشم به او تیزر که شاهدان عینی به ما گفت که آنها را دیدم فردی را که متعلق به یکی از افسران" رینولدز گفت. "و به عنوان او آن را بیش از شما قادر خواهید بود برای دیدن در این ویدئو آتلانتا افسر به معنای واقعی کلمه به پایین برای دریافت خدمات خود سلاح و به عنوان او می شود سلاح های خود آقای بروکس آغاز می شود تبدیل بدن خود را به دور از او من فرض به فرار."

در آن لحظه Rolfe آتش گشود و به ضرب گلوله بروکس در پشت او به عنوان تلاش برای اجرای. در حالی که روشن است که در این ویدئو بعد چه اتفاقی افتاد شاهدان می گویند Rolfe و Bronsan قرار دادن بر روی دستکش و جمع آوری پوسته پوسته قبل از تجویز کمک به بروکس.

کریس مباشر در حال حاضر نمایندگی بروکس' خانواده که شامل چهار فرزند گفت: AJC نیروی مرگبار نباید استفاده شده است در این وضعیت است. "آیا شما خسته از دیدن موارد شبیه به این اتفاق می افتد؟" استوارت به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "(افسر) تا به حال گزینه های دیگر به جای تیراندازی او را در پشت است."

"کاملا غیر ضروری... که خراب کرد تا مرد... غیر مسلح هیچ چیز خشونت و شما را بکشد یک تفنگ شخص."

بدن در طب مکمل و جایگزین که در آن افتاده بود به زمین و سپس میدارد مختلف مکالمات پس از متخصصین کار ناموفق برای احیای بروکس. یک مرد شنیده می شود گفت: "کاملا غیر ضروری است." یکی دیگر شنیده است و گفت: "که را خراب کرد تا مرد!" سوم شخص می گوید: "غیر مسلح هیچ چیز خشونت و شما را بکشد یک تفنگ شخص."

دیگر افسران و سپس رسیدن به صحبت کردن با Bronsan و Rolfe. یک مرد می گوید افسران "صحبت نمی به هیچ یک از این چاق" هر چند مشخص نیست که او چه کسی است با اشاره به. Rolfe پس از آن شکایت می کند که او احساس کرد خون در آرنج خود را و می پرسد برای یک ضد عفونی کننده و پاک کردن. "من نمی دانم اگر این معدن یا خود—من فقط می خواهم به آن را دریافت."

بروکس سپس می گوید یک افسر که او اخراج تیزر "حداقل یک بار" هر چند که مشخص نیست در تصویری که منتشر شد. در نهایت متفاوت افسر اطمینان مردان "ما به این پاک کردن."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن