شرکت های هواپیمایی می خواهید به بسته شما—فقط به عنوان COVID-19 سنبله

امریکا به عنوان ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته با یک بی پروا بی توجهی به سلامت و ایمنی مسافران خطوط هوایی.در سراسر ب

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

امریکا به عنوان ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته با یک بی پروا بی توجهی به سلامت و ایمنی مسافران خطوط هوایی.

در سراسر بخش های بزرگی از کشور افزایش coronavirus موارد ترکیب با یک افزایش ناگهانی در داخلی مسافرت هوایی تشویق به شدت با تخفیف صندلی قیمت.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت کناره گیری از مسئولیت برای ترویج دستورالعمل های توصیه شده برای جلوگیری از گسترش این بیماری همه گیر را ترک کرده است شرکت های هواپیمایی و فرودگاه ها بدون منسجم استانداردهای ملی برای به حداقل رساندن خطرات به مسافران است.

به عنوان یک نتیجه از این تعطیلات آخر هفته می تواند تخم ریزی سناریو کابوس است که در آن ویروس است که قادر به تکرار الگوی اصلی گسترش آن از طریق سفر هوایی, اما به جای پرواز از خارج از کشور آن را در حال حاضر باز کردن مسیر برای شهرستانها در سراسر شمال امریکا است.

نهایی مسئولیت برای ایمنی مسافران نهفته است با حمل و نقل وزیر ایلین چائو. برای سال در حال حاضر شده است آشکار است که چائو شده است نگه داشتن ایمان با مغلوب ساختن پیشی جستن انجام هیچ چیز نسبت به سیاست های ملی سلامت و استانداردهای ایمنی. مانند شوهرش رهبر اکثریت سنا میچ مک کانل منافع شرکت های بزرگ همیشه بیشتر از نفوذ او از آن دسته از مصرف کنندگان است.

چائو اتحاد نا امید هر تلاشی توسط قانونگذاران صنعت حمل و نقل هوایی رهبران و مسافر طرفداران حقوق به دقت کنترل بازگشت داخلی سفر هوایی با دستورالعمل های خاص اجتماعی فاصله, ماسک پوشیدن و تمیز فرودگاه و هواپیما.

سناتور ریچارد بلومنتال کانکتیکات که با سناتور Ed Markey ماساچوست بوده است خواستار اقدام از وزیر چائو گفت: Daily Beast: "شش ماه به این بیماری همه گیر وجود دارد هنوز هیچ استانداردهای فدرال یا فدرال اجرای قانون در هوایی ایمنی است. این تعداد از فقدان رهبری در میان یک بحران در حال انجام است نامعقول."

Paul Hudson, رئیس گروه فعال FlyersRights گفت: Daily Beast: "رئیس جمهور تهمت گفته است که ما در یک جنگ با یک دشمن خاموش را coronavirus. که جنگ در حال حاضر در ماه ششم و کار و چائو رهبری در بخش حمل و نقل این ویروس دارای رونق بوده است.

"محدودیت مسافرت هوایی شده است راه این ویروس در سطح جهان گسترش. وزیر چائو تا کنون حاضر به دستور تصویب اساسی CDC دستورالعمل برای پوشش اجتماعی فاصله و مطابق با اصول بهداشتی. شرکت های هواپیمایی می توانید انجام دهید هر آنچه که آنها می خواهند و نتیجه این شده است سردرگمی و هرج و مرج و ترس است."

هواپیمایی تحلیلگران تعجب ناگهانی قدرت ارتجاعی در تقاضای داخلی برای سفر هوایی در آمریکا—بازتاب در بخش مقید کردن سرخوردگی از یک جمعیت استفاده آسان تحرک و علاقه مند به اصلاح آن بدون در نظر گرفتن خطرات.

کلید اندازه گیری تقاضای مسافر است که تعداد کرسی های در دسترس است. این تبدیل شده است به خصوص قابل توجه به عنوان خطوط هوایی ایالات متحده با بسیاری از هزاران نفر از هواپیما های پارک شده ارزیابی چگونه به سرعت آنها باید آنها را در آسمان.

با توجه به بین المللی هواپیمایی بانک اطلاعات OAG طی ماه ژوئن تعداد کرسی برای فروش در هفته توسط خطوط هوایی ایالات متحده افتاده از بیش از شش میلیون نفر به بیش از نه میلیون نفر است. آخرین قبل از همه گیر نقطه بالا بود در ماه مارس با یک فصلی هنجار نزدیک به 22 و نیم میلیون صندلی در دسترس است. به عبارت دیگر تقاضا ناگهان موجی گذشته 40 درصد از نرمال.

جان گرانت یک OAG تحلیلگر گفت: روزانه وحش "این هفته دلتا به تنهایی اضافه شده یکی دیگر از 400 ، 000 به علاوه صندلی عمدتا از هاب."

Improbably تابستان بوم در حال حاضر به نظر می رسد ممکن است: غرب با اکثر پروازهای داخلی در حال حاضر انتظار دارد به پرواز 62 درصد از آن را قبل از حذف برنامه در ماه جولای و خطوط هوایی آمریکا 55 درصد است.

(در چین که در آن تعطیل و پروازهای داخلی رخ داده است در اوایل برنامه ریزی کرسی بودند در حدود 80 درصد از نرمال در پایان ممکن است.)

نگران کننده چه کسی گیراندم بود که اگر ویروس شیوع آغاز شده خونتان در متحده بود که گاه به گاه در بهداشت عمومی اقدامات احتیاطی این امر همزمان با آمریکایی ها در حال آماده شدن دوباره به عقب بر گردیم در هوا در همان دولت ایجاد پتانسیل برای یک طوفان کامل.

تمایل به پرواز دوباره است که در بخش سوخت فوق العاده پایین فارس به عنوان شرکت های هواپیمایی رزومه شهری برنامه. به عنوان مثال:

در دالاس که در آن موارد جدیدی از کروناویروس در حال شتاب به حدود 600 روز پرواز مستقیم به نیویورک از تاریخ 9 ژوئیه از طریق جولای 15 در فروش هستند توسط خطوط هوایی آمریکا برای $197 سفر دور و به شیکاگو برای $89 دور سفر.

در هوستون در حال حاضر دچار یک "شدید" شیوع است که در آستانه قریب به اتفاق بیمارستان و پرواز مستقیم به نیویورک در دسترس هستند در ایران برای حدود $300 سفر دور و به شیکاگو نیز در ایران به عنوان کم به عنوان $75 دور سفر.

در آریزونا که در آن موارد جدید در حال نزدیک شدن به 5000 نفر در روز در این بیمارستان در حال ضعف و فرماندار مجبور به معکوس سیاست و نظم میله, استخر ورزشگاه و سالن های تئاتر به نزدیک پرواز مستقیم از ققنوس به نیویورک به طور متوسط در حدود $300 سفر رفت و برگشت در هر دو ایران و آمریکا و از ققنوس به شیکاگو پرواز در آمریکا در فروش برای بین $217 و $357.

در فلوریدا که در آن استان ها گذاشته شده اند به مجموعه خود پادمان به عنوان موارد افزایش می یابد و در جایی که برای مثال سواحل و بارها در پالم بیچ شهرستان بسته خواهد شد برای ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته مردم می تواند وسوسه به سر به سواحل در شمال با ارائه پروازهای رفت و برگشت از فورت Lauderdale به نیویورک در ایالات متحده در 97 دلار و یا به شمال دریاچه با سفر به شیکاگو در جت آبی ایران و آمریکا در قیمت زیر 100 دلار است.

همه گیر زده به عنوان عمده ایالات متحده حامل برخوردار بودند نزدیک به یک دهه از افزایش تقاضا و افزایش سود. بخشی از این موفقیت بود که در نتیجه نوآورانه فن آوری هوشمند بهتر قادر به مطابقت با عرضه با تقاضا است. آنها عامل یک نوع جدید از oligopoly که در آن از مد افتاده تثبیت قیمت توسط انسان جایگزین شد توسط الگوریتم. وقتی همه خطوط هوایی باقلا شمارنده همان نرم افزار به آن نیاز ندارد انسان تبانی برای پیدا کردن قیمت بهینه برای یک صندلی در هر زمان از روز یا شب به دنبال ماه های آینده.

که تعارف در حال حاضر بیش از هر شرکت هواپیمایی دعوا برای سهم بازار. و آنها در حال انجام است که در یک فضای ungoverned توسط محدودیتی برای اجرای بهداشت ایمنی به طور بالقوه با نتایج فاجعه آمیز است. فرودگاه و شرکت های هواپیمایی در حال تنظیم قوانین خود را در یک اتفاقی راش.

دو تا از خطوط هوایی دلتا و غرب هستند تضمین صندلی های خالی وسط تا پایان ماه سپتامبر. ایران است نه دربندی تعداد صندلی های فروخته شده است اما اطلاع مسافران اگر بیش از 70 درصد از صندلی ها رزرو و ارائه بدون هیچ هزینه تغییرات کمتر پر بسته بندی پروازها.

خطوط هوایی آمریکا پدید آمده است به عنوان bare-knuckle بازیکن. آمریکایی ریختن است مسیرهای خارج از کشور به خصوص در آسیا و توجه بیشتر در مسیرهای داخلی برای سود. آنها فروش تا 85 درصد از کرسی ها در هر پرواز—که برای بسیاری از مسافران احساس کامل.

آمریکایی خلبانان به وضوح خوشحال نیست با این. خود را به اتحادیه پیشنهاد کرده است که دولت باید خرید صندلی به اندازه کافی برای تضمین هیچ کس نباید مجبور به نشستن در کنار کسی سفر نمی کنند ، که ایده کاهش یافت و در گوش کر.

روزانه وحش پرسید چرا این بسته بندی پروازهای نمی تواند سوار از عقب به جلو برای جلوگیری از خطرناکی صمیمی logjams در راهرو. آمریکایی سخنگو پاسخ داد: "که واقعا فقط کار می کند اگر هر کس حاضر است در شروع شبانه روزی و که به طور کلی این مورد نیست."

منطق است که سردرگم—مگر اینکه دلیل واقعی این است که این درآمد اضافی تولید شده توسط اولویت شبانه روزی. و به عنوان اگر که نیست به اندازه کافی آنها افزود: "همانطور که بیشتر مردم همچنان به سفر مشتریان ممکن است متوجه است که پروازهای رزرو به ظرفیت شروع ژوئیه 1." مسافران ممکن است دوباره کتاب در کمتر شلوغ پرواز "که در دسترس نیست." "ممکن است متوجه" گفت: ما فقط می توانید تصور کنید آنچه در آن احساس می کند مانند برای رسیدن به دروازه و پیدا کردن. هرگز به ذهن چگونه این هشدارهای در حال رفتن به معامله و احکام.

که ما به ارمغان می آورد بازگشت به بی تفاوتی وزیر چائو به بازی بازی های برگزار شده توسط شرکت های هواپیمایی. به عنوان پل هادسون می گوید: "حقوق مسافر دچار وزیر چائو به عنوان چند مسافر حمایت در حال حاضر تنها اجرا—اگر در همه—در مورد 'فاحش و تکراری' نقض."

گزارش مصرف کننده مستقل حقوق مصرف کننده دیده بان ساخته شده است تکرار درخواست های عمومی به وزیر چائو به عمل در هر دو مسافر بهداشت امنیت و حمایت در برابر شیوه های تیز در بحران مانند تلاش شرکت های هواپیمایی به ارائه کوپن برای آینده پرواز به جای پرداخت نقدی بازپرداخت برای پرواز آنها لغو شده است.

William J. McGee, حمل و نقل هوایی مشاور CR گفت: Daily Beast: "وزیر چائو عدم اقدام مشکل است به خصوص پس از گذشته دبیران باید سرعت عمل خود در طول بحران به عنوان پس از 9/11.

"او مهم ترین مسئولیت است برای اطمینان از ایمنی سفر و تمام کسانی که در صنعت سفر و او شکست خورده است در این راستا."

مانند بسیاری در عدم مغلوب ساختن پیشی جستن دولت چائو یک شاگرد خوش خیم غفلت خوشحال به انجام هیچ وجه برای مقابله با خطرات جدی به مردم—ظاهرا بنا به دلایل ایدئولوژیک است که تنها افرادی که زندگی خود را در حباب راحتی می توانید استطاعت. چائو خود ثروت خصوصی ساخته شده است که شوهر میچ یکی از ثروتمندترین سناتور. میچ معروف Grim Reaper یک بار افتخار است که 395 لوایح در حال نشستن بر روی میز خود است که هیچ شانسی برای عبور در حالی که او را کنترل سنا. امروز که شامل یک بسته محرک اقتصادی جدید برای کمک به خانواده های درگیر با این بیماری همه گیر است که با تصویب شد خانه. با خوشحالی با هم در جهان انجام هیچ چیز به McConnells هستند مرگبار اواز یا موسیقی دو نفری. آنها مسئول است. این ویروس است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب