دیوانه ماجراهای یک ترانس کارتون قهرمان راه جلوتر از زمان خود

Gدر یک loudmouth, مست, در معرض متناسب با خشم و غم و اندوه. Miyuki یک نوجوان سرکش با یک مهیب عصبانی خط. و حنا ی

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

Gدر یک loudmouth, مست, در معرض متناسب با خشم و غم و اندوه. Miyuki یک نوجوان سرکش با یک مهیب عصبانی خط. و حنا یک ترانس زن از جان گذشته برای عشق و همراهی است. گرد هم آورده تصادف و نیاز آنها رنگارنگ بی خانمان سه نفر که سر زندگی در توکیو برای همیشه تغییر توسط یک معجزه کریسمس در Tokyo Godfathers, اواخر, انیمیشن, بزرگ Satoshi Kon 2003 حکایت که برای اولین بار پس از اولین بازی خود را—در حال بازگشت به سواحل آمریکا در این روز سه شنبه (مارس 19 از طریق بر روی تقاضا) با هوش 4K remaster و جدید به زبان انگلیسی دوبله حسن نیت ارائه میدهد از GKIDS. طنز آمیز و دلگرم کننده در مورد حماسه برجسته ارزش خانواده و همچنین سرنوشت را به تناوب بی رحمانه و دلسوز آن را مدرن animé کلاسیک مناسب برای کشف دوباره توسط هر دو بزرگسالان و بچه ها—نه به ذکر است یک تکان دهنده از جشن فراگیر باقی مانده است که جلوتر از زمان خود.

کن سوم کارگردان تلاش نمی کاملا به عنوان شجاعانه خود را به عنوان قبل از کامل آبی و هزاره بازیگران, دو روانی درام مشهور خود موضوعی و ساختاری پیچیدگی (سابق دریافت شده مشابه GKIDS rerelease در سال 2018) اما این بدان معنا نیست Tokyo Godfathers است ساده انگارانه در هر راه. با الهام از پیتر B. Kyne را 1913 رمان که همچنین پایه ای برای جان فورد جان وین-با عنوان سال 1948 غربی Three Godfathersو شرکت نوشته شده توسط Cowboy Bebop کاتب کیکو Nobumoto کن فیلم یک rollicking تند و تلخ داستان در مورد شخصی شکست, تاسف و ترس و غلبه بر آن موانع به شادی از طریق هم و مهربانی. در هر یک از آن بالا صحافی نوبت آرامش خانوادگی شده و از هم پاشیده. و در عین حال طول دوره برفی در هفته بین کریسمس و سال نو, مرکزی آن سه نفر موفق به زمینه سازی برای بازسازی که نابود شد—هر دو برای خود و برای کوچک کودک نوزاد که مسیر آنها به طور تصادفی صلیب.

نوزاد در سوال است که توسط جین حنا و میوکی در یک توده ای از زباله در مدت کوتاهی پس از سه حضور جوانان عملکرد تولد عیسی مسیح بازی. جین که ادعا می کند که همسر و دخترش مدت کوتاهی پس از درگذشت او انداخت حرفه ای مسابقه دوچرخه سواری اش را در قمار بدهی می خواهد به بچه به پلیس—طرح seconded توسط Miyuki که فرود آمد در خیابان ها پس از درگیری های خشونت آمیز با پلیس, افسر پدر. Hana با این حال ارزیابی وضعیت خود کاملا متفاوت است. "من یک اشتباه از جانب خدا. من یک زن هستم" او می گوید جین در یک سوپ-آشپزخانه خط. به او دختر کوچک است پاسخ به نماز خود را برای یک کودک از خود و هر چند او در نظر پدر و مادر انداخت که فرزند خود را شبیه به شیاطین او تصمیم می گیرد که آنها باید در پیدا کردن این زن و شوهر که رها بچه شیطان و موذی که حنا dubs Kiyoko نام مشتق شده از کلمه ژاپنی برای "خالص".

Slandered به عنوان "عجیب و غریب" و تمسخر برای او ظاهر حنا یک ترانس قهرمان دست و پنجه نرم کردن با نه تنها از دست دادن شخصی بلکه اجتماعی ostracization و Kon infuses او را با همان خیس اشراف او ارزانی پس از او دو نفر دیگر قهرمانان. انجام می شود در اصل ژاپنی, تکرار توسط مرد بازیگر یوشیاکی Umegaki و شرح داده شده در طول فیلم اولیه ایالات متحده کمان به عنوان یک "سابق کشیدن ملکه" این به روز رسانی زبان انگلیسی نسخه رفتار او را با احترام کامل او را به علت ریختن دور که حقیقت skirting برچسب و داشتن ترانس بازیگر Shakina Nayfack او ارائه صدای خشن و بی ادب. این به روز رسانی به طور کامل در همراهی با Kon قصد و بیشتر زیر خط ترقى او فیلم را دید که در آن حنا مادری رکن اصلی (و اخلاقی ستون فقرات) از این قائم مقام قبیله. که به جلو فکر کردن نگرش گسترش در طول داستان می شود آن را یک صحنه که در آن یک صاحب کلوپ شبانه شگفتی با صدای بلند اگر هانا عاشق مرگ به علت ایدز (آن را) و یا برخورد با یک زن آمریکایی که عدم توانایی در زبان ژاپنی به هیچ وجه مانع او از پیوند عمیق و movingly با صدمه دید.

کن باز تفکر است melded به یک افراطی روایت آسمانی coincidences, جنایی, تعلیق و غم انگیز reunions. در حالی که با استفاده از یک عکس برای پیگیری کردن Kiyoko پدر و مادر که شرایط خود و نابود شد توسط بسیاری از اشتباهات آنها خود را ساخته شده, Gin, Miyuki و حنا می آیند چهره به چهره با معشوق افراد آنها در پشت سمت چپ برای ترمز ماشین ردیف. Tokyo Godfathers' قهرمانان خود را ببینید plights منعکس شده است که از نوزاد شارژ (و آن پدر و مادر) و اتصال به راهنمای آنها را به جلو از طریق یک میزبان از یو پی اس و فراز زندگی از جمله جنایتکاران ترور یک کوره تعقیب و گریز در شب ترافیک و یک جفت خطر ناک اقدام به خودکشی. در حالی که همه Kon نمرات خود مواد به Keiichi سوزوکی تعطیلات-ish آهنگ و فلفل آن را با موش-a-تات-تات گفت و گو مملو از سرگرم کننده کلمات قصار می شود آن را یک سوپ-آشپزخانه کارگر ابراز حیرت در نزد حنا با یک کودک (شاید او واقعا خوردن برای دو نفر!), یا جین احضار خشم میوکی (که نتواند او زن سبک و جلف فرشته) با ابراز گرسنگی خود را برای گوشت در حالی که احاطه شده توسط یک دسته از ولگرد felines.

"کن باز تفکر است melded به یک افراطی روایت آسمانی coincidences, جنایی, تعلیق و غم انگیز reunions."

همانطور که در قبل خود کار می کند و حافظه برخورد در Tokyo Godfathersبا جین میوکی و حنا backstories تحقق در لحظات کلیدی در طول سفر خود و پس از آن جهش نمادین در راه صحبت می کنند که به خود زمینه ای امید و خواسته. کن جهت پویا است که آیا او با انتقال propulsive تنش و حرکت با تمرکز بر روی نیمه پایین تر از شخصیت های در حال اجرا و یا به نرمی dramatizing یک مرد مسن مرگ با برش دور از لحظات پایانی خود به مجموعه ای از نخ ریسی و سپس ثابت, فرفره, تزئینات خارج از اقامت موقت خود را—و سپس تکرار این توالی زمانی که پیر fogey تصمیم می گیرد او را باید یکی دیگر از جرعه hooch قبل از او shuffles خود سیم پیچ فانی. دست زدن به پژواک و سرگرم کننده کلمات قصار فراوان در فیلم همه آنها افزایش یافته کن قابل توجه انیمیشن از شخصیت او که غول دهان چشمان بزرگ و cartoonishly افراطی عبارات به زندگی در بزرگ فوری خطی حرکت است که در حال افزایش GKIDS' 4K تعمیرات اساسی.

Tokyo Godfathers است پر از آب گرم و داد و بیداد کن روح کریسمس—پرداخت ادای احترام به فضائل ایثار از خود گذشتگی و خویشاوندی—که آن را جزئی شرم آن را بازگشت به داخلی سواحل در شروع فصل تابستان به جای در بیشتر atmospherically مناسب زمستان است. هنوز هم بدون توجه به فصل کن پیروزمندانه از ویژگی های باقی مانده, شاد, پرتره های فردی و خانوادگی خود تعریف—مهم نیست که چه شکل پایان نتیجه می گیرد.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب