Michael E. Oppitz', خانوادگی, ماجراجویی, رمان Submerges خوانندگان به هیجان انگیز امواج

حوادث نیست بیشتر همیشه شدید که نمای آن را نشان می دهد. برخی از آنها نعمت و تغییر زندگی لحظات در لباس مبدل. تما

توسط NEWSCENTERALS در 12 خرداد 1399

حوادث نیست بیشتر همیشه شدید که نمای آن را نشان می دهد. برخی از آنها نعمت و تغییر زندگی لحظات در لباس مبدل. تمام وقت آن جلب قربانی با تعجب تکان دادن آنها را با ترس است. به ندرت از آن درب باز می شود که اتصال آنها را به خود آنها ارائه قدردانی از زندگی خود روح بلند آرزوهای خود را به دست آوردن. خوشبختانه رابی بخشی از نادر هستند. در Michael E. Oppitz', خانوادگی, ماجراجویی, رمان با عنوان "رودخانه موش" هیجان داستان در مورد یک مرد که نور را در زندگی واقعی هدف.

رابی پدر دور معتاد مرد در حالی که خود مادر است, از خود راضی و مادی است. غفلت نسبت به رابی آنها را برای بی لیاقتی خود را به عنوان پدر و مادر با در نظر گرفتن پسر خود را در یک سفر. قبل از فرستادن او به کالج آنها رفت و در 10 روز قایق رانی سفر کردن ریو گراند رودخانه. Devastatingly های غیر قابل پیش بینی آب غرق رابی و خانواده اش قصد دارد برای همیشه لطفا برای. و یا آن است ؟ زمانی که این سفر تبدیل به یک فاجعه رابی بود به طور معجزه آسایی یک lone survivor. با وجود این رویداد غم انگیز این بود سازی مرد جوان به سوی یک آینده که سرنوشت تعیین کرده است برای او. او می آموزد و پذیرای مبتنی بر ارزش ها و اصول و ساده در شیوه زندگی از یک رودخانه موش که زندگی او را نجات داد و او تبدیل به یک رودخانه موش. با تشکر از رابی نبوغ استعداد هنوز دست نخورده او می تواند تبدیل به یک نا امید نوجوان به کسی که او باید برای تبدیل شدن به.

با غنی و جزئیات واضح رسم ریو گراند و خم بزرگ پارک ملی همه اعطا شده است این فرصت را به سفر با این کتاب به عنوان یک بلیط. به عنوان خوانندگان ویران در مخلوط احساسات در هر دلسردکننده سناریو آنها باید به همان اندازه آرام با مناظر خیره کننده نویسنده به طرز ماهرانه ای می گذراند.

احساساتی و پالس تپش مانند آبهای ریو گراند رودخانه این کتاب هیجان عینک یک مرد پیدا کردن معنای واقعی زندگی را از طریق طبیعت خود—جایی که او واقعا به آن تعلق دارد.
 
'رودخانه موش' نسخه کتاب در دسترس هستند Amazon.com.
نویسنده: Michael E. Oppitz
 
ISBN-10: 1543435017
ISBN-13: 978-1543435016
ناشر: XlibrisUS
شومیز: $19.99
Hardcover: $29.99
روشن شدن: $3.99
 
 
درباره نویسنده
Michael E. Oppitz زندگی در, Anchorage, آلاسکا, با دوست همسر, لورا. آنها صرف بیشتر از روز خود را و آخر هفته سفر, سفر در سراسر دولت است. سرگرمی های او شامل کمپینگ, تیر اندازی, نوشتن, مشاهده حیات وحش و پرنده نگری. ماجراهای و سفر او رفته بود به الهام بخش او را به نوشتن خود را coming-of-age کتاب "رودخانه موش صحرایی."

گذشته از اینکه یک نویسنده مایکل همچنین یک ماسون است و در محلی حرم معبد, Al Aska.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن