روز یک Colorado شهرستان از دست رفته خود را دکتر Fauci

دکتر مارک والاس بود Dr. Anthony Fauci از کلرادو, شهرستان که در آن هشت گوشت گیاه کارکنان درگذشت COVID-19 و 280

توسط NEWSCENTERALS در 2 خرداد 1399

دکتر مارک والاس بود Dr. Anthony Fauci از کلرادو, شهرستان که در آن هشت گوشت گیاه کارکنان درگذشت COVID-19 و 280 نفر دیگر را آزمایش مثبت است.

هر دو پزشک هستند فوق العاده اختصاص داده شده و صالح حرفه مقامات بهداشت عمومی. Fauci, به عنوان بسیاری از کشور می داند مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی. والاس است مدیر اجرایی Weld County وزارت بهداشت عمومی و محیط زیست است.

هر دو مردان محل زندگی انسان و امنیت عمومی اول با وجود فشار زیادی به صرفنظر کردن به یک دستور کار سیاسی و منافع کسب و کار در میان یک بیماری همه گیر است که کشتار دهها هزار نفر در سراسر جهان است.

شباهت بین این دو روشن بود به جامعه فعالان در جوش که به تماشای کاخ سفید در کنفرانس های مطبوعاتی در COVID-19 که هنوز هم شامل Fauci.

"هنگامی که من تو را دیدم برخی از مسائل که اتفاق می افتد در اخبار همایش ها من گفت: "آه خدای من, که ما دکتر والاس ما دکتر Fauci سمت راست وجود دارد" گفت: Rhonda Solis از لاتین ائتلاف شهرستان جوش و همچنین زنان اسپانیایی از جوش و محلی هیئت مدیره مدرسه.

که در آن Fauci برای مقابله با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن, Wallace تا به حال به صورت جوش مصمم محافظه کار هیئت شهرستان کمیسیون. پنج عضو هیئت مدیره—که در پاسخ به یک درخواست برای نظر—نشان داده است Trumpian تمایل برای muffling هستند مهم هشدارهای کمرنگ جلوه دادن خطر مایکروسافت کردن و چرخاندن حقیقت است.

اما در جایی که Fauci حداقل مجاز به صحبت در آن کاخ سفید در کنفرانس های مطبوعاتی و متعدد اخبار تلویزیون ظاهر والاس به طور موثر سکوت او پس از اعلام یک بیماری همه گیر بهداشت و درمان اضطراری و بهداشت عمومی منظور در مارس 16, الزامی اجتماعی فاصله و منع تجمعات بیش از 10.

درخواست مصاحبه تا به حال از طریق دادگاه عمومی اطلاعات افسر جن Fitch و هیچ جا رفت. ایمیل های که به Greeley Tribune به دست آمده از طریق یک درخواست سوابق نشان می دهد که والاس شد دستور برای پاک کردن هر بخش بهداشت و درمان منتشر شده در مطبوعات با Fitch مبادا "پیام" به "بلا استفاده." پیش نویس از اظهارات فرستاده شد به هیئت کمیسیون.

در یک گاهشناسی بر اساس ایمیل هایی که از تریبون گزارش یک پیش نویس از یک مارس 17 انتشار جوش زیر اولین COVID-19 مرگ خواندن "ما نیاز به مردم را به فاصله اجتماعی به منظور جلوگیری از آینده COVID-19 کشته و حفاظت از نیروی کار ما."

یک کمیسر Scott, James ایمیل فرستاده که او "بسیار متمایز مشکل با اطناب" است که او احساس "به سادگی می اندازد سوخت در اقتدارگرا آتش است." جیمز گفت "اطناب" او ترجیح می دهم بود "" ما به شدت نشان می دهد مردم عمل اجتماعی فاصله." و این است که دقیقا چگونه آن را بخوانید در پیش نویس نهایی.

"اگر جن می خواهد به تغییر زبان در ما پیش نویس به عنوان خوانده شده 'به شدت' من قصد ندارم به استدلال می کنند" والاس گفت: در یک ایمیل. "متاسفانه ما با استفاده از مختصر پنجره ما باید در اطراف یک مرگ که داده شد به این مرد توسط شخص دیگری برای تغییر رفتار است."

والاس یاد گرفتم روز بعد که یک کارگر در JBS کارخانه بسته بندی گوشت می آمد تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. تعداد سرعت به رشد 14. والاس مشخص شد که نه نفر از آنها تا به حال ادامه کار در حالی که علامتی.

رژیم صهیونیستی. Jared پلیس صادر ایالت اقامت در خانه اما صنایع غذایی کارگران ضروری حتی اگر آنها را به عنوان قابل استرداد می باشد.

توسط آوریل 1 191 کارگران کاهش یافته بود بیمار در JBS. والاس فرستاده JBS: "بهداشت و بیمارستان ها بسیار نگران تعداد افراد بیمار کار در JBS در حال رشد سریع است و می تواند تبدیل به قابل کنترل برای سیستم های سلامت در منطقه است. نگرانی خود را و معدن است که به مراتب بیش از حد بسیاری از کارکنان باید کار هنگامی که بیمار و گسترش عفونت به دیگران است."

در آوریل 4, Wallace دستور JBS بلافاصله به موسسه اجتماعی فاصله در گیاهان و صفحه نمایش برای کارگران با علائم. او گفت که اگر این شرکت موفق به تطابق "من به دنبال کمک از سوی دادستان منطقه در نظر گرفتن اقدامات مجرمانه."

والاس داوطلب خدمت سربازی به کمک دولت و وزارت بهداشت و آماده شاتر گیاه است. JBS توافق کردند تا به طور داوطلبانه به مدت دو هفته پس از آن می تواند از عمق تمیز و بهبود ایمنی. JBS فرستاده والاس به پیشنهاد آنها هماهنگ به عنوان یک "تیم" درخواست او را به "خودداری از مطبوعات تعامل تا حد ممکن است."

به عنوان JBS نقل مکان کرد و نسبت به بازگشایی کارخانه هیئت کمیسیون صحبت از بازگشایی تمام شهرستان با وجود دولت shutdown. والاس فرستاده کمیسیون یک هشدار است.

"نسبی ناکارآمدی اقدامات و مداخلات برای کنترل انتقال در شهرستان جوش به ما نشان مداوم بالا مورد رای نگرانی جدی و ملاحظات برای شروع عملیات بازگشایی," والاس نوشت. "Weld County نه ملاقات آستانه بازگشایی رو به پایین مسیر از موارد. هر گونه آرامش از محدودیت ها باید با احتیاط صحنه با توجه به این خطر حتی گسترده تر گسترش این بیماری است."

وی با تاکید بر نیاز به تست بیشتر. گیاه بود که تا کنون انجام شده تنها برای سرپرستان با وجود تعهد برای تست همه.

"ما انتظار داریم مورد شمارش به بالا برود اما اگر ما قادر به پیدا کردن افراد زودتر و قبل از آنها آن را به دیگران گسترش ما می توانید آنها را به کار سریع تر و جلوگیری از بستری شدن در بیمارستان," او نوشت. "بدون تست ما باید مردم پخش كردن, COVID-19 به طور گسترده ای در جامعه و همه چیز بدتر بود."

روز بعد, مارس 23, کمیسیون رفتم جلو و با صدور "امن تر کار" پروتکل. همراه با بیانیه احضار Trumpian منطق ادعا آن را نقض نمی کند دولت "امن تر در خانه" سفارش.

"Weld County دولت است نه باز کردن هر کسب و کار فقط به عنوان Weld County دولت نیست, از هر کسب و کار" هیئت مدیره گفت.

حتی به عنوان هیئت مدیره به مبارزه طلبیده فرماندار کمیسر باربارا Kirkmeyer به دنبال انتخابات را به وزارت امور خارجه مجلس سنا. او امیدوار کننده "من در حال اجرا به Jared پلیس' بدترین کابوس موثر محافظه کار قهرمان خواهد شد که چالش او و متحدان لیبرال در مجلس قانونگذاری هر مرحله از راه است."

در مارس 24 همان روز بازگشایی کارخانه, Wallace ملاقات با اعضای هیئت مدیره. او فرستاده و آنها را سه روز بعد به او می گویند او بود که پله پایین.

"این روشن است که چه چیزی بهترین را برای من و خانواده من است به حرکت به سرعت به سمت یک تاریخ بازنشستگی از خدمات به Weld County دولت" والاس نوشت.

رئیس هیئت کمیسیون Mike Freeman, شانه ای بالا انداخت و با گفتن مطبوعات "آن را واقعا نمی نگرانی من است." کمیسیون بدون شک خوشحال شد روز بعد هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد که این گیاهان گوشت باید باز باقی می ماند به عنوان ضروری کسب و کار.

اما دیگران در Weld County احساس به عنوان بسیاری از بقیه از ما خواهد اگر دکتر Fauci در نهایت به اندازه کافی بود و استعفا داد. کسانی که احساس از دست دادن والاس شامل سیلویا مارتینز از جامعه وکالت گروه Latinos Unidos.

"یکی از نگرانی های ما بود چرا ما شنیدن از ما دکتر Fauci?" مارتینز گفت: از والاس. "و در حال حاضر ما می دانیم چرا. زیرا او محدود. و با توجه به این که من فکر می کنم او بهترین او می تواند آنچه که او قادر به انجام است."

او صحبت از 78 سال Saul سانچز بود که برای اولین بار از هشت JBS کارگران به مرگ است. وظیفه او این بود که به تیز کردن چاقو و او تا به حال نگه داشته شده است در این کار پس از او علامتی. او ممکن است ندانسته گذشت این ویروس را به یک کارگر و سپس یکی دیگر و یکی دیگر.

"او sharpening چاقو و توزیع آنها را به عقب و او بیمار بود," او گفت:.

والاس بود و هنوز هم صحبت کردن به مطبوعات اما او صحبت خصوصی با دکتر Mark Johnson, مدیر اجرایی, بهداشت عمومی در جفرسون کانتی که شامل دنور. جانسون در سمت چپ بود با این تصور که والاس به سادگی بدست به نقطه که در آن او نمی تواند ادامه دهد.

"هر بیماری همه گیر آن سیاست است. این است حزبی بیماری همه گیر در تمام تاریخ جهان است."

"او قادر به انجام چه بود بهترین ها را برای بهداشت عمومی و او تصمیم به ترک" جانسون گفت.

جانسون views والاس به عنوان بخشی از یک سنت بزرگ بهداشت عمومی در کلرادو می رود که به دکتر فلورانس سابین. متولد شد و در دولت و بازگشت به قصد بازنشسته وجود دارد و پس از تبدیل شدن به یک پزشک برجسته و دانشمند اولین زن منتخب به آکادمی ملی علوم. او سپس آگاه شد که بهداشت عمومی در بومی کلرادو در چنین متاسفم شکل است که 40 درصد از مردان جوان که به دنبال به خدمت نظام در جنگ جهانی دوم رد صلاحیت شده برای دلایل فیزیکی. او را تحت فشار برای آنچه شناخته شده به عنوان سابین قوانین در سال 1948.

این اساسنامه به بهداشت عمومی افسران گسترده قدرت مانند والاس اعمال در طول شیوع آنفولانزای خوکی مربوط به دانشجویان در شهرستان جوش در سال 2009. او مانع از بچه ها از سوار شدن هواپیما به پرت و دور افتاده خانه نگه داشته و آنها را قرنطینه و شامل عفونت اضافه کردن به یک لیست طولانی از موفقیت.

"من با او کار می کرد برای 25 سال و من هرگز او را به انجام هر کاری بدون دوراندیشی و خوب علم" جانسون گفت. "او برای رفتن به ادامه کار پزشکی او... او زنده خواهد ماند. او را به انجام کارهای بزرگ است."

اما Weld County خود را از دست داده دکتر Fauci و باقی می ماند در دست هیئت مدیره جانسون به عنوان توصیف "نرم افزار-کسب و کار و ضد علم است."

"هر بیماری همه گیر آن سیاست" جانسون گفت. "این بیشتر حزبی بیماری همه گیر در تمام تاریخ جهان است."



tinyurlis.gdu.nuclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن