اوگاندا همچنان ثابت قدم در پناهندگان با وجود COVID-19

اوگاندا زندگی می کردند تا شهرت خود را به عنوان ترین آفریقا مهمان نواز ملت با باز کردن مرز خود را به 1500 نفر د

توسط NEWSCENTERALS در 14 تیر 1399

اوگاندا زندگی می کردند تا شهرت خود را به عنوان ترین آفریقا مهمان نواز ملت با باز کردن مرز خود را به 1500 نفر در حال فرار اند. اما coronavirus مستند به معنی بسیاری از فرار از جنگ قفل شده است.

آژانس پناهندگان سازمان ملل (UNHCR) نظارت انتقال پناهجویان از کنگو از طریق Guladjo و کوه Zeu گذرگاه در اوگاندا Zombo منطقه. بسیاری از 1500 نفر به دنبال پناهندگی هستند و زنان و کودکان و افراد مسن. آنها در میان برای اولین بار از حدود 10 ، 000 نفر که فرار کرد و در جهت اوگاندا شد رشته در مرز است.

در اواسط ماه ژوئن رئیس جمهور Yoweri Museveni کارگردانی وزرای خود را برای بازگشایی گذرگاه های مرزی و همه آنها را در. شرق کشور آفریقایی به حال تعلیق در مصرف پناهندگان در ماه مارس را به عنوان یک اندازه گیری برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس.

بیشتر بخوانید: یک میلیون نفر آواره در جمهوری دموکراتیک کنگو در 6 ماه

هدایت منابع

همه گیر و محدودیت در حرکت مردم در ماه های اخیر به برخورد با بحران های دیگر در سراسر آفریقا — خشکسالی سیل ملخ آفت و فقر و سایر بیماری ها مانند مالاریا و سرخک.

"اوگاندا نمونه کشور است. دیگر کشورهای جهان می توانند یاد بگیرند که بسیاری از اوگاندا را سخاوتمندانه و با باز کردن درب, پناهندگان سیاست" گفت: Duniya اسلم خان اوگاندا سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل.

اوگاندا هدایت برخی از منابع آن به مبارزه COVID-19 اما حتی Museveni اذعان می کند که وجود دارد خیلی بیشتر از کشور خود می توانید انجام دهید برای پناهندگان با توجه به محدود آن به معنی. این کشور در حال حاضر میزبان 1.4 میلیون پناهنده عمدتا از کنگو سودان و بروندی.

بخش عمده ای از اوگاندا پناهنده صرف است که از طریق کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل است که تقریبا به طور کامل اهدا کننده تامین می شود. کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل تعیین کرده است تا امکانات قرنطینه در مرز مناطق برای مردم عبور به اوگاندا که در آن فراهم می کند پشتیبانی به محلی مقامات بهداشت و درمان با توجه به خان. کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل-اجرا پذیرش پناهنده و حمل و نقل مراکز تبدیل شده اند COVID-19 جداسازی و قرنطینه امکانات.

A man in a mask ( Getty Images/AFP/S. Sadurni)

اوگاندا اقدامات سختگیرانه در محل برای جلوگیری از گسترش coronavirus

در حال اجرا کوتاه

این UNand بین المللی بشردوستانه سازمان درخواست برای کمک های مالی برای حمایت از تلاش های کشورهایی مانند اوگاندا مربوط به پناهندگان و پناهجویان.

کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل بودجه مورد نیاز برای سال 2020 بود #357 میلیون (€) اما تنها 18 درصد از این مبلغ شده است.

"در حال حاضر که ما در مواجهه با جهانی COVID-19 بحران است که ما مجبور به تغییر مسیر منابع ما برای پاسخ به نیازهای بهداشتی نه تنها پناهندگان اما محلی خود را میزبان. ما واقعا در حال اجرا کوتاه از پول است."

در Bidibidi پناهندگان Settlment در شمال غربی اوگاندا superviser مایکل Nabugere گفت: DW که اقدامات انجام شده در سراسر جهان به سرعت گسترش COVID-19 نیز کاهش عملیات خود را.

"همه چیز آرام است. همکاران آسیب دیده اند و های مختلف مستند اقدامات در جای خود قرار داده شده توسط دولت است," او گفت:.

"ما لازم نیست که هر جامعه عفونت به عنوان رتبهدهی نشده است اما این اقدامات نیز اثرات شدید در این عملیات است."

آمار سازمان ملل متحد نشان می دهد که اوگاندا بیش از 800 گزارش COVID-19 مورد — 52 شامل پناهندگان.

Soldiers on patrol (picture-alliance/AP Images/Al-Hadji Kudra Maliro)

شرق جمهوری دموکراتیک کنگو است از صحنه بیرون کشیده شده و درگیری

دغدغه دولت

Bidibidi — تا همین اواخر بزرگترین پناهندگان حل و فصل در جهان — خانه های بیش از 270000 نفر از سراسر آفریقا.

"زندگی سخت است این روزها پس از COVID. ما تا به حال به اول از همه قطع غذا از 100 ٪ مواد غذایی جیره به 70 درصد جیره غذایی. بنابراین آن را پیچیده زندگی اکثر خانواده ها است که می تواند به پایان می رسد دیدار. این یک مشکل بزرگ است."

نیز وجود دارد دیگر مشکلات: Bidibidi دیده می شود سنبله در نوجوانان بارداری پس از این مستند آغاز شده و در ماه مارس است. آب تمیز و هیزم نیز همیشه آسان به آمده است.

گزارش از فساد دولتی مربوط به منابع مالی برای مردم مستقر در Bidibidi ساخت شده اند دور.

"وجود دارد تحقیقات که در حال انجام است. آنها قطعی نشده است. من در بهترین موقعیت برای ایجاد یک اظهار نظر گفت:" Nabugere.

"آنچه که من به شما بگویم این است که اکثر فعالیت ها در حل و فصل در حال اجرا را از طریق شرکای بین المللی و سازمان های حمل بیشتر از آن و آنها صرف بیشتر از بودجه می آید که در این پناهندگان عملیات."

بسیاری از کشورهای در حال تمرکز بر روی کشنده علامت سمت چپ توسط pandemic به جای سختی در پرت و دور افتاده کشور است.

'خیریه آغاز می شود در خانه'

در اوگاندا COVID-19 قرار داده است بسیاری از فشار بر منابع موجود در آن — که در حال حاضر رو به کاهش بوده است به گفته سخنگوی کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل کان.

"من فکر می کنم برای اوگاندا یک کشور با 40 میلیون نفر از مردم خود و فقر در سطح بسیار بالا کمک گرفته نمی شود باید برای اعطا. و اگر جامعه جهانی می خواهد برای دیدن اوگاندا ادامه این مسئولیت بیشتر همبستگی جهانی از نظر مالی پشتیبانی مورد نیاز است."

حتی در کشورهای توسعه یافته شده اند در تلاش برای ارائه مناسب خدمات است.

"وجود دارد که لازم است به صورت قابل توجهی تازه بودجه برای COVID پاسخ در آفریقا است. این است که برای جلوگیری از بهداشتی و اقتصادی و اجتماعی فاجعه در آب مانند یک بیماری همه گیر. همچنین برای محافظت از پیشرفت در برابر فقر است که ما در 20 سال گذشته گفت: Karoline Rosholf منطقه ای از شرق Afrian واحد پشتیبانی در Norwegian Refugee Council(NRC).

COVID-19 بودجه نمی تواند صرفا وابسته به برنامه ریزی مجدد و realloction از موجود قرارداد Rosholm اشاره کرد. "در حال حاضر زمانی که کمک کننده دولت نیز مبارزه با همان بیماری همه گیر در کشور و مرگ و میر افزایش پیدا خیریه ممکن است در خانه آغاز خواهد شد."

Police on patrol in South Africa (picture-alliance/AP Photo/J. Delay)

محدودیت های اعمال شده توسط برخی از دولت ها در آفریقا شده است بی سابقه

دسترسی بسیار مهم است

"این یک وضعیت پیچیده است. اگر ما نگاه به شرق آفریقا و شاخ و دریاچه های بزرگ در مجموع ما در حال حاضر 4.6 میلیون پناهنده و 8.1 میلیون آواره داخلی در مردم. ما هنوز رتبهدهی نشده است دیده می شود شیوع بزرگ در نظر COVID در این جمعیت گفت: Rosholm.

شرایط در اردوگاه های پناهندگان در منطقه فقیر هستند و منجر به گسترش coronavirus. "این COVID بحران در حال آمدن است در بالای بسیاری از بحران ها در این منطقه است که در اینجا قبل و در ادامه به تکامل" او گفت: DW.

"ما همچنین می بینیم که بسیاری از دولت ها هستند و نه اولویت بندی پناهندگان و ما فکر می کنیم که این مهم است که آنها انجام می دهند."

دولت های در حال غرق. "اتیوپی شده است strugging در چند روز گذشته با تظاهرات اما ما شاهد تلاش های از سوی دولت به decongest به سر می برند IDP سایت در سراسر کشور در طول این بیماری همه گیر" گفت: Rosholm.

"ما در حال دیدن برخی از نمونه هایی از این, اما به طور کلی ما شاهد هستیم که دولت در حال تمرکز بر روی خود را ملی جمعیت و شاید کمتر به پناهندگان — deprioritising پناهندگان.

ژوزفین Mahachi کمک به این مقاله است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن