این بیماری Ravaging اساسی

قانون اساسی درونی چارچوب یک ملت است. آن را هدایت, چگونه یک ملت باید رفتار کنند و چگونه آن را باید به جلو حرکت

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

قانون اساسی درونی چارچوب یک ملت است. آن را هدایت, چگونه یک ملت باید رفتار کنند و چگونه آن را باید به جلو حرکت می کند. این هیچ جای تعجب است که قانون اساسی یک ملت می تواند متفاوت از دیگری است.

در "تضعیف قانون اساسی ایالات متحده: چگونه مانیفست کمونیست از سال 1848 نقشه اقدامات حزب دموکرات و رئیس جمهور اوباما" مطالب کتاب به شرح زیر نویسنده دایان S. Vann او به عنوان بازديد برلین در روز از دیوار برلین که در آن او با تجربه کمونیسم با چشم خود او.

دایان دیدگاه کمونیسم همچنین به عنوان شناخته شده افراطی و سوسیالیسم به عنوان یک شکل از سرطان است که به آرامی در سراسر ایالات متحده (US) عمدتا به این دلیل که ما تاسیس شد و با آرمان های دموکراتیک. او معتقد است که آرمان های حزب کمونیست به شرح زیر است "به پایان می رسد توجیه به معنی" رویکرد که در آن به عنوان طولانی به عنوان نتیجه نهایی مطلوب هر روش رسیدن به آن مهم نیست.
 
خوانندگان این کتاب قادر خواهید بود برای شناسایی تفاوت بین درست جمهوریخواه دولت بیش از یک دولت که تحت تاثیر ایدئولوژی کمونیسم. این کتاب شامل مانیفست کمونیست به عنوان نوشته شده توسط کارل مارکس و فردریش انگلس در سال 1848 برای opposers قانون اساسی ایالات متحده آمریکا, 1789.

تضعیف قانون اساسی ایالات متحده: چگونه مانیفست کمونیست از سال 1848 نقشه اقدامات حزب دموکرات و رئیس جمهور اوباما
نوشته شده توسط دایان S. Vann
Kindle | $2.99
گالینگور | $19.53
شومیز | $8.65
تمام نسخه هایی از این کتاب در دسترس هستند در آمازون LitFire و دیگر آنلاین کتاب خرده فروشان. چنگ زدن یک کپی و تصمیم بگیرید که آیا کمونیسم واقعا گرفته ریشه در درون دولت ایالات متحده.

درباره نویسنده
دایان S. Vann است که یک پرستار با تجربه مراقبت از بیماران مبتلا به سرطان. او معتقد است که سرطان اغلب اوقات شروع می شود با احتیاط و زمانی که درمان نشود باعث مرگ بیمار است. به این دلیل است که از این تجربه است که وقتی او بداند چیزی به سرطانی او با هدف افشا و حذف آن از قبیل کمونیسم در قانون اساسی ایالات متحده.

دایان با یک فارغ التحصیل کارشناسی پرستاری (لیسانس علوم در پرستاری) از دانشگاه مرکز پزشکی نبراسکا در سال 1974. او همچنین MSN (کارشناسی ارشد پرستاری) از دانشگاه تنسی, 1986. او یک جانباز از U. s. Army Reserve, پرستار سپاه.
 



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن