این سقوط آزاد اقتصاد خواهد اسکار این آمریکایی ها بدترین

سی و سه میلیون آمریکایی که در زمینه بیکاری پس از coronavirus مستندات به صورت جدی آغاز شد. بسیاری تلاش کرده اند

توسط NEWSCENTERALS در 21 اردیبهشت 1399

سی و سه میلیون آمریکایی که در زمینه بیکاری پس از coronavirus مستندات به صورت جدی آغاز شد. بسیاری تلاش کرده اند و شکست خورده با تشکر بسیار creaky سیستم در حال اجرا در باستان نرم افزار به راحتی غرق یک سونامی اخراج.

اما 20.5 میلیون دلار رسمی تعداد مشاغل از دست رفته در ماه آوریل با توجه به گزارش منتشر شده در روز جمعه توسط اداره آمار نیروی کار است که یک رقم وحشتناک در حق خود است. که بدترین ماه تنها برای زیان کار در یک مجموعه داده که قدمت آن به سال 1939. به عنوان در زمانی که فرانکلین روزولت رئیس جمهور شد و رکود بزرگ شد و هنوز هم محو شدن در آینه.

پس از چند هفته از نصب شواهد از فروپاشی اقتصادی رسمی ایالات متحده نرخ بیکاری اتحاد مشخصی به 14.7 درصد و تعداد مغرضانه بود چون 6 میلیون نفر فقط به بالا و کاهش یافته از بازار کار شدند و در نتیجه نه شمارش در نرخ بیکاری. این نرخ تقریبا قطعا رفتن و حتی بالاتر از اینجا.

هنگامی که به دنبال در شماره هایی از این آن را آسان به از دست دادن آهنگ از انسانی خود هزینه—و نه فقط ماهانه تلفات اما سالانه و حتی دهه های بلند هستند. مگر اینکه ما را قوی و هدفمند اقدام به جلوگیری از این سرنوشت من صحبت کردن در مورد مستقیم ایجاد شغل برای گروه های خاص از کارگران آواره نه 500 میلیارد دلار دوغاب بودجه برای شرکت های بزرگ—این آسیب با ما خواهد بود پس از بازگشت ما به هر پست-واکسن جدید عادی به نظر می رسد.

اجازه بدهید توضیح دهم و از راه جدا کردن حداقل برای یک لحظه دو ابعاد مختلف بحران—آنچه اقتصاددانان از آن به عنوان "دوره ای" و "ساختاری" و که مردم عادی فکر می کنم به عنوان کوتاه مدت و دراز مدت. سیاست مانند مزایای بیمه بیکاری و یا محرک چک می تواند شامل خسارت در کوتاه مدت. اگر آنها می تواند کمک به جبران دوره ای رکود و سپس کار بازنده شانس بهتری برای بیرون آمدن از طرف دیگر از این بحران عمدتا دست نخورده از لحاظ اقتصادی. آنها ممکن است شراب خواری-تماشای Netflix بکشد اما نگهداری آنها در خانه خود تغذیه خود و خانواده خود و آماده هستند و قادر به بازگشت به کار.

اما دیگر این تیز رکود عمیق می کشد و کمتر موثر "countercyclical" سیاست در جبران آن درد, بالاتر احتمال پایدار سازه زخم اثر است. چه شد از هم جدا می شود ایالات; چرخه خونریزی به ساختاری; آسیب در رکود همچنان ادامه دارد به گسترش است.

و از آن بازدید برخی از افراد سخت تر از دیگران است.

در واقع اقتصاددانان پیدا کرده اند این اثرات به طور قابل توجهی برای سه گروه خاص: افراد جوان که بدبختی برای شروع کار حرفه ای خود را در یک رکود کاهش درآمد غیر سفید پوستان که همیشه نامتناسب زدم البته در رکود و افرادی که زندگی می کنند در مناطق جغرافیایی که ضربه سخت به خصوص توسط مصرانه بیکاری بالا است.

در خود را بر روی زخم اثر از آخرین رکود اقتصادی یکی از ما استفاده می شود به فکر می کنم به عنوان منحصر به فرد و عمیق اقتصاددان جسی Rothstein یافت منفی زخم اثر برای شغل و درآمد چشم انداز تازه ضرب فارغ التحصیلان دانشگاه. که بصری آن را به عنوان اگر آنها در حال اجرا ماراتن در یک کولاک در حالی که قبل از آن و پس از آن نسل های آغاز شده در حال اجرا در یک روز بهاری. اما Rothstein یافت اثرات منفی برای تاسف همگروهی محو نمی کند زمانی که طوفان گذشت و به جای آن که آنها به طول انجامید از طریق حرفه خود.

بسیاری از هرگز عقب.

خود من تحقیقات اخیر بر تاثیر این نوع شوک در غیر سفید افراد در سن کار. Punchline است که گروه هایی که به طور نامتناسبی چهره بازار کار موانع از جمله مسابقه مبتنی بر تبعیض—کار بسیار سخت برای غلبه بر این موانع اما آن را به سختی تقلا کردن برای آنها. آن زمان 10 سال 2010-2020 برای آمریکایی آفریقایی اشتغال برای "prime-سن" کارگران (25-54) به صعود 10 درصد از 66 تا 76 درصد از جمعیت خود را.

جالب است که ما نمی بینیم و این تفاوت در حال ظهور است. روز جمعه گزارش اشتغال نشان داد به اندازه مساوی را افزایش می دهد—غول آنهایی که در بیکاری در مسابقه به هر دو نرخ در میان سفید پوستان و آمریکایی های آفریقایی تبار پرید یکسان و از لحاظ تاریخی بی سابقه ای 10 درصد... در یک ماه. اما من پیش بینی است که در آن من متاسفم به گزارش من قابل اعتماد است که با توجه به بحران دستاوردهای است که کارگران سیاه پوست ساخته شده بیش از این طولانی گسترش به پایان رسید که در ماه مارس خواهد تبخیر در کمتر از یک سال.

آخرین نمونه از طولانی مدت و یا ساختاری زخم محل مبتنی بر. اقتصاددان دنی Yagan می یابد که مکان هایی که در زمان بزرگترین ضربه را از رکود اقتصادی گذشته اغلب در زمان طولانی به بهبود می یابند. برخی از این مکان ها بودند کسانی که احساس فشار از ترکیدن حباب مسکن مانند فلوریدا و آریزونا و کالیفرنیا. دیگران آسیب پذیر با توجه به از دست دادن مشاغل تولیدی پایه مانند میشیگان و اوهایو. آنها نمی شروع به گزاف گویی تا سال پس از رکود اقتصادی به پایان رسید.

این یافته ها ارتباط گسترده در این لحظه. وجود دارد اقدامات ما می تواند به کاهش زخم. حتی اگر کسب و کار بزرگ روبرو درآمد از ضرر و زیان تحت وحشتناک استرس در حال حاضر, ما هنوز برای دیدن امواج از ورشکستگی (هر چند که ما دیده ایم چند مشخصات بالا آنهایی که). در صورتی که موج می آید آن را به عنوان به خوبی ممکن است ما را حتما ببینید Yagan یافته های بازی بر روی استروئیدها: بسیاری از مکان ها در سراسر زمین را سال بهبود می یابند در مقایسه با یک سناریو که در آن دولت مداخلات حفظ کسب و کار تا زمانی که تجارت به تدریج باز می گرداند.

جمعیت های آسیب پذیر نیاز به برنامه های هدفمند است که جبران گذشته-استخدام برای اولین بار اخراج پویا بازی کردن با انتقام در حال حاضر. یک ایده خلاق رفتن در اطراف است که به ازدواج با اعداد این مردمی که نیاز به کار با یک مقدار زیادی از کار است که نیاز به انجام به دلیل coronavirus, از جمله تماس, ردیابی و هنگامی که کسب و کار شروع به باز مهد کودک. از جمله مشاغل,' برنامه های که نیاز به آموزش جزء اما دوباره که مفید خواهد بود نه فقط برای این کارگران اما به صورت گسترده تر مردم است.

از نظر کمک به جوان بسیار بیشتر افراد تحصیل کرده بهترین چیزی که ما می تواند انجام دهد برای آنها دارد به عقب بر گردیم به هر چه طبیعی جدید است که به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. و این نیاز به یک مقدار عمیق تر سرمایه گذاری در تست و استفاده از دقیق بازگشایی برنامه های مانند رژیم صهیونیستی. کومو است پس به این ملت بزرگ.

که به نوبه خود نیاز به قادر ملی رهبری است. و در آن نهفته است بزرگترین مشکل همه است.

دوست من گفت: این افتضاح اعداد اما هر یک از آنها باید در نظر گرفته شود در چارچوب یک ملت با یک شبکه امن است که به عنوان ناکافی به عنوان رهبری آن است. یک زمینه که در آن بحران است mapping بر روی سازه های نژاد پرستی و نابرابری است که آن را به یک مزاحم برای برخی از مردم و امرار معاش و تهدید کننده زندگی برای دیگران است.

در این راستا شاید بلندترین پیام از خشک این گزارش این است که اگر ما موفق به تصحیح این عدم تعادل قبل از بحران بعدی ما خواهد شد که فرصت از دست رفته برای ساخت یک خیلی بهتر و جامع تر کشور است. و برای صرفه جویی در زندگی می کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن