اهمیت اینترنتی زنجیره تامین امنیت

برای بهبود امنیت سایبری جدید راهنمای از آن منجر ارائه دهنده Softcat, کنکاش قفل کردن تامین کنندگان و مشتریان و

توسط NEWSCENTERALS در 20 خرداد 1399

برای بهبود امنیت سایبری جدید راهنمای از آن منجر ارائه دهنده Softcat, کنکاش قفل کردن تامین کنندگان و مشتریان و هر کس در بین به عنوان بخشی از یک رویکرد گسترده تر مطرح شده توسط چند خانه آن کارشناسان امنیتی.
 
GRC, مشاور, Sean Huggett توضیح می دهد که زنجیره تامین در سازمان های آسیب پذیر به حملات سایبری به دلیل بسیار راحت و در عین حال ضروری داده های طول می کشد که در دنیای کسب و کار امروز. "درک است که دسترسی به داده های خود را, مهم نیست چقدر بزرگ یا کوچک مهم نیست که چگونه به طور منظم و یا به صورت پراکنده و سپس اولویت بندی آنها بر این اساس", Huggett توصیه می کند به عنوان بخشی از یک cyber security audit.
 
"کسب و کار باید به طور مرتب از خود می پرسند سوالاتی مانند: 'من کجا خطر است ؟' و 'من با رفتن به ابطال بیمه من توسط چیزی از دست رفته؟'", او می رود می گویند. هنگامی که این پرسش مطرح شده در یک کسب و کار بیشتر مردم آگاه هستند که دفاع سایبری یک اولویت است.
 
Huggett سهام نظرات خود را در پیدا کردن لینک های ضعیف در یک کسب و کار از طریق یک تهدید سایبری تجزیه و تحلیل و به همین دلیل بسیار مهم است برای اضافه کردن حداقل پایه در قرارداد موافقت نامه به منظور بهبود اطلاعات و کامپیوتر, امنیت و کاهش رایج حملات سایبری.
 
مشاوره و سایر کارشناسان صنعت فرم Softcat جامع رویکرد به امنیت سایبری و مدیریت پوشش پس زمینه های کلیدی:

  • اولویت بندی cyber security اقدامات – شروع با تعریف و تمرکز بر آنچه که مهم ترین را به یک کسب و کار
  • در حال توسعه یک ملموس طرح – هنگامی که وجود دارد این است که درک بیشتری از آن تلاش ها باید متمرکز یک کسب و کار نیاز به یک استراتژی قادر به بهبود
  • تامین زنجیره تامین از طریق سایبر نظارت بر کسب و کار می تواند به تعیین مشتریان و تامین کنندگان در زنجیره ای و کار با آنها را به امن داده های

 
برای خواندن کامل راهنمای استراتژی, بازدید: https://www.softcat.com/campaigns/cyber-security-services/
 
در مورد Softcat
Softcat یکی از انگلستان تامین کنندگان پیشرو از راه حل های فن آوری و خدمات و FTSE 250 شرکت ذکر شده. آنها پرشور در مورد برجسته رضایت کارکنان و سطح خدمات مشتری – که هر دو الهام بخش خود را انعطاف پذیر و دوستانه رویکرد به کسب و کار.

Softcat فراهم می کند سازمان با محل کار datacentre شبکه و راه حل های امنیتی همراه با تمام خدمات مورد نیاز برای طراحی ارائه و پشتیبانی این فرض و یا در ابر است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن