اتحادیه اروپا با تمرکز بر بالکان غربی با وجود بیماری همه گیر کوروناویروس

با مشخصات بالا اجلاس بین رهبران اتحادیه اروپا و سران شش غرب بالکان متحده منتقل شده است آنلاین با توجه به همه گ

توسط NEWSCENTERALS در 17 اردیبهشت 1399

با مشخصات بالا اجلاس بین رهبران اتحادیه اروپا و سران شش غرب بالکان متحده منتقل شده است آنلاین با توجه به همه گیر.اما این ویروس تنها افزایش بلوک روابط به منطقه اتحادیه اروپا الیور Varhelyi گفت: DW.

سران اتحادیه اروپا 27 کشور مجموعه ای به بحث در مورد اتحادیه اروپا, گسترش اتحادیه اروپا, سیاسی و اقتصادی دخالت در بالکان غربی با همتایان خود از صربستان, بوسنی و هرزگوین, آلبانی در شمال مقدونیه کوزوو و مونته نگرو در روز چهارشنبه.

رهبران تنظیم شده بود برای دیدار با کرواسی, آخرین کشور از این منطقه برای پیوستن به اتحادیه اروپا در سال 2013. ادامه pandemic, اما, لغو با مشخصات بالا اجلاس در زاگرب و مجبور سیاستمداران برای برقراری ارتباط از طریق ویدیو کنفرانس به جای.

صحبت کردن با DW پیش از مذاکرات اتحادیه اروپا الیور Varhelyi گفت که این تصمیم برای برگزاری مذاکرات میان همه گیر شد یک سیگنال است که "منظور ما از کسب و کار" وقتی که می آید به غرب بالکان.

"ما را در بالکان غربی به عنوان یک اروپایی اولویت," او گفت:.

این بیماری همه گیر کوروناویروس "تقویت" تعهد اتحادیه اروپا به منطقه, گفت: DW را Bernd Riegert.

"اگر شما نگاه در آنچه که ما انجام شده است و تحویل در بالکان غربی چه چیزی شما را ببینید که ما ارائه کمک های روی زمین بلافاصله به هر و هر کشور" Varhelyi اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: اتحادیه اروپا وعده های شکسته در بالکان منجر به جاده سنگی در سال 2020

چین ارائه کمک های اولیه قبل از اتحادیه اروپا

صربستان, بوسنی و هرزگوین, آلبانی در شمال مقدونیه کوزوو و مونته نگرو همه آرزوی پیوستن به اتحادیه اروپا و کشورهای از لحاظ اقتصادی و سیاسی وابسته به بروکسل پشتیبانی می کند. اما رهبران آنها نیز مایل به عموم سرزنش بروکسل به منظور نمره امتیاز سیاسی در خانه.

در اتحادیه اروپا مشتاق است که برای مقابله با نفوذ روسیه و چین و ترکیه در این منطقه که آن را می بیند به عنوان آن بهره منطقه اما بسیاری از سیاستمداران کمتر از مشتاق در مورد در واقع ترکیب فقیر و جنگ زده کشور به بلوک.

ادامه مطلب: الحاق به اتحادیه اروپا از کشورهای بالکان: پیر با هدف قوانین جدید

قابل توجه صربی قدرتمند Aleksandar Vucic ناودان اتحادیه اروپا در اواسط ماه مارس برای عدم کمک کرد و گفت که "همبستگی اروپایی وجود ندارد - آن را یک افسانه [نوشته شده] بر روی کاغذ." به جای او به طور مستقیم خطاب چین چین در تماس تلفنی با "دوست و برادر" و درخواست کمک از پکن است. چین بود خوشحال به پاسخ و ضرب و شتم اتحادیه اروپا به پانچ 1 اولین پاندمی های مربوط به کمک به رسیدن به صربستان آمد از چینی بشردوستانه ماموت پایه و اساس است. روسیه همچنین ارسال کمک به متحد سنتی خود در مراحل اولیه این بیماری همه گیر. مسکو و پکن نیز تحویل کمک به بوسنی و هرزگوین.

وقتی پرسیده شد که در مورد Vucic انتقاد اتحادیه اروپا را Varhelyi اشاره کرد که صربی جمهور است پس به وضوح اذعان کرد اتحادیه اروپا همکاری کند ،

"من فکر می کنم که این همه پشت سر ما," او گفت:. "و کمک کمک — حتی اگر این انتقاد به کمک وجود دارد."

هر شب DW می فرستد یک انتخاب روز اخبار و ویژگی های. ثبت نام در اینجا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب