خود درونی در مقابل بیرونی خود: "تمام زره خدا"

در تنگ نگه دارید. کتاب طنز "تمام زره از خدا: Real Steal" در مجازی قفسه های فروشگاه. مسائل 1 ، 2 و 3 بودند که م

توسط NEWSCENTERALS در 15 اردیبهشت 1399

در تنگ نگه دارید. کتاب طنز "تمام زره از خدا: Real Steal" در مجازی قفسه های فروشگاه. مسائل 1 ، 2 و 3 بودند که منجر به جنگ داخلی تجسم خوب در مقابل بد; اما به صراحت خالق Chivas Davis آن مجموعه جدا با شخصیت های پر جنب و جوش و عرصه جنگ روحانی. این موضوع آغاز خواهد شد با یک جدید اسپانیایی شخصیت Saul که جنگ دیو طمع.

"تمام زره خدا" کتاب های کمیک است موثر رسانه است که باعث تحریک تحریک افکار در تمام سنین است. سینمایی خود را پی در پی تصویر ملاقات با تصاویر گرافیکی از شخصیت قدر آبشاری با حروف درشت و رنگ های پر جنب و جوش تصاویر و جزئیات پیچیده. این آثار هنری است که یک تصویر واقعی از محاکمه, ترس و خشم و خیانت و قدرت و پشتکار و پیروزی است.

برای اولین بار در یک نوع به عنوان مسیحی/اکشن: "تمام زره خدا" کتاب های کمیک است که یک دارایی ارزشمند و رایگان خواهد بود و برای دانلود در دسترس در آمازون به مدت 5 روز (5/2/2020 – 5/6/2020).

در اینجا چیزی است که منتقدان باید گفت:

یوحنا 10:10 واقعا صحبت می کند به این دلگرم کننده طنز.
"من واقعا می تواند به درک عمق داستان و Saul سفر. عشق یک پسر برای مادر و تلاش خود را برای نجات او بیش از حد relatable. در زندگی بسیاری از آنها منجر شود این مسیر اما چند قرار دادن بر روی زره تمام از خدا. با تشکر از شما Chivas برای زیر تماس خود را در این جنگ معنوی و gracing ما را با زیبا استعدادهای! این واقعا یک نجیب ضمیمه خود را به مجموعه متنوع از شاهکارهای هنری." - Subbora جکسون

قدرتمند و رنگارنگ!
"این کتاب رنگی و باسواد در هر صفحه: آثار هنری ایستاده ، داستان ارزشمند است و روشنگری و آسان به درک. خوب برای خوانندگان جوان و خوانندگان به طور یکسان!" - Lavalori

در مورد خالق:
Chivas دیویس مظهر انجام آنچه شما عشق و دوست داشتن آنچه شما انجام دهد. او معتبر است به عنوان پرفروشترین نویسنده, هنرمند, عکاس, videographer, طراح گرافیک, اسپیکر, نویسنده, کارگردان و تهیه کننده است. او شده است به طور رسمی آموزش دیده و با تجربه به خوبی. او یک دشت کالج فارغ التحصیل, فارغ التحصیل با مدرک لیسانس در رشته هنرهای زیبا در کامپیوتر هنر و انیمیشن. بیشتر تلفظ, او کارآفرینی است آشکار به Chivas دیویس Enterprises Inc.

گذشته از اینکه یک هنرمند و کارآفرین, Chivas دیویس نیز اعتبار به عنوان یک مربی. او به کمک خود را هدیه ذاتی و استعدادهای تحصیلی مهارت و چابکی به عنوان او 12 سال در شهرستان میامی-Dade عمومی سیستم مدرسه واقع در آفتابی جنوب فلوریدا الهام بخش جوانان در تمام سنین و مربیگری و پیشرو خود را در بیس بال و مدیر تیم های بزرگ به پیروزی.

پیام خود را برای پیشرفت و رشد معنوی آگاهی و نگهداری مسیحی مصرف کنندگان به طور کامل فراتر از آثار خود را از هنر است.

هنگامی که در حال جستجو برای الهام اتمام Amazon.com

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هنرمند, Chivas دیویس در paintwithfaith.com چک کردن از طریق Facebook و LinkedIn Instagram, توییتر یا یوتیوب.

تماس با ما: Chivas Davis
تلفن: 305-781-0991
E-mail: chivasdavis7@gmail.com
www.chivasdavis.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن