نظر: ضعیف اقتصاد چین را تهدید می کند یک نظام

لی کچیانگ نخست وزیر چین اذعان کرده که کشور با آن روبروست چالش های عمده ای. آن است که در تلاش برای حفظ رشد اقتص

توسط NEWSCENTERALS در 8 خرداد 1399

لی کچیانگ نخست وزیر چین اذعان کرده که کشور با آن روبروست چالش های عمده ای. آن است که در تلاش برای حفظ رشد اقتصادی خود را تا. دویچه وله دنگ Yuang استدلال می کند که یک حزب حکومت است و قابل تصرف است و اگر این مشکلات ادامه خواهد داد.

آن را بیش از همه در عرض نیم ساعت. نیم ساعت طی آن اکثر نمایندگان ملی مردم را مونتاژ چین شبه پارلمان جمع شده بودند روز پنج شنبه در پکن تالار بزرگ مردم و مورد تایید همه مهم قوانین و لوایح را به جلو.

یکی بود جدید امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ است که موجب اعتراضات گسترده در این سرزمین است. هر چند وجود دارد 36 نمایندگان از هنگ کنگ 2878 رای به نفع ضد فتنه قوانین را به اثر در تاریخ 1 ژانویه 2021 یک رای مخالف و شش رای ممتنع. پس از آن وجود دارد غیر منتظره ای طولانی دور از کف زدن که 22 ثانیه به طول انجامید.

حزب حاکم کمونیست چین را با استفاده از نتیجه به استدلال می کنند که آن را برخوردار از حمایت گسترده ای در میان جمعیت. اما یک بار دیگر واضح است به جهان که این قرار بدن نظارت ساده شم. هیچ بحث در این جلسه عمومی هیچ انتقاد و یا اختلاف نظر قابل تحمل است.

A screen shows the results of the vote on the national security legislation for Hong Kong in China's Great Hall of the People in Beijing

تنها یک نماینده رای دادند در برابر امنیت ملی قوانین برای هنگ کنگ

حزب کمونیست عدم بر روی کلید موفقیت اندازه گیری

برتر لی کچیانگ نیست اعلام رشد تولید ناخالص داخلی هدف برای این سال است. این اولین بار پس از سال 1990 که هیچ یک اعلام شد. تا به حال کمونیست رهبری استفاده کرده است رشد اقتصادی بالا برای توجیه یک حزب حکومت. وجود دارد یک نوع اجماع بین حاکمان و مردم: تا زمانی که وجود دارد بیشتر وفور تقاضا برای دموکراسی در پشت رایتر قرار داده.

اما چه اتفاقی می افتد در حال حاضر که اقتصاد به تاخیر انداختن? دولت خود را در حال صحبت کردن در مورد "فشار رو به پایین". این را می توان به انواع دلایل و COVID-19 همه گیر است که تنها یکی از آنها است. در بالای این عدم نوآوری و معایب برای شرکت های خصوصی و کاهش تقاضای داخلی. ترکیب آنها یک تهدید واقعی برای اقتصاد چین است.

ادامه مطلب: چین بازار کار نگرانی کوه به عنوان اقتصاد کاهش می یابد و به 3 دهه کم

این سال را به دولت گزارش کار که مجموعه دستور کار اجتماعی و سیاستهای اقتصادی اشاره "تامین امنیت شغلی مکان" به عنوان یک هدف 39 بار.

در عین حال در اختتامیه کنفرانس مطبوعاتی نخست وزیر ابراز خوش بینی و وعده داده شده "متوسط" رشد برای سال 2020 با وجود این رمان coronavirus.

چین تصمیم گیری را تحت تاثیر قرار جهان

این وضعیت نه تنها مهم برای چین است اما برای اقتصاد جهانی است. این COVID-19 همه گیر نشان داده است که ارزش جهانی زنجیره ای و زنجیره تامین در حال امن نیست اگر چین نمی تواند تولید و صادرات به عنوان معمول است.

ادامه مطلب: چگونه خواهد coronavirus بر جهان اقتصاد ؟ حزب کمونیست chinachi

چین بازار بزرگ نیز بسیار قابل توجهی را برای شرکت های خارجی است که بستگی به صادرات و بسیاری وجود دارد در آلمان به طور خاص است. فولکس واگن بزرگترین تولید کننده خودرو در جهان به فروش 11 میلیون دستگاه خودرو در سال 2019 که 4.2 میلیون دلار به چین رفت.

اگر اقتصاد چین دچار تزلزل کل جهان مشکل داشته باشند. ثروت در آلمان وابسته است در چین به دلیل جهانی شدن است.

ملی که نخست وزیر با استفاده از به آدرس رسانه های بین المللی یک بار در سال است کلید فرصت به بررسی چین مسیر به آینده و نگاه به آن از مهم نظر بیش از حد.

کوته بینانه استراتژی

مثل همیشه این رویداد فروخته شده در داخل کشور به عنوان یک موفقیت بزرگ حتی اگر اعلام کرد اقدامات لازم برای احیای اقتصاد بودند مبهم و بسیار قانع کننده باشد.

وجود دارد تلاش برای نمایش نرمال با وجود مستند و اصلی به تعویق افتادن جلسه عمومی. مثل همیشه رهبری بود مشتاق به پهلو هر گونه انتقاد از اشتباهات احتمالی و نقاط ضعف و جوانه.

Police and protesters clash in the streets of Hong Kong

امنیتی جدید قانون موجب خشمگین درگیری میان پلیس و معترضان در هنگ کنگ

حزب کمونیست تصمیم گرفتند به سوخت ناسیونالیسم در صورت از انتقاد بیش از هنگ کنگ و آن کشتیهای با پرچم ایالات متحده بیش از ریشه های COVID-19. آن ناودان کاخ سفید را پر هرج و مرج مدیریت همه گیر و ستایش آن اقدامات خود برای اثبات به شهروندان خود که رهبری قوی لازم است در زمان بحران.

اما پکن استراتژی کوتاه اندیش. زمانی که همه گیر است و بیش از ساختاری و مشکلات سیستمیک از اقتصاد چین باقی خواهد ماند.

در حالی که ما یک رئیس جمهور جدید دیر یا زود — آن است که هنوز روشن نیست چه کسی خواهد بود در کاخ سفید در سال آینده — در رهبری تغییر نخواهد کرد.

برای چین کمونیست "تغییر دولت" باقی مانده است یک مفهوم بیگانه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن