این Jupiler لیگ برتر در دسترس خواهد بود به تمام نارنجی مشتریان همگرا و موبایل برای 5 سال

نارنجی بلژیک و یازده ورزشی باید امضا توافق نامه در توزیع 3 جدید یازده کانال های ورزشی اختصاص داده شده به حرفه

توسط NEWSCENTERALS در 13 تیر 1399

نارنجی بلژیک و یازده ورزشی باید امضا توافق نامه در توزیع 3 جدید یازده کانال های ورزشی اختصاص داده شده به حرفه ای مسابقات لیگ و مسابقات از جمله Jupiler لیگ برتر. نارنجی بلژیک اولین بازیکن امضای یک قرارداد توزیع این امکان را Jupiler لیگ برتر در دسترس برای مشتریان خود برای 5 سال آینده.

  • نارنجی عشق سه نفر مشتریان قادر خواهد بود برای عضویت در حق بیمه پا بسته نرم افزاری از جمله Jupiler لیگ برتر. 3 موجود یازده کانال های ورزشی را پوشش مسابقات بین المللی در حال حاضر باقی می ماند موجود در پرتقال استاندارد تلویزیون دیجیتال بسته بدون هیچ گونه هزینه اضافی.
  • نارنجی عشق اواز یا موسیقی دو نفری و تلفن همراه مشتریان قادر خواهد بود برای عضویت در یازده ورزشی ماهانه OTT عبور می کند به دیده بان بلژیکی فوتبال آنلاین.

3 اضافی و کانال های توزیع لیگ برتر مسابقات و مسابقات در دسترس خواهد بود که از شروع '20-'21 فصل فوتبال در ماه اوت سال 2020 است.

اولین مخابراتی اپراتور ارائه Jupiler لیگ برتر در یک قیمت دموکراتیک

در طول تاریخ پا بوده است که عمدتا از طریق گران حق بیمه بسته نرم افزاری که قفل شده است و مشتریان. به عنوان جسورانه چلنجر در telco در بازار, نارنجی, بلژیک را شکست موجود duopoly در همگرا و تلویزیون در بازار با جذب بیش از 280.000 مشتریان به عشق خود را ارائه می دهد که است که می گویند در مورد همه رشد بازار است.

اعمال نفوذ در این موفقیت, نارنجی, بلژیک طول می کشد جاه طلبی های خود را به سطح بعدی خواهد شد و دموکراتیزه دسترسی به لیگ برتر مسابقات در تلویزیون (و دیگر صفحه نمایش):

  • در 3 جدید یازده کانال های ورزشی محاکمه و درست طرفداران ورزش می توانید لذت بردن از چندین زنده مسابقات فوتبال از Jupiler لیگ برتر و سایر لیگ برتر مسابقات. تا حالا پرتقال عشق سه نفر از مشتریان در حال حاضر لذت تماشای معروف بلژیکی بازیکنان در مسابقات بین المللی مانند لالیگا, سری A یا بوندسلیگا 1 از طریق موجود یازده کانال در حال حاضر در دسترس در HD به صورت رایگان. در حال حاضر آنها می توانید آنها را بازی زندگی می کنند در بالا بلژیک رقابت اگر آنها را بیمه ورزشی گزینه است. آن را شامل تمام محتوای کانال های جدید شامل همه مسابقات از D1A و D1B این Supercup زنان سوپر لیگ و esports.
  • عشق اواز یا موسیقی دو نفری و تلفن همراه تنها مشتریان می توانید به اشتراک ماهیانه می گذرد به طور مستقیم از طریق یازده ورزشی برای تماشای فوتبال بلژیک در صفحه نمایش تلفن همراه.

به عنوان جسورانه چلنجر, نارنجی, بلژیک خواهد شد این مطالب در دسترس در یک قیمت معقول مشتریان بدون نیاز به پرداخت هزینه برای محتوای اضافی در محتوای بسته های نرم افزاری.

مفصل ارائه خواهد شد و به زودی ابلاغ می شود.

کریستف Dujardin رئیس مصرف کننده افسر در نارنجی بلژیک توضیح می دهد: "ما بسیار هیجان زده به فوتبال بلژیک به مشتریان خود صفحه نمایش. آنها در حال حاضر لذت بردن از 3 یازده کانال های ورزشی به صورت رایگان. اضافه کردن محلی پا در مسابقات جدید بیمه ورزشی از گزینه منطقی تکامل به ارائه یک ارزش حتی بهتر به مشتریان است. آن را کامل نارنجی تلویزیون ارائه دهد که در حال حاضر شامل یک سری کامل از کانال های موضوعی و نارنجی عشق سه نفر ارائه بهترین راه حل نیز برای بلژیک پرشور طرفداران فوتبال استفاده می شود که گیر با اپراتور فعلی خود را. در نارنجی شما پرداخت تنها برای آنچه که شما نیاز دارید. بنابراین مشتریان ما نمی خواهد که به گران ورزشی بسته نرم افزاری برای لذت بردن از Jupiler لیگ برتر."

"پس از راه اندازی تلویزیون خود را محصول یازده ورزش و نارنجی بلژیک قوی ساخته شده است در همکاری با هم. آن است که یک سفر است که آغاز شده و با لیگ برتر مسابقات" می گوید: Guillaume Collard, مدیر عامل, یازده ورزشی بلژیک و لوکزامبورگ. "و البته ما علاقه مند هستند که از آن باقی مانده است جاه طلبی ما را به ما منحصر به فرد ورزشی به عنوان بسیاری از طرفداران که ممکن است در بازار است."

مشتریان علاقه مند به این حق بیمه جدید ورزشی ارائه می ترک جزئیات تماس خود را در اینجا که در آن پس از نارنجی بلژیک تماس خواهد آنها را به عنوان به زودی به عنوان گزینه ای در دسترس می شود.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب