نوجوان زد دور را با پسر او ملاقات در سایت دوستیابی. یک هفته بعد او مرده بود.

یک داکوتای جنوبی, نوجوان است اعتراف به قتل 16 ساله دختر که "فرار" از خانه با او زندگی می کنند آنها پس از ملاقا

توسط NEWSCENTERALS در 19 اردیبهشت 1399

یک داکوتای جنوبی, نوجوان است اعتراف به قتل 16 ساله دختر که "فرار" از خانه با او زندگی می کنند آنها پس از ملاقات در یک وب سایت دوستیابی آنلاین, مقامات گفت.

Michael Campbell, 17, التماس کرد گناه را به درجه اول قتل نفس در روز پنج شنبه برای مرگ Shayna Ritthaler یک 16 ساله از Moorcroft وایومینگ که گزارش شده است از دست رفته از یک کافی شاپ های محلی در اکتبر. 3. کمتر از یک هفته بعد بدن او پیدا شد در زیرزمین اتاق خواب از کمپبل صفحه اصلی.

"ما به یک استدلال و سپس من او" کمپبل گفت: در طول یک تغییر-از-درخواست جلسه در روز پنج شنبه قبل از اشاره به این نوجوان به عنوان دوست دختر خود را با توجه به آسوشیتد پرس. "من ضربه ای به سر او."

مید شهرستان وکیل دولت میشل Bordewyk در دادگاه گفت که این دو نوجوان در چت آنلاین و وب سایت های دوستیابی Badoo. پس از هفته ها از صحبت کردن آنلاین این جفت ارز در نهایت برنامه ریزی برای کمپبل به درایو به وایومینگ بنابراین Ritthaler می تواند "فرار و با او زندگی می کنند در خانه خود" دادستان در دادگاه گفت در پنجشنبه آرگوس رهبر گزارش شده است.

در اکتبر. 3, Ritthaler دیده می شد به کمپبل خودرو در یک کافی شاپ در مورد چهار ساعت در خارج از چینن. دادستان ها می گویند 17 ساله و سپس او را سوار بازگشت به خانه اش در Sturgis, داکوتای جنوبی حدود یک ساعت دور.

اما در کمپبل خانه است که او با مادر خود, نوجوانان رو به یک استدلال. در حالی که Bordewyk گفت: آن روشن نیست چه چیزی موجب این استدلال آن افزایش یافت که کمپبل برداشت یک تفنگ و گلوله Ritthaler یک بار در سر.

17 ساله به ضرب گلوله او را "بدون طرح به علت مرگ او" Bordewyk گفت: با توجه به AP. وقتی پرسید که توسط قاضی کوین Krull اگر او تا به حال هیچ توجیهی برای کشتن Ritthaler Campbell پاسخ داد: "نه."

در اکتبر 6, مقامات یافت کمپبل و از او سوال نمود. بعد Ritthaler بدن داشت خود را در زیرزمین و 17 ساله دستگیر شد بلافاصله.

بسیاری از جزئیات در اطراف تیراندازی باقی می ماند معلوم نیست چون مید شهرستان قاضی مهر و موم شده مورد استشهاد در Oct. 10 به درخواست دادستان شهرستان که اشاره به "بالقوه تبلیغات" در یک مورد که تا به حال یک "حساس و طبیعت است."

او پس از دستگیری در ماه اکتبر کمپبل التماس کرد گناه نیست دلیل جنون با اولین و قتل درجه دوم اما تغییر تقاضای خود را در Meade دادگاه شهرستان به عنوان بخشی از یک توافق با دادستان.

در مورد درخواست را رد کرد و این اتهام قتل و توصیه می شود 55 سال حکم زندان. او محکوم خواهد شد در جولای 10.

استیون تیتوس نوجوان دفاع وکیل میگوید که قتل برنامه ریزی نشده بود و گفت: مواد مخدر و الکل درگیر شدند. Krull همچنین گفت که کمپبل دچار PTSD اما تیتوس گفت که صبر کنید تا صدور حکم برای بحث در مورد مشتری خود را روانی دولت است.

تیتوس گفت که او برنامه ریزی شده برای ایجاد یک "مورد فوتی و فوری" به همین دلیل تقاضای رسیدگی و 55 سال حکم عادلانه بود در حالی که Bordewyk گفت: سه نفر از Ritthaler اعضای خانواده را قربانی تاثیر بیانیه در محکومیت شنوایی.

کمپبل برگزار می شد در $1 میلیون دلار اوراق قرضه در یک نوجوان در زندان سریع شهر. به عنوان بخشی از تغییر خود را از درخواست در پنجشنبه Krull گفت: نوجوان او بود محروم از تماس با Ritthaler خانواده برای بقیه عمر خود را و او به آنها بدهکار بیش از $83,000 در جبران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن