Met Gala اتفاق می افتد—و در آن رفت و در 24 ساعت

در Instagram مشاهیر مانند Hailey Baldwin, Kendall Jenner, و Emily Ratajkowski در حال عزاداری لغو ملاقات, جشن,

توسط NEWSCENTERALS در 16 اردیبهشت 1399

در Instagram مشاهیر مانند Hailey Baldwin, Kendall Jenner, و Emily Ratajkowski در حال عزاداری لغو ملاقات, جشن, ارسال خاطرات گذشته خود را به نظر می رسد مشهور موزه مراحل. اما بیش در توییتر حزب در نوسان کامل است.

به گزارش از نیویورک تایمزیک گروه از زنان جوان در حال میزبانی یک 24 ساعت HF Twit Met Gala تشویق هر و همه کاربران به عضویت در این جشن. این مجازی اولین دوشنبه در ماه مه بوده است و در آثار پس از ماه نوامبر زمانی که 19 ساله دانشگاه میشیگان مهندسی هوا فضا دانشجو به نام آریا اولسون تصمیم به میزبان آنلاین Met Gala برای اعضای "hft" و یا بالا مد توییتر (به حروف کوچک حروف آنها است).

در راه همان است که مریل استریپ Lin-مانوئل میراندا و اما استون بودند به روسای این رویداد واقعی است که گروگان رواج editor-in-chief Anna Wintour اولسون انتخاب 10 همکار علاقه مندان به خدمت به عنوان هماهنگ کننده. به عنوان رواج گزارش کامل تیم متشکل از Alejandra Beltran چوپان کندی جانا Dragićević, Margaux Merz پرلا Montan, Raebele, Rebeca اسپیتز, سامانتا Haran, Senam Attipoe و Sofía آبادی. هیچ یک بیش از 22. جوانترین Dragićević است 15.

قوانین آنها را علاقه مند به شرکت کنندگان می تواند خود را ایجاد کنید Met Gala به نظر می رسد با به هم چسباندن عکس ها از مارک های مختلف گردآوری سبک از یک برچسب خاص به طور تصادفی توسط هماهنگ کننده طراحی یک طراحی و یا خرید گنجه خود را به آمده تا با ساز و برگ. بیش از 9000 نفر به دنبال حساب توییتر با یک جریان از کاربران ارسال به گروه خود.

"من به یاد داشته باشید در یک زمان وجود دارد در روزهای اولیه برنامه ریزی است که ما خیلی نگران متارکه است که ما فکر می کنیم می خواهم همه را به صدای جیر جیر هر 30 دقیقه فقط به نگه داشتن واقعه زنده" سامانتا ابرام و یک 21 ساله هماهنگ کننده از کوئینزلند استرالیا گفت: روزانه وحش. "اما هیچ نامزدی دیوانه است. میزان تلاش افراد قرار داده است که واقعا باد ما دور است."

نیویورک طراح Thom Browne که لباس Cardi, B در یک توخالی زرشکی لباس شب برای سال گذشته ملاقات جشن و سرور از طریق پست اولسون او را ساز و برگ برای روز. از طریق یک نماینده براون با ارسال بیانیه ای که خواندن "من فکر کردم این امر می تواند جالب برای لباس آریا چرا که او همه چیز است که الهام بخش من: یک فرد هوشمند که در جهان است و درست به خودش است."

در یک ایمیل ابرام و نوشت که او شده است "ذهنی زندگی در EST منطقه زمانی این چند هفته گذشته" شده است و بیدار "پس از 6 هستم [چهار]" آماده سازی و انجام مصاحبه. او امیدوار است این مجازی Met Gala نیست یک.

"مفهوم هرگز به جای جشن و سرور اما نه برای ارائه در دسترس تر و فراگیر راه برای عمومی بیشتر به آن را جشن می گیرند" ابرام اضافه شده است. "شما می توانید فکر می کنم از آن به عنوان یک مکمل رویداد در نظر گرفته شده برای تغییر تمرکز به دور از ثروتمند و مشهور و بازگشت به سوی هنر و مد—هدف این بود که همیشه از دموکراسی در غیر این صورت بسیار دروازه-نگهداری صنعت مد است."

"خام صداقت شما در توییتر چیزی است که شما را پیدا خواهد کرد هر جای دیگر در روزنامه نگاری مد—پس از همه, ما نمی پرداخت."

در سال گذشته GQ's راشل Tashijian نوشت که hf توییتر (به سبک خودش) "است قصد برداشت مد را از خود یخی در جای بلند قرار دادن." در حال حاضر گفت: قرار گرفتن به لبه پنجره رساند آنلاین Met Gala با پوشش در گارد نشریات مانند وگ.

"آن. . .ما را در یک موقعیت عجیب و غریب," ابرام و نوشت. "که می شود گفت ما حفظ یکپارچگی در سراسر فرایند شده انتگرال به ماموریت ما است. در حالی که این باور نکردنی است دریافت این توجه ما شده اند بسیار آگاه به طور شفاف در مورد ماهیت HF توییتر—به دلیل آن چیزی است که ما واقعا افتخار است. خام صداقت شما در توییتر چیزی است که شما را پیدا خواهد کرد هر جای دیگر در روزنامه نگاری مد—پس از همه, ما نمی شود پرداخت می شود."

نه اشتباه hf توییتر Met Gala با Instagram را #MetGalaChallenge قرار داده و در رواج و بازیگران مشهور و دیگر تاثیرگذاران دوباره لباس های معروف از گذشته احزاب است. (نگاه کنید: Mindy Kaling انجام بهترین Jared Leto برداشت.)

"مشکل من با رواج این واقعیت است که آنها وانمود این بود که ایده خود را برای اولین بار" Chalukya Samarawickrama 23 ساله در سال آخر کالج لندن از مد گفت. "از آنجا که آنها بسیار بزرگ مردم عادی که نیست در توییتر و یا هر چیزی که فکر می کنم این ایده خود را."

هنوز هم کسانی که درگیر در hf توییتر احساس, جشن, حتی, امیدوار, امروز. "افرادی که در اجرای این صنعت باید خود را مشاهده و در همه چیز اما پس از آن نسل ما و جوان ما آن را خیلی متفاوت" Samarawickrama گفت. "این فوق العاده است و این نشان می دهد که چگونه خلاقیت را می توان آشکار. به بخشی از آن را خودمان من فکر می کنم این بهترین Met Gala است که تا کنون اتفاق افتاده است."

به عنوان Andrea گارسیا مزا 20 ساله از مکزیک که حضور در دانشگاه مونترال گفت: "این رویداد کمتر احساس نخبگان و [است] یک راه برای نشان دادن این مد برای همه است."

دن ژولیوس یک USC دانشجو quarantining در صفحه اصلی در منطقه خلیج آن را احساس می کند مانند hf توییتر است که منجر به یک "فرهنگی تغییر است."

Julius, 20, روز مشخص شده با بهره گرفتن خواهر دوقلوی او را به گرفتن عکس از او را مدل سازی در اتاق نشیمن خود را. او عینک Givenchy شرت "چاپ شده با یک تصویر از افسانه یونانی ایکاروس" یک نیروی دریایی کت و شلوار دیور کفش و جواهر. "من احساس مانند یک اینده rockstar مطابق با مد بالا آپولو" ژولیوس نوشت: بیش از یک پیام مستقیم. "پس از پوشیدن کمی دیگر اما sweatpants و پیراهن برای مدت قرنطینه آن را هیجان انگیز برای تبدیل به یک کاملا متفاوت از نسخه خودم."

مانند بسیاری از اعضای hf, توییتر, ژولیوس می خواهد جدا مد از افراد مشهور جهان. "من فکر می کنم کسی در خانه پوشیدن لباس آنها طراحی شده/مونتاژ از ابتدا دارای بی نهایت بیشتر هنری, اهمیت, از, گفتن, Kylie Jenner را در یک سفارشی عبا و کلاه گیس بنفش. که در اصل فقط یک معامله کسب و کار; متقابل حرکت تند و سریع خاموش جلسه بین نام تجاری و افراد مشهور مبدل به عنوان چیزی قابل توجه است."

یکی hf توییتر Met Gala شرکت کنندگان که می رود توسط هنرمند نام نارنجی ساخته شده خود را رنگین کمان توپ لباس شب از شش نفره پارچه. در آن زمان 23 ساله از پرلند تگزاس یک هفته به. "این اولین بار من ساختن چیزی به این اندازه به طور کامل از ابتدا," او گفت:. "من دوست دارم که چگونه این نگاه بسیار تئاتری جنبه به آن است."

مرا دیوانه, 19 است و تاریخ هنر از انگلستان است. او در غلطک یکشنبه شب به اطمینان حاصل شود که او از خواب بیدار شد برای Met Gala با 1930s فر به تناسب با موضوع "فراتر از[ing[ زمان است." او در واقع تصمیم به پوشیدن دو لباس های مختلف به افتخار بانوی دل شکسته که کشیده کردن لباس به یاد ماندنی تغییر/استریپتیز سال گذشته است.

یک انگلیسی از شرکت کنندگان به نام مریم که خواسته است که نام خانوادگی او اقامت خصوصی "می خواستم به مخلوط [او] Ghanian فرهنگ سنتی با فرهنگ اروپایی" بنابراین او ترسیم یک kente الگو بر روی شبح از یک قرن 18 فرانسه در دادگاه ، "من مشغول به کار در [نقاشی] برای حدود یک ماه در میان تجدید نظر در آزمون" او گفت:.

Wungmi Shaiza یک 19 ساله از دهلی نو, هندوستان یافت الهام بخش برای یک لباس و ژاکت نگاه "از ترکیبی از 60s Givenchy, پیر, هالیوود, و عجیب و غریب افسونگر." این لباس نیز با الهام از آدری هپبورن, چه کسی می توانست تبدیل 91 در روز دوشنبه. "من می خواستم به ترکیب و رسیدن به یک نگاه که زن و هم مرد اما هنوز زرق و برق" Shaiza گفت. "من دوست دارم که من ایجاد نگاه بدون صرف هر گونه پول. همه چیز من عینک من در حال حاضر در گنجه من."

Hf توییتر رویداد رفته اند ممکن است در 24 ساعت اما در 6pm نیویورک بار دیگر نه-به-Met Gala رویداد محقق. وگ's "یک لحظه با ملاقات" آمار یوتیوب. فیلم کوتاه شروع به نشان دادن قهوه ای صدای زیر-فیلم مشهور جشن در موزه; آن نگاه آرشیوی حتی اگر آن را تنها یک سال پیش.

ویرایشگر-در-بزرگ Hamish بولز ارائه voiceover برای یک تاریخچه از این رویداد را سانسور صدای روایت یک حلقه برجسته در مورد "حزب از سال است." سپس Anna Wintour, ظاهر شد و روی صفحه در یک unfussy سیاه و سفید مسخره گردن بالا. او در زمان خاموش معروف سیاه و سفید-rimmed عینک و یک درخواست برای کمک های مالی به رواج's موضوع مشترک صندوق برای مد امداد و ملاقات به موسسه.

"من خودم را در خانه مانند بسیاری از شما" Wintour گفت: نشستن در مقابل یک میز عتیقه با گل های تازه روی میز. او استقبال فلورانس ولش به انجام از اتاق نشیمن خود را و خواننده راه اندازی شد و به "تو را دوست دارم" در حالی که با پوشیدن لباس ابریشم سفید و خم او سنگ مرمر شومینه و گوزن-چاپ wallpaper.

"من نمی باید من و برگ آماده, اما ما تا به حال چیزی واقعا در پخت و پز."

Cardi B ساخته شده ظاهر تعجب گفت: او مانند هر کس دیگری آرزو Met Gala بود در این سال است. "من نمی باید من و برگ آماده, اما ما تا به حال چیزی واقعا آشپزی" رپر بستری مو در فر شل و دشنه-طولانی ناخن به رنگ صورتی در قاب. Cardi وعده داده بود در سال آینده, خواست برای کمک های مالی و معرفی ویرژیل Abloh DJ مجموعه ای که او به نام "پس از حزب."

Abloh انجام شده از آنچه به نظر می رسد سفید-دیواره پنجره اتاق در حال چرخش مجموعه ای که شامل David Bowie, Michael Jackson, James Brown, JJ Jackson, Prince و سر صحبت. یک ردیاب بر روی صفحه نگه داشته و نمره چگونه بسیاری از تنظیم در: حدود 9000 بینندگان, تعداد که کاهش یافته است را به اطراف 6,500 به عنوان عملکرد در رفت. به جای دیدن هر مد ما رو نگاه خودی در Abloh نور-up DJ تجهیزات. او عینک سیاه و سفید hoodie برای این مناسبت است.

در Instagram, Abloh نوشت: "من ایده های بزرگ در بالای سال بود که برای پرتاب در مرکز شهر دیوانه پس از حزب امشب پس از ملاقات به تعادل انرژی است. . .من djing در 6pm EST بازی آنچه من می خواهم بازی اگر ما در نبراسکا یا پل Baby Grand امشب شب."

او به پایان رسید او عنوان با یک بیانیه نیست بر خلاف یکی از رهبران hf توییتر ممکن است را انتخاب کنید به عنوان یک rallying cry: "این سرما اجازه دهید هر کس در. . ."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب