سودان آزادسازی برای انتخاب چند

آن را تقریبا برای تلفن های موبایل مانند دیگر انقلاب در سودان: به جرم ارتداد اوراق female genital mutilation مم

توسط NEWSCENTERALS در 23 تیر 1399

آن را تقریبا برای تلفن های موبایل مانند دیگر انقلاب در سودان: به جرم ارتداد اوراق female genital mutilation ممنوع الکل مجاز است. اما آنچه نهفته در پشت خارطوم حقوقی اصلاحات و خواهد شد که در واقع سود ؟

سودان حکم بدن مستقل شورا به تصویب قانون ممنوعیت گسترده عمل female genital mutilation (FGM). این تنها یکی از چندین تغییرات به این کشور حقوق کیفری است. آنها همچنین شامل زدایی از ارتداد است که تا کنون بود و مجازات مرگ; غیر مسلمانان را مجاز به مصرف الکل و سفر با کودکان را در حال حاضر نیاز به مجوز از هر دو مجموعه از پدر و مادر و دیگر تنها پدر است.

مداوم برگشت از چهار دهه از خط اسلامی سیاست و شریعت — یک سال پس از قیام سرنگون مستبد رهبر Omar al-Bashir — است مورد ستایش قرار داد در سراسر جهان به عنوان مقدار مورد نیاز پیشرفت است. تحلیلگر مستقل و علمی مجدی ال-Gizouli موافق است که آخرین تغییرات در قانون در واقع مهم است اما باید با یک دانه نمک: "من فکر می کنم نیاز به یک بیت از صلاحیت" او گفت: DW برجسته ترس خود را که اقدامات دولت بیشتر می تواند تقسیم و شکل سودان جامعه است.

علمی و همکار از دره ریفت موسسه است که شک و تردید در مورد اثرات عملی از اعلام تغییرات و فکر می کند دولت جدید پرداخت لب خدمت به کسانی که می خواهید تغییر دهید و بر روی کاغذ.

نگاهی انداختن به جرم ارتداد: مجازات اعدام به دلایل باور بود که اعمال می شود تنها یک بار در برابر یک مرد مسن و حتی قبل از al-Bashir به قدرت رسید و در سال 1989. "وجود دارد مورد این زن جوان در سال 2014 [Rashād Yehya ابراهیم Ishag] که به دین مسیحیت گرویده و قرار شد قبل از دادگاه. اما فشار های بین المللی و محلی فشار و جلوگیری از هر گونه قضاوت و او در نهایت در سمت چپ این کشور است."

Anti-government demonstrators shouting and making the V-sign (picture-alliance/AA/M. Hjaj)

سودان مردم خوشحال هستند با سرعت اصلاحات در سال گذشته - اما وجود دارد نیز مخالفت شدید

جرم ختنه ممکن است راه حل

قانون جرم ارتداد یک ابزار دولت در اختیار داشت در برابر مخالفان سیاسی. "قابل توجه آن کتاب به آن معنا است که دولت نمی خواهد تحت پیگرد قانونی قرار شما برای تغییر دین خود. که مرتب کردن بر اساس یک رویداد حاشیه ای به هر حال. آن را اغلب اتفاق نمی افتد که مردم سوئیچ ادیان" ال-Gizouli گفت: DW.

تحلیلگر موافق است که ممنوعیت ختنه یک گام مهم توسط دولت است. اما او شک و تردید است که با استفاده از این قانون است که راه درست برای مبارزه با این نوع از خشونت علیه زنان و دختران است. این موضوع بحث برانگیز باقی می ماند. "این اولین بار نیست که دولت صادر کرده است یک قانون برای جرم زدایی از ختنه. آن را به نوعی نشانه ای از مترقی دولت و یا خود تعریف مترقی دولت است."

هر دو تلاش های قبلی در مورد ممنوعیت ختنه برای اولین بار در طول دوران استعمار و بعد از آن در سال 1970 تولید هیچ نتیجه ملموس و با مقاومت شدید توسط مردم. با توجه به گزارش 2014 توسط یونیسف در سودان ختنه شيوع است که هنوز هم در 86.6%.

"این سومین حمل خطر جرم ضعیف به این معنا که آن هنوز روشن نیست از این نامه از قانون خواهد شد که سقوط تحت صلاحیت آن است. آن مادر ماما که شیوه های FGM دکتر در بیمارستان است؟"

با توجه به ال-Gazouli ممنوعیت تداخل با ریشه دار اجتماعی و هنجارهای فرهنگی در سودان: "من مطمئن هستم که حقوقی به معنی بهترین راه برای مبارزه با چیزی است که اتفاق می افتد در خانه است و به عنوان یک عمل فرهنگی," او گفت:.

حفاظت از مادران حقوق

DW خبرنگار Alsanosi آدم نیز می بیند یک خطر خاص در این اصلاحیه برای استفاده سیاسی به پایان می رسد توسط نیروهای محافظه کار. "آنها سعی خواهد کرد به می گویند که در حال حاضر دولت هستند نه مسلمان است و آنها در حال اقدام علیه اسلام" سودان فعال Rua عثمان گفت: DW. او معتقد است که نمی توان آن را آسان برای جامعه به قبول تغییرات: "ما نیاز به قوانین برای محافظت از ما از آن است که جامعه" او پنجه نرم می کند.

Osman استقبال یکی دیگر از اندازه گیری های گرفته شده توسط این حکم شورای: در آینده هر دو والدین کودکان باید اجازه سفر اگر تنها یکی از والدین خود را در سفر با کودکان خود. به تاریخ آن تنها پدر بود که اجازه بدهد یک مادر اجازه, اما, نه راه دیگری در اطراف. این زندگی دشوار است به ویژه برای زنان مطلقه: "این یک شروع خوب در حفاظت از مادران حقوق و مادران از حقوق خود را بیش از فرزندان خود" عثمان گفت.

تحلیلگر ال-Gizouli تر است شک و تردید در مورد حرکت می کند: "ما در حال صحبت کردن در مورد سفر با عبور از طریق فرودگاه. این یک گام به جلو وجود دارد بدون شک در مورد آن است. بسیاری از زنانی که تحت تاثیر این مشکلات آیا سفر از طریق فرودگاه" تاکید کرد.

Abdalla Hamdok (picture-alliance/AP Photo)

نخست وزیر Abdalla Hamdok امید برای بیشتر کمک های بین المللی به گزارش اقتصاد بیمار

یکی دیگر از تغییر در قانون است که اصلاحیه قانون که مجازات فحشا. مقاربت جنسی برای پول خواهد شد در حال حاضر تنها مجازات می شود اگر آن را می گیرد در یک محل است که اختصاص داده شده به فروش از نعمت جنسی مانند یک فاحشه خانه. "اگر شما به خوبی خاموش مشتری که درایوهای یک ماشین بزرگ است و یک آپارتمان خوب قانون را به شما صدق نمی کند می گوید:" ال-Gizouli اضافه کرد که impovrished زنان مجبور به فحشا محافظت نشده قانونی متمم — حتی در خانه های خود.

خشنود اهداکنندگان غربی

در "برای زندگی از یک بخش خاصی از جمعیت در خارطوم این خوش تغییرات می گوید:" ال-Gizouli. اما او همچنین می بیند کمبود برخی از بررسی از اقدامات در میان کسانی که کف آنها: "برای مخاطبان است که به استقبال این تغییرات جزئیات کمی ناخوشایند" او می افزاید: به معنی غربی اهدا کنندگان که به مدت طولانی تحت فشار قرار دادند برای اطلاعات بیشتر قوانین مترقی در سودان. ال-Gazouli هیچ شک و تردید است که دولت انتقالی است که جدی در مورد تغییرات. اما او همچنین می گوید که آنها echo "چیزهایی که غرب دوست دارد بشنود."

در هفته گذشته کمک کنندگان بین المللی متعهد 1.8 میلیارد (€1.6 میلیارد دلار) به پا زدن شروع به بیمار سودان اقتصاد است. این است که از 8 میلیارد دلار نخست وزیر Abdalla Hamdok می گوید مورد نیاز برای کمک به این کشور است. روز دوشنبه صندوق بین المللی پول (صندوق بین المللی پول) گفت که سودان اقتصاد ادامه خواهد داد به قرارداد این سال در حالی که به طور کلی نرخ تورم را به 10 درصد برسد. سطح بدهی پیش بینی می شود به سرعت در حال رشد به 258 درصد از تولید ناخالص داخلی.

وخامت بیشتر از اقتصاد است که به احتمال زیاد به تشدید جریان تظاهرات ضد دولتی در یک کشور است که انتظار می رود بیشتر از کسانی که متهم با معرفی دموکراسی در سودان.

Alsanosi آدم کمک به این مقاله



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن