عملکرد: A Tale of Bohemia و اوباش

"عملکرد" یک رمان استثنایی قدرت و هیجان نوشته شده با هیجان فضل و شفاف توضیح داده شده است به صورت گرافیکی در شما

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

"عملکرد" یک رمان استثنایی قدرت و هیجان نوشته شده با هیجان فضل و شفاف توضیح داده شده است به صورت گرافیکی در شماره ماه مه از وستویو اخباربسیار مورد احترام chronicle of New York روستای گرینویچ گهواره برخی از بزرگترین در جهان هنر و ادبیات.

بنت Kremen را آشکار WestView, اخبار, مقاله در مورد تاریکی و شکوه که در آن هنر مطابق با جرم و جنایت در زیر ارائه شده است.
__________

"در mid1950s که فقط هفده من در زمان یک نیمه شب اتوبوس از شیکاگو از طریق مزارع ذرت از ایندیانا و کوه ها از پنسیلوانیا به ناگهانی شگرف شوک از منهتن. اما حتی بیشتر شگرف کشف شد که بسیار شب, عجیب و غریب, سورئال در عین حال فوق العاده واقعی آزمایش با زندگی خود ضربان دار از طریق بوهمیا روستای گرینویچ در طول این افسانه عصر. من سفر های زیادی از جهان از دیدن شگفت انگیز افسانه چیزهایی که هنوز هیچ چیز کاملا مانند آن.

"در آن شب برای اولین بار, بله, من سرگردان به باز کردن درب یک ساعت بعد باشگاه جاز پس از تکان دادن و پیچ در Bleecker خیابان آن را فرسوده طبقه چوبی پوشش داده شده در خاک و شلوغ با hipsters در کفش و پابرهنه آیوی لیگ در تابستان bohemians و swaying, مجذوب, به wailings از چارلی پارکر, Dizzy Gillespie و مایلز دیویس که می آیند در مرکز شهر بعد از پول خود را کنسرتهایی در 52nd خیابان به بازی قلب خود را فقط برای عشق از آن تا زمانی که خورشید شروع به درخشیدن. این تنها آغاز راه بود.

"در عرض یک هفته من در بر داشت سرو میخانه در محل دانشگاه با آن دیوار کسل کننده و ساده نوار ماجرا با کار بچه ها و هنرمندان در توپ را روی گوه پیراهن در حالی که در نزدیکی شنبه, جکسون پولاک, Willem de Kooning و دیگران از کل دانشکده هنر جدید هرگز قبل از دیده می شود (همه اونا داونینگ 15 درصد پیش نویس آبجو). سپس بعد از آن شب در کافه فیگارو در McDougal خیابان آشنا شدم آلن گینزبرگ گرگوری کورسو, جک کرواک و دیگر دیوانه ها از هر نوع. اما آن پایان ندارد وجود دارد آه-آه. یک روز یکشنبه برخی از زمان در من نشسته چشمه در میدان واشنگتن گوش دادن به جوآن بائز باب دیلن و دیو ون Ronk همه آواز عاشقانه تا به آسمان. هنوز حتی بیشتر چشمگیر شد, اجتماعی, فرهنگی و سیاسی من شاهد—سرچشمه سال پس از سال در این روستا پس از آن عجله در سراسر جهان: اکسپرسیونیسم انتزاعی شورش از '60s, Stonewall و حقوق همجنسگرایان و بسیاری از بسیاری دیگر. آن را در واقع حقیقی.

"اما من هم دیدم چیز دیگری در این روستا اکثر مردم هرگز. من تو را دیدم این به این دلیل من در یک مدرسه افت شدید نارساخوان در غرب سمت شیکاگو (Al Capone محله) و شروع به حلق آویز در اطراف دومینیک سالن استخر به دلیل آن مهم نیست به خشن پسران loitering وجود دارد که آیا من می خواند یا نه. آنها چه نام Borgata—teenage اراذل و اوباش ، بنابراین من خال خال آنها را در یک بار. بسیاری از این روستا بارها و رستورانها و غذا به bohemians شد مافیا-اجرا. Stonewall یکی از آنها بود. و مطمئن شوید به اندازه کافی طولانی نیست پس از من شاهد چیز دیگری واقعا وحشی و جالب در محبوب پرش (در حال حاضر از بین رفته) در MacDougal خیابان. سه زبر و خشن گی-bashers آمد swaggering و مورد آزار و اذیت برخی از مشتریان و در یک فلش دو گریم مردان با بیس بال خفاش ها آمد از پشت نوار و در عرض چند دقیقه آن بیچاره احمق بودند که با عجله تحت پوشش در خون به سنت وینسنت اتاق اورژانس. پس نادانسته به اکثر روستاییان را گرامی آزادی به توان های مختلف در صلح و آرامش بود که حفظ سکوت (بیشتر از زمان) توسط most violent از مردان است. بله به دلایل کسب و کار ، در عین حال قطعا این زندگی را نجات داد.

"رمان من عملکرد می گوید دامداری داستان در مورد این داستان رابطه بین یک هنرمند و اوباش. Anyaskaya d'Borovik یک رقصنده و طراح رقص با مشهور رقص سربازان در روستا یابد و خودش را عاشقانه در عشق با "Sonny Boy" Aiello خطرناک و در عین حال شجاع ، هر چند او تلاش می کند تا مقاومت در برابر آن کار نمی کند. و در هر محکم بسته شده کلمه از این داستان زنده تصاویر از روستای ایستادگی و عمیق ترین غرایز هنرمند و مافیا در حال کاوش است."

__________
 
"عملکرد" است در دسترس در آمازون & Barnes & Noble:
https://www.amazon.com/Performance-Bennett-Kremen/dp/194776571X/
https://www.barnesandnoble.com/w/the-performance-bennett-kremen/1128528060



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن