سانتاندر جوایز راه حل برای رستوران کشاورزان و سفر در EUvsVirus hackathon

نوآوران و مشکل حل از سراسر جهان قرار داده و خلاقیت خود را به آزمون کار برای هک covid-19 همه گیر به مدت سه روز

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399

نوآوران و مشکل حل از سراسر جهان قرار داده و خلاقیت خود را به آزمون کار برای هک covid-19 همه گیر به مدت سه روز در EUvsVirus پان اروپایی hackathon بود که توسط کمیسیون اروپا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا با حمایت از شرکت ها از جمله بانکو سانتاندر.

این EUvsVirus hackathon تولید 2,160 پیشگام راه حل ها با هدف مبارزه با چالش های ناشی از شیوع کروناویروس. از این راه حل ها در مجموع 117 برندگان نامگذاری شد در هفته گذشته برای مناطق مختلف از جمله بهداشت و درمان تداوم کسب و کار اجتماعی و سیاسی انسجام از راه دور کار و آموزش و پرورش, دیجیتال, سرمایه گذاری, غیره.

Linsey Argalas سانتاندر رئیس دیجیتال و نوآوری افسرگفت: "تنها راه برای مواجه با چالش های جهانی مانند covid-19 همه گیر است که برای پیوستن به نیروهای. سانتاندر ادامه خواهد داد برای پیدا کردن راه هایی برای کمک به مقابله با اثرات این بیماری همه گیر هر دو در درون ما سانتاندر جامعه و به طور گسترده تر. این hackathon ارائه یک راه مهم برای حمایت از مردم و کسب و کار در سراسر جهان در طول این زمان به چالش کشیدن از طریق نوآوری و فن آوری."

سانتاندر حمایت "جدید و انعطاف پذیر مدل های کسب و کار" چالش و اهدا راه حل های زیر:

  • Hypanel یک راه حل تکنولوژیکی برای بازگشایی اروپا برای رستوران ها. این تیم از هلند طراحی شده شفاف پارتیشن بندی پنل برای نصب بین رستوران جداول جهت جلوگیری از انتشار ذرات آئروسل و همچنین به عنوان یک راه برای استریل کردن هوا را با نور ماوراء بنفش. Hypanel را راه حل می تواند اجازه می دهد رستوران ها به جای فیزیکی فاصله مورد نیاز و رزومه عملیات سودآور.
  • sostenibl.es را قادر می سازد که کوتاه کانال های بازاریابی برای کشاورزان نیاز به طول covid-19 بحران است. sostenible.es دیجیتال شبکه های کوچک و متوسط در کشاورزی ارگانیک-مواد غذایی بخش طراحی شده برای خدمت به عنوان یک پل ارتباطی بین کشاورزان و مصرف کنندگان نهایی. توسط ساختمان های دیجیتال بازار کشاورزان این تیم از فرانسه و آلمان و اسپانیا است که کمک به ایجاد یک B2B2C جامعه اطراف پایدار مواد غذایی که در ادامه با اضافه کردن ارزش فراتر از coronavirus پاسخ.
  • It!, که در حال توسعه جدید راه امن از سفر در یک پست-covid-19 اروپا است. به رسمیت شناختن است که coronavirus احتمال تغییر راه مردم, سفر تیم از ایتالیا و ژاپن با هدف بهتر ادغام سازمان مدیریت مقصد و مقصد مدیریت شرکت تلاش ها برای افزایش مقصد' جذابیت در حالی که به گردشگران سازگار و امن را تجربه کنند.

همه برندگان از hackathon خواهد شد دعوت به Matchathon از 22 تا 25 مارس در جدید EIC COVID پلت فرم آنلاین صورتی که تسهیل خواهد شد مسابقه ای بین تیم برنده و کسانی که می توانید با استفاده از راه حل های خود را مانند بيمارستان ، این Matchathon نیز ارائه برندگان با دسترسی به, سرمایه گذاران, شرکت های بزرگ, پایه و دیگر فرصت های بودجه از سراسر اتحادیه اروپا.

در علاوه بر این به Argalas' پشتیبانی سانتاندر مشارکت برجسته چند کلید فناوری و کسب و کار مدیران از سانتاندر دیجیتال که در خدمت به عنوان داوران و مربیان برای hackathon. کسانی که سانتاندر partipants شامل Aiaz Kazi سانتاندر ارشد پلت فرم افسر; Abdenour Bezzouh از تکنولوژی و عملیات لشکر; Jose Resendiz ارشد طراحی افسر; Yogish Pai, انتقال دیجیتال; Mike Almeraris سر از توسعه دهنده محتوا و اکوسیستم; Óscar کریستبل رویز فروش/شریک مهندس; و بنجامین گراندوس Matarranz API مبلغ & استراتژیست.

دنبال سانتاندر تیم توسعه دهندگان در https://twitter.com/SantanderDevs

بانکو سانتاندر (سن SM, STD ما BNC LN) پیشرو خرده فروشی و بانک تجاری تاسیس و در سال 1857 و دفتر مرکزی اش در اسپانیا. آن را به یک معنی حضور در 10 هسته ای در بازارهای اروپا و آمریکا است و یکی از بزرگترین بانک ها در بازار سرمایه. هدف آن است که برای کمک به مردم و رونق کسب و کار در یک روش ساده و شخصی و عادلانه راه است. سانتاندر در حال ساخت یک مسئول بانک و ساخته شده است که تعدادی از تعهدات برای حمایت از این هدف از جمله افزایش بیش از €120 میلیارد سبز تامین مالی بین 2019 و تا سال 2025 و همچنین از نظر مالی توانمند سازی بیش از 10 میلیون نفر بیش از مدت مشابه. در پایان سه ماهه اول سال 2020 بانکو سانتاندر به حال یک تریلیون یورو در مجموع بودجه 146 میلیون مشتریان که 21.3 میلیون وفادار هستند و 38.3 میلیون دیجیتال, 11,900 شاخه و 195,000 کارکنان. بانکو سانتاندر ساخته اساسی سود €1,977 میلیون در سه ماهه اول سال 2020 افزایش 1 ٪ در مقایسه با همان دوره در سال گذشته است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن