اتحادیه اروپا به دنبال داروسازی نقاط ضعف به واکسن در دسترس تر

به عنوان coronavirus همه گیر است و انتظار می رود به بدتر شدن بلوک کمبود داروهای بروکسل است که پیدا کردن راه ها

توسط NEWSCENTERALS در 14 خرداد 1399

به عنوان coronavirus همه گیر است و انتظار می رود به بدتر شدن بلوک کمبود داروهای بروکسل است که پیدا کردن راه هایی برای "اطمینان از دسترسی به جمعیت آن است." آنتی بیوتیک ها, سرطان دارو و واکسن در حال حاضر در پایین عرضه.

کمیسیون اروپا (EC) آغاز شده است یک فرایند تعمیرات اساسی و دارویی تولید قوانین را به داروها و واکسن های بیشتر به راحتی در دسترس است, به گزارش رویترز با استناد به یک EC سند از شنبه.

تصمیم می آید را به عنوان اتحادیه اروپا همچنان به مبارزه با شیوع کروناویروس در میان بهداشت و درمان نارساييهای موجود و وابستگی به خارجی منابع حیاتی مواد مخدر و مواد شیمیایی که عمدتا از چین و هند است.

ادامه مطلب: هند داروساز می میرد پس از نوشیدن coronavirus 'درمان'

این کمیسیون اشاره کرد آنتی بیوتیک سرطان دارو و واکسن به عنوان اقلام ضروری اغلب در تامین کوتاه مدت در سراسر اتحادیه اروپا افزود که کمبود انتظار می رود که به بدتر اگر یک COVID-19 واکسن است توسعه یافته با توجه به کافی آزمایشگاه ظرفیت به تولید مقادیر زیادی از واکسن دوز.

"بی سابقه بیماری همه گیر کوروناویروس به وضوح نشان می دهد نیاز به نوسازی راه اتحادیه اروپا را تضمین می کند دسترسی به دارو برای آن جمعیت" EC سند گفت.

دیرینه کمبود دارو

این گزارش همچنین اشاره کرد که کمبود و نابرابر دسترسی به دارو باید جدی گرفته شود و EC به دنبال بازخورد از بالقوه اصلاحات در مقررات بالینی و بازاریابی از داروها از جمله تولید و توزیع خود را در سراسر بلوک.

ادامه مطلب: خواهد coronavirus کمک 'حریص' داروسازی تنظیم مجدد شهرت ؟

جزئیات تعمیرات اساسی آن به علت پایان سال. ممکن است تغییرات شامل ساخت اطلاعات در مورد دارو به طور فزاینده ای بیشتر در دسترس آنلاین و اتحادیه اروپا در تلاش برای مقابله با نابرابری در قیمت های مواد مخدر که در سطح ملی.

اتحادیه اروپا به مدت طولانی دچار کمبود داروهای اما همه گیر اضافه شده اضافی با فشار عرضه جهانی زنجیر بودن مختل و کشور تامین تعلیق صادرات از تعدادی از داروها.

هفته گذشته نمایندگان اتحادیه اروپا در بروکسل پیشنهاد بودجه €9.4 میلیارد دلار ($10.5 میلیارد دلار) تا سال 2027 به حمایت از این اصلاحات است.

هر شب در سال 1830 UTC, DW ویراستاران ارسال یک انتخاب از روز را سخت خبر و با کیفیت از ویژگی های روزنامه نگاری. ثبت نام برای دریافت آن به طور مستقیم در اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب