جوایز تونی هستند به تعویق افتاد. چگونه خواهد جورج فلوید و Coronavirus تاثیر تئاتر تولد دوباره?

Tonight باید جوایز تونی. اما برادوی بوده است بسته از مارس 12 و با آن به تعویق افتادن آن را نشان می دهد (و لغو

توسط NEWSCENTERALS در 18 خرداد 1399

Tonight باید جوایز تونی. اما برادوی بوده است بسته از مارس 12 و با آن به تعویق افتادن آن را نشان می دهد (و لغو چند نفر دیگر) را که واجد شرایط برای آنها. در واقع در این سال جایزه احساس دور سایه—و نه فقط به دلیل وجود دارد هیچ برادوی به سوخت یک مراسم در حال حاضر.

مرگ جورج فلوید و پس از آن تظاهرات و بحث در مورد نژاد پرستی و تغییر منجر برادوی و جهان-تئاتر—مانند بسیاری از افراد و موسسات—لزوما به سوال خود را برای اولین بار مورد نیاز فوری برای تغییر.

دوباره تئاتر در برابر مجموعه ای از سوال فوری—در مورد نامتناسب تعداد کم آثار نمایشنامه نویسان رنگ بودن سفارش طبیعت کار می کند که صحنه ترکیب مخاطبان به تماشای این آثار و عدم تنوع در صحنه و خاموش.

از بسیاری از قلبی فلوید مربوط به اظهارات نشان می دهد از جمله Hadestown, شرکت, و آنچه در قانون اساسی به معنی به منیکی به خصوص ایستاده بود—از برده بازیکه اهدا $10,000 به ملی صندوق کمک مالی و چالش های دیگر نشان می دهد برای انجام همان. دیگران نوشته شده اظهارات و لینک به منابع است. سیاه اعضای برادوی جامعه—از جمله از کست از تینا ترنر: موسیقی و Ain t Too Proud—راهپیمایی در هارلم.

برادوی لیگ گفته است که "متعهد به ارائه یک فضای امن که در آن این داستان می تواند به اشتراک گذاشته شود. ما در تلاش برای باز کردن درب های قلب و ذهن است که منجر به درک عمل و تغییر است."

سوال: آیا یک ترجمه از کلمات خوب برای عمل توسط تئاتر و قدرتمند تولید? یکی قاطعانه ثبت نام در منهتن در روزهای اخیر آمد از تئاتر نیویورک تئاتر کارگاه اطلس تئاتر و نمایشنامه نویسان افق که صادر کرده اند و نه فقط اظهارات اما باز خود را به لابی شدند.

به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس و ادامه داد: رمز و راز در مورد زمانی که برادوی و تئاتر را به زندگی بازگشت—Broadway لیگ رئیس شارلوت سنت مارتین به تازگی فرض ژانویه سال 2021 به The Daily Beast—تئاتر جهان نه تنها زمان و فضا برای مقابله با این سؤال اما شاید هم به آمده تا با راه حل های واقعی.

دور از شب مانند تونی جوایز تئاتر است و نه فقط boldface نام و چراغ روشن. دور از آن. بسیاری از برادوی تقریبا 100,000 کارگران به دور از معروف و کار می کنند—مانند هر کس دیگری—به پرداخت صورتحساب خود را و اطمینان حاصل شود خود به خود و عزیزان خود را رفاه.

خاموش کردن از برادوی در واقع آمریکایی تئاتر به دور از برادوی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 همه گیر شده است تغییر زندگی برای کسانی که خود را شهر از تئاتر به عنوان آنها مبارزه برای زندگی در حالی که انتظار برای تئاتر بازگشت. این خواهد شد به احتمال زیاد یکی از آنها نهایی بخش برای بازگشت به زندگی که به مقدار تقریبا یک سال از کار با رو به کاهش بودجه و احتمالا به زودی-به-تبخیر بهداشت و درمان.

در زیر طیف وسیعی از مردم—از هنرمندان برای نوازندگان به تولید کنندگان به برق—بحث در مورد قادر بودن به انجام آنچه آنها عشق فشارهای مالی دست دادن عزیزان به COVID-19 و جذب تاثیر جورج فلوید مرگ است.

"3 ماه گذشته شده اند عاطفی به چالش کشیدن برای من به عنوان یک عضو از آفریقایی-آمریکایی جامعه و به عنوان یک عضو از تئاتر جامعه" ویکتوریا Velazquez, مدیر عامل شرکت زاوه رسانه ها و از بنیانگذاران زنان از رنگ در برادوی گفت: روزانه وحش.

"این COVID-19 همه گیر آورده بسیاری از استرس به تئاتر صنعت و در حالی که زنان از رنگ در برادوی شد با تمرکز بر پیکربندی راه هایی برای کمک به کارگران ضروری است که overworked و همچنین صدها نفر از تئاتر حرفه ای که شغل خود را از دست. سپس جورج فلوید بود به قتل توسط پلیس و مقامات و ما تصمیم به درگیر امید در خدمت عدالت است نه تنها برای Floyd اما برای Breonna تیلور و Ahmaud Arbery به عنوان به خوبی."

"به عنوان یک عضو از این دو جوامع چند ماه گذشته باز من چشم در اهمیت خدمت به جامعه ما است. من احساس می کنم بسیاری از مردم از جمله خود من همیشه می خواستم به درگیر شدن با کار اجتماعی, اما نمی دانم چگونه. من تجربه تحقق است که هیچ عمل بیش از حد کوچک است. امضای یک طومار های دقیق اخبار, اهدا, اعتراض به این همه تاثیر زیادی."

در سال گذشته روزانه وحش صحبت کرد و به تعدادی از زنان از رنگ کار در تئاتر که صحبت در مورد تجارب خود را از نژادپرستی در صحنه و خاموش. در همان مقاله ما در مورد مطالعات نشان داد که آماری معایب سازندگان و نوازندگان از رنگ تحمل کار در تئاتر است.

زنان از رنگ در برادوی گفت که بین سال های 2008 تا 2015 مردم رنگ نشان داده شده کمتر از 25 درصد از تئاتر میباشد. اتحادیه بازیگران' سهام اولین مطالعه از تنوع منتشر شده در سال 2017 نشان داد که زنان و اعضای از رنگ های کمتر فرصت های شغلی و اغلب قرعه کشی پایین تر حقوق زمانی که آنها پیدا کردن کار.

سفیدپوستان ساخته شده تا اکثریت تمام روی صحنه قراردادها—مدیر در یک بازی (65 درصد از قرارداد) اصلی در موسیقی (66 درصد از قرارداد) و کر (57 درصد از قرارداد). سفیدپوستان به طور کلی استخدام با بالاتر قراردادی حقوق. آفریقایی-آمریکایی اعضا گزارش حقوق 10 درصد پایین تر از متوسط در اصل در یک بازی نقش, به عنوان مثال.

هفتاد و هفت درصد از مرحله مدیر قرارداد در برادوی و تولید تورهای رفت و به سفیدپوستان است. بیش از سه سال وجود دارد تنها شش قرارداد با توجه به آفریقایی-آمریکایی و از اعضای.

آسیایی آمریکایی نوازندگان اقدام ائتلاف سالانه مطالعه قومی نمایندگی در شهر نیویورک مراحل برای فصل 2016-17 نشان داد به عنوان gulf news در گزارش مارس 2019 که 95 درصد از تمام نقش و موزیکال شد هر دو نوشته و کارگردانی شده توسط قفقازی هنرمندان.

این وضعیت نیست کاملا تلخ به عنوان موفقیت در سالهای اخیر از نمایشنامه نویسان از جمله پولیتزر برنده Michael R. Jackson جرمی O. هریس (برده بازی) جکی Sibblies Drury (فرویو) و دنیا R. عشق (قند در زخم ما) نشان داده شده است. سوال این است که آیا تئاتر را ارائه فضای بیشتر و ثبات در حمایت از هر دو کار نویسنده از رنگ و رنگ کار در تئاتر به طور کلی.

در پی فلوید مرگ Velazquez است "شنیده نمی شود بسیاری از تولید کنندگان. من را دیده اند تعدادی از برادوی شرکت ها و حتی نویسندگان کمک به سازمان هایی مانند بازیگران صندوق و رنگ را تغییر دهید. به عنوان کسی که بخشی از یک تئاتر نهاد یا سازمان من بسیار افتخار از کسب و کار مانند شیشه باز استودیو و برادوی مراقبت/سهام مبارزه با ایدز اقدامات آنها گرفته ایم به کمک ضروری کارگران و قربانیان خشونت پلیس. من می خواهم همه را تشویق به انجام همان."

نفوذ برادوی و خارج از برادوی تولید Daryl راث گفت: Daily Beast: "من فکر می کنم این مسئولیت ما را به انجام بهتر در مورد مطمئن شوید که صدای شنیده می شود که سیاه نویسان و داستان گفته شده و نشان داده شده است. ما نیاز به انجام بهتر."

راث گفت: او مفتخر به تولید Anna Deavere Smith گرگ و میش: لس آنجلس سال 1992و یادداشت ها از میدان (در حال حاضر در HBO). "آن را با ارزش را به ارمغان بیاورد چنین کاری رو به جلو اما ما باید آگاهانه از ساخت مطمئن شوید که نه تنها او را بازی می کند اما دیگر نقش ها قرار داده و در بالای خط راست در حال حاضر. ما باید به ما احترام و انجام کار درست است. وجود دارد برخی از فوق العاده نویسان نه به عنوان به همان اندازه نشان داده شده در مرحله. که مسئولیت ما است."

تاثیر COVID-19 احساس شده است و کاملا در تئاتر جامعه نه به سادگی اندازه گیری بسته تئاتر. شده است وجود دارد مقدار پوشش نیک کردرو حال نبرد با این بیماری در حالی که روزانه وحش گزارش شده در برادوی طراح ادوارد پیرس تاریخ ساخت در تلاش برای بازیابی.

برای جیسون مارین, یک, روشنایی, برنامه نویس, برای, تئاتر, تلویزیون و رویدادهای زندگی می کنند, آخرین یازده هفته شده اند فوق العاده دردناک است. هر دو خود را در قوانین Erica و ایرا که زندگی در شمال نیوجرسی درگذشت از COVID-19.

آنها شروع به نمایشگاه آنفولانزا مانند علائم در هفته آخر ماه مارس است. "است که به طول انجامید شاید سه روز قبل از آنها بیمار بودند به اندازه کافی برای آمبولانس," مارین گفت: روزانه وحش. "هر دو از من در قوانین تایید شد به عنوان داشتن Covid-19. مشخص شد که کارکنان بیمارستان به طور کامل غرق شده است. پزشکان با هیچ دانش مستقیم از پرونده های آنها برقراری تماس به جهنم همسر من (هیلاری کوهن) برای به روز رسانی خود را بر اساس نمودار پس هیچ کس نمی تواند در امان باشد به کسانی که تماس.

"من در قوانین تنها به صرف یک شب در همان اتاق بیمارستان هر چند همسر من بود و خوشبختانه قادر به صحبت با مادر خود چندین بار. پدر من در قانون در نظر گرفته شد به ICU جایی که او قرار بود در ونتیلاتور—او پس از ایست قلبی موفق احیا و یکی دیگر از ایست قلبی. مادر من در قانون هرگز او را دوباره دیدم."

او در "حال خوب چند روز در یک ردیف که در آن او کمی بهتر از هر روز بود و قادر به صحبت کردن با همسر من حدود دو دقیقه هر شب مارین گفت. "او فقط نمی باید از این ظرفیت ریه برای هر مطلب. سپس او نبض اکسیژن سقوط او گرفته شد به بيمار انتوبه و قرار دادن در دستگاه تنفس مصنوعی. همسر من نمی دانم که او در حال حاضر می خواهم به صحبت مادرش را برای آخرین بار مادرش در بهبود ونتیلاتور شد و در نهایت گرفته اما درگذشت روز بعد."

پس از آن "اضطراب تبدیل به افسردگی گفت:" مارین همچنین با این نسخهها کار به عنوان یک طراح نور و مدیر. همسرش رفت و برگشت به کار بلافاصله. "او نمی دانم چه چیز دیگری را انجام دهد. او تا به حال برای رسیدگی به تمام جنبه های تدفین و انجام آن از راه دور."

"همه ما در حال تجربه بسیاری از لایه های مختلف از غم و اندوه برای از دست دادن بسیاری از چیزهای مختلف: ما معیشت ما خروجی برای ما احساسات روزانه ما رفاقت و تعامل. "

پل مرتبه

مارین و همسر او پرسید که برادر دوقلو اوان آمده ماندن در خانه خود را در Morningside ارتفاعات "نورد تاس که ما نمی خواهد او را بیمار و بالعکس. او با ما بوده است و یک راهنما برای ما هر دو." در حالی که او کار می کند, Marin— که اخیر برادوی اعتباری نور مدیره اپراتور برای Harry Connick Jr.: جشن کول پورتر—صرف وقت خود را در آموزش و سمینارها, پخت و پز, چک کردن در در مادر خود و دوستان از طریق تلفن و FaceTime و صحبت کردن با تمام مخاطبین خود در سراسر کسب و کار.

پل مرتبه یک برادوی نوازنده پس از سال 2001 و هادی نشان می دهد از جمله این اسکاتسبرا پسران, ماهی خوراکی دندان دار و Bessو Holler If Ya Hear Meگفت: او "مانند بسیاری در کسب و کار احساس کمی درمانده متناوب بین امیدوار و ناامید گشت.

"همه ما در حال تجربه بسیاری از لایه های مختلف از غم و اندوه برای از دست دادن بسیاری از چیزهای مختلف: البته قبل از هر چیز ما خانواده و یا دوستان از دست رفته به طور مستقیم به COVID-19 یا به مسائل دیگر در طول این زمان, اما ما نیز تا حد زیادی از دست ما معیشت ما خروجی برای ما احساسات روزانه ما رفاقت و تعامل. من شخصا نه از دست هر کسی به من نزدیک خوشبختانه با توجه به طور مستقیم به COVID-19. زندگی من شده است طرح میتوانست قطعا اما ما مرتب کردن آن به نحوی."

"ما همچنین باید آگاه در مورد استفاده منصفانه و عادلانه راه است. آن را به یک تلاش آگاهانه از آن می شود تا طبیعی چیزی که همه ما انجام می دهند"

در حال حاضر مرتبه است تفکر بیشتر در مورد "چگونه به استفاده از این زمان و این" راه اندازی مجدد " در راه در اثر تغییر. در تئاتر تجاری ما اغلب فراموش کرده ام در مورد اهمیت آنچه ما انجام می دهیم و زندگی آن تاثیر می توانید. پس از همه از اخبار (پس از مرگ جورج Floyd) من تأمل در راه است که در آن من می توانم مهار من رانندگی برای هنر و موسیقی و تئاتر در جهت کمک به مبارزه برای برابری و پایان دادن به رفتارهای نژادپرستانه بودن قابل قبول چیزی که در جهان ما است."

"غیر انتفاعی و تجاری تولید کنندگان باید بیشتر سخت کوش در مورد تولید آن نقش و به نمایندگی از صدای نویسان رنگ" گفت: Daryl راث. "ما همچنین باید آگاه در مورد استفاده منصفانه و عادلانه راه, استخدام, مدیران, استخدام طراحان منظره استخدام افراد از رنگ در تمام زمینه ها. آن را به یک تلاش آگاهانه از آن می شود تا طبیعی چیزی که همه ما در حال انجام است.

"من فکر می کنم همه ما باید انجام آنچه ما می توانیم آن را بهتر و عادلانه تر وضعیت برای همه. من فکر نمی کنم ما انجام داده اند تا آنجا که ما می توانیم و این یک بیداری برای همه در تمام زمینه ها. ما باید داشته باشیم که ما در حال استخدام و آگاه هنگامی که ما در حال ساخت انتخاب از آنچه ما تولید و آگاه ما به نمایندگی از همه صداها."

"تنها زمانی ما دیدن هر یک از دیگر در طول یک زوم کنفرانس"

تئاتر کارگران در حال مذاکره طیف وسیعی از شرایط دشوار مالی و عاطفی. جان Curvan دستیار خانه برق در برادوی را گرشوین تئاتر خانه ستمکاردارای یک پسر در دانشگاه و دیگری در مدرسه بالا است. مانند بسیاری از برادوی کارگران او موفق به دریافت دو هفته قطع شده و قادر به موفقیت درخواست برای بیکاری.

"من شده اند در یک مرحله-دست پس من 16" گفت: Curvan. "من انجام این کار را برای سه دهه من به همراه کمی بیشتر از برخی از. من همیشه می دانستم که یک مترجم آزاد مورد نیاز ذخایر نقدی و من تا به حال یک چک ثابت مشغول به کار در ماهواره برای 16 سال است که کاملا غیر معمول در صنعت سرگرمی است."

ویکتوریا Velazquez وجود دارد گفت: تا به حال شده است بسیاری از مراکز آموزشی و تئاتر موسسات و سازمان های غیر انتفاعی مانند WOCoB شده اند که از لحاظ مالی تحت تاثیر قرار به عنوان یک نتیجه از COVID ملی زیر 19 shutdown.

"به عنوان یک تازه تاسیس غیر انتفاعی که uplifts زنان از رنگ در موسیقی, تئاتر, بسیاری از ما آزمایشی پروژه در اصل صورت گرفت در یک محیط زندگی می کنند با یک کامل بازیگران" Velazquez گفت. "ما تا به حال به یک تصمیم بسیار دشوار است به لغو یا به تعویق انداختن رویدادهای ما تا اطلاع ثانوی و همچنین برش پایین در WOCoB کارکنان حقوق برای بقیه سال."

همه زنان از رنگ در برادوی عضو بوده و از لحاظ اقتصادی و عاطفی تحت تاثیر COVID-19, Velazquez گفت. "برخی از ما هستند یا مرتبط و یا زندگی با کارگران ضروری. این WOCoB تیم بسیار صمیمی و ما اولویت مکالمات اطراف ما سلامت روانی و عاطفی در طول این دوران سخت به ما کمک می کند دریافت کنید.

"ما تمام شده کار از خانه از ماه مارس و تنها زمان ما دیدن هر یک از دیگر در طول یک زوم کنفرانس. با وجود این راه از سه ماه گذشته تحت تاثیر ما به صورت جداگانه من با افتخار از تیم من برای ماندن متمرکز بر ماموریت ما در قرنطینه. چند ماه گذشته نیز الهام بخش ما را به کشف راه های ما می توانید بیشتر درگیر با علل اجتماعی. من به دنبال به اشتراک گذاشتن آنچه که ما در فروشگاه در آینده نزدیک است."

Daryl راث گفت که او فکر نمی کنم تئاتر باز می شود تا بهار سال آینده و تنها در زمان مناسب اقدامات ایمنی در محل. "صحبت کردن برای خودم به عنوان یک پسر که دوست دارد به نوه او به تئاتر فکر نمی کنم من می خواهم با آن راحت و نمی تواند برای برخی از زمان." شاید او فکر می کند برخی off-Broadway یا تئاتر های محلی می تواند باز قبل از آن.

در تئاتر که خرس راث نام در نزدیکی میدان اتحادیه در شهر نیویورک راث و همکارانش در حال حاضر در حال برنامه ریزی برای استفاده کمتر اجتماعی فاصله صندلی در آن اصلی تئاتر برای اولین بار پس از مستند productions; کوچکتر تئاتر او در نظر دارد به بیش از به پزشکان فیلمبرداری محتوای آنلاین.

راث "خوش بینانه" در مورد تئاتر بازگشت. اما او گفت: "من نمی دانم که چگونه برادوی است که رفتن به محل کار. من می دانم که شما نمی توانید در حال حاضر فروش یک سوم از خانه و انتظار آن را به کار می کنند."

این مشکل برای برادوی بود و آن وابستگی سنگین در گردشگری راث گفت. برادوی خواهد بود منفی نهفته او گفت: "تا زمانی که آن را بی خطر است برای, سفر, پرواز, رانندگی, گرفتن قطار. آن را ویرانگر به ویژه هنگامی که شما فکر می کنم در مورد تمام اطراف کسب و کار—رستوران ها و هتل ها—که بستگی به برادوی برای کسب و کار خود را."

"من نیز همراه با بسیاری از نوازندگان عضویت در اتحادیه—am برنامه ریزی برای از دست دادن بیمه درمانی من در پایان ماه اوت"

"به عنوان کسی که انجام داده بیش از سهم من از فلاپ نشان می دهد در برادوی, من بیکار شده اند چندین بار قبل از, اما این ایده کلی است که آن را کاملا نامعلوم است و هیچ چشم انداز شده است کاملا استرس زا" گفت: پل مرتبه. "من OK برای این ماه اما من هیچ نظری ندارم آنچه که من انجام خواهد داد اگر دیگر علاوه بر بیکاری نیازی به تصویب در کنگره است. من نا امید شده است در راه است که در آن مردم در جاهای دیگر به نظر نمی رسد به درک که 600 دلار در هفته در شهر نیویورک است که به مراتب از بسیاری از پول است. من نیز همراه با بسیاری از نوازندگان عضویت در اتحادیه—am برنامه ریزی برای از دست دادن بیمه درمانی من در پایان ماه اوت."

زمانی که این خبرنگار پرسید: Nathan Gehan رئیس جمهور Fifth Estate, سرگرمی, برادوی و تور ملی تولید و به طور کلی مدیریت شرکت چه در چند هفته گذشته بوده است مانند او گفت: به صراحت: "آن بوده است در مورد بسته شدن را نشان می دهد و استراتژیسازی با تولیدات دیگر که در مورد آنها ممکن است می آیند."

Gehan شرکت نظارت 31 را نشان می دهد. یکی برادوی نشان می دهد که او را نام نیست تا به حال هنوز لغو نشده است امکان باز کردن در پاییز; دیگران را نقل مکان کرد به تاریخ tbd 2021.

"محصولات واقعا می خواهید خوش بینی. بسیاری از آنها احساس 2021 بازگشت. اگر هر چیزی در بازگشت در پاییز مردم می خواهید برای دیدن مقدار زیادی از پیاده سازی در اطراف اجتماعی فاصله و دیگر حمایت به مطمئن شوید که آنها امن هستند. اگر موج دوم همه چیز را از روی میز. سلامت مردم در اولويت اول قرار دارد."

"اتاق تمرین یخ زده در کهربا در این لحظه گفت:" علامت گذاری Brokaw, مدیر چگونه یاد گرفتم به درایو (بازیگران Mary-Louise Parker و دیوید مورس). این شرکت تا به حال شده است در هفته سوم از تمرین زمانی که مستند رخ داده است. از آن شده است از 23 سال پس از این بازی به نمایش off-Broadway و گفت: Brokaw, از آن گرفته شده بود که به مدت طولانی دوباره همه برای این تولید.

"البته ما همه فوق العاده نا امید, اما ما همچنین متوجه همه ما سالم است. که مهم ترین چیز در حال حاضر گفت:" Brokaw. تولید منهتن تئاتر باشگاه باقی مانده متعهد به تولید: "سوال این تنها زمانی است. این است یک زندگی-تایید داستان بقا و شنوایی. این دقیقا همان نوع از داستان مردم می خواهم به بخشی از."

تئاتر گفت: Brokaw را تنها آغاز خواهد شد هنگامی که مردم احساس امنیت به جمع در اعداد بزرگ و نزدیک تماس دوباره.

"تئاتر مخاطب هنر است. شما می توانید آن را بدون دیگران و مهمتر از همه مخاطبان." واکسن می تواند بیشتر موثر اطمینان او اضافه شده است.

Brokaw است که به دنبال به جلو به reimagining چگونه محصولات صحنه هستند. "من فکر می کنم این یک فرصت واقعی برای بررسی چگونه ما در حال انجام کارهایی و چگونه ما ممکن است آنها را انجام دهد بهتر است. آن ممکن است منجر به تمرکز بیشتر بر بازگشت به بازیگر و متن و کمتر به زنگ ها و سوت. بیشتر تکیه بر تخیل در هر دو طرف از footlights cd بود یک نتیجه مثبت است."

"آن است که ارتفاع طنز برای میلیون ها نفر به از دست دادن خود را بیمه سلامت به نام سلامت عمومی"

در زمینه موسیقی "قطعا وجود دارد یک شکاف در امنیت مالی بین کسانی که نوازندگان در طولانی مدت آمار نشان می دهد و یا کسانی که شاغل در ارکسترهای کلاسیک اما که همواره مورد بوده است و آن را حس می کند که در آن است" گفت: مرتبه. "من فکر می کنم واقعی اشتراکات را تبدیل به بیمه درمانی موضوع است. سلامتی ما صندوق شده و از لحاظ تاریخی ناچیز حتی در زمان خوب پس ما همه در انتظار شنیدن چه اتفاقی خواهد افتاد اگر کنگره تایید نیست یک مار کبری یارانه و یا نوعی دیگر از بیمه سلامت یارانه نمی آید در مورد. این ارتفاع طنز برای میلیون ها نفر به از دست دادن خود را بیمه سلامت به نام سلامت عمومی است."

لورا پن, مدیر اجرایی مرحله مدیران و طراحان جامعه (SDC) گفت: "این اثر از coronavirus در اکوسیستم آمریکایی تئاتر است مخرب و ویرانگر برای مدیران که خوش شانس هستند را به $25,000 در سال است." بله, وجود دارد, ستاره, مدیران, او گفت:. اما حتی آنها کار پروژه به پروژه. "حداقل هفتگی تضمین" کاربران می توانید کسب درآمد $899 برای یک طراح رقص; $1,469 برای مدیر موسیقی و $1,073 برای مدیر یک بازی.

پن بود شنیدن "چه هر کس دیگری به شنیدن—که چیزی متفاوت در هر روز" در شرایط از آنچه را بازگشایی اولین و چگونه آن را دوباره باز خواهد شد. SDC اعضای او گفت: نگران بهداشت و درمان (برخی از اجرا می شود در سپتامبر. 1; "اگر شما خوش شانس" از آن می رود به 1 مارس) و هزینه های زندگی. برخی مانند پن خودش یک کودک به رهبری به کالج.

اگر این نگرانی ها به اشتراک گذاشته شده توسط تمام کارگران دیگران بیشتر خاص از جمله مدیران و طراحان اقدام به عنوان رهبران معنوی برای تولیدات آنها منجر شود; پن خواستار این "نامرئی کار" است که سخت است برای طبقه بندی و تعیین کمیت به عنوان میزان حمایت عاطفی آنها در حال ارائه به اعضای متفاوت است به طوری شدید—به خصوص به عنوان بازیگران نمی دانم زمانی که آنها در حال رفتن به کار دوباره.

"اگر کسب و کار ما تعطیل است در ماه سپتامبر گذشته خانواده شروع خواهد شد گرفتن فشرده"

فقط به عنوان آن را برای بسیاری از زمان بیش از چند ماه گذشته کشیده عجیبی برای تئاتر کارگران در شرایط زندگی در یک مملو غیر قابل پیش بینی در حال حاضر در حالی که در تلاش برای گرفتن برخی از نوع گرفتن در یک ناشناختنی آینده.

Jason مارین به یاد می آورد مارس 12, روز تئاتر بود و تعطیل. "نگاهی به هفته که روشن است ما واقعا تا به حال هیچ ایده چه چیزی اتفاق می افتد و من آرزو می کنم ما می خواهم به ارتباط بهتر از ما رهبران دولت گفت:" مارین. "که روز شنبه من در مورد تعدادی از لغو ما دیدن در وقایع خصوصی, اما آن را هنوز هم به نظر می رسید مانند چیزی است که متوقف شود.

"در روز سه شنبه من و همسرم رفت و برای دیدن مادرم که می تواند او را در معرض خطر فانی—ما فقط نمی دانستم آن را در زمان. روز چهارشنبه من تا به حال تجهیزات نمایشی و هنوز هم صحبت کردن به فروشندگان در مورد آینده را نشان می دهد. در هنگام خاموش شدن اتفاق افتاده است که در روز شنبه به نظر می رسید به از جایی آمده چون ما گرفتن متناقض و یا هیچ اطلاعاتی از سطوح مختلف دولت است."

همانطور که روز شنبه به نظر می رسید مانند خاموش کردن آخرین ممکن است چند هفته گفت: مارین. "در طول دوره که آخر هفته 14 و 15 من و همسرم متوجه ما بودند رفتن به نیاز به شروع پناه در محل, حتی اگر رسمی منظور نشده بود آمده است. خوشبختانه او قادر به شروع به کار از راه دور در 16 و انجام شده است به طوری که تا کنون از. من تا به حال اضطراب در مورد کار او تا به حال اضطراب در مورد جمع آوری پول—او مدیر عامل یک سازمان غیر انتفاعی تئاتر شرکت می باشد."

مارین صحبت کرده است به سازنده نمایندگان و طراحان و اجاره, عوامل, تولید, ژنراتور, تامین کنندگان, و برگزاری, مدیران, در میان دیگران. "اگر خبر خوب این است که هیچ کس به نظر می رسد سوء تفاهم با خطرات و چالش ها مواجه هستیم. آنها نمی خواهند به عقب شروع خیلی زود و پس از آن برای خاموش کردن دوباره—و یا حتی بدتر تعطیل نمی کردن دوباره و هر کس مریض است."

مارین در فقر بزرگ شده بود "بنابراین من سعی می کنم همیشه چند ماه هزینه های در دست فقط در مورد. که با بیکاری انباشته تعطیلات زمان پرداخت و 3 ماه وام مسکن تحمل ما نه در یک جای بد مالی. اگر کسب و کار ما تعطیل است در ماه سپتامبر گذشته خانواده شروع خواهد شد گرفتن فشرده."

مشکل واقعی گفت: Marin "است که به نگه داشتن تمرکز برای هر برهه از زمان. این مشکل به هیچ کنترل بیش از وضعیت ما و هیچ ایده زمانی که به پایان خواهد رسید. من موفق به تکمیل 30 ساعته گواهینامه دوره پیش از آن در خاموش کردن اما ماندن متمرکز به نظر می رسد به گرفتن سخت تر. کتاب وجود دارد من می خواهم به خواندن و فرصت های آموزشی من می خواهم به استفاده از, اما آنها به نظر می رسد غیر قابل نفوذ در راه آنها هرگز قبل از در زندگی من است."

برای Marin "به نظر می رسد خارج از خط به بحث در مورد استرس من در مورد کار کردن با همسر یا برادر خود را; آنها را از دست داده هر دو از پدر و مادر خود را! من نمی توانم انتظار می رود آنها را به همدردی با آنچه که در حال رفتن به یک مشکل موقتی باشد. تا آنجا که من از دست پدر و مادر خود را بیش از حد درد من این است که تنها کسری از آنان است."

پول خواهد بود یک مسئله وقتی که می آید به تامین مالی را نشان می دهد علامت Brokaw فکر می کردم بنابراین با کمتر خواهد تبدیل به یک ضرورت است. به عنوان برادوی تولیدات افزایش یافته و در مقیاس در سال های اخیر, پوسته پوسته شدن پشت خواهد بود. "برای من چه کار تئاتر می کند ویژه: یک بازیگر در یک طرف footlights و مخاطبان از سوی دیگر و متن سفر بین این دو است. آن را به چالش خواهد ما را به انجام کار بیشتر و خلاقانه تر از همیشه قبل از."

"آن را غم انگیز و ترسناک به درگیر در مواقع اضطراری برای همه ما است. اما در همان زمان آن را به مدیران این فرصت را به فکر می کنم در مورد آنچه ما انجام می دهند و چگونه به آن را انجام دهد بهتر است. به جای نشستن در اطراف و گفت: "وای بر ما" ما در حال فکر کردن چگونه به نوبه خود این منفی به مثبت است."

"تئاتر به انجام بهتر. همه به انجام بهتر—شرکت ها و کسب و کار. همه باید تلاش برای اطمینان از برابری و حقوق بشر برای همه"

Daryl راث تعجب اگر او را به زودی نگاه کنید به پیش نویس پخش قاب و نوشته شده است بسیار به طور مستقیم در پی جورج فلوید را کشتن و یا اگر تئاتر خواهد کمیسیون بیشتر کار فقط به طور کلی از نمایشنامه نویسان از رنگ. "ما باید برای گوش دادن و ما باید یاد بگیریم و من فکر می کنم ما باید مسئول و آگاه از آنچه که ما باید انجام دهید برای به عنوان مثال منجر شود," او گفت:.

با استناد به موفقیت و تاثیر جرمی O. هریس' برده بازیراث گفت: این ضروری است برای تقویت خود و دیگر نمایشنامه نویسان از رنگ. "تئاتر به انجام بهتر. همه به انجام بهتر—شرکت ها و کسب و کار. همه باید تلاش برای اطمینان از برابری و حقوق بشر برای همه است."

"حرفه ای من خوشبین هستم" گفت: ویکتوریا Velazquez از زنان از رنگ در برادوی است. "من به خوبی آگاه از بار زندگی میکنیم اما من نیز بر این باورند که همه چیز را به نوبه خود در اطراف برای بهتر به همه گیر بدن افت می کند. زنان از رنگ در برادوی بسیار سازگار شرکت با یک سوپر تیم خلاق.

"ما همچنان به خدمت ماموریت ما صرف نظر از آنچه در آینده اتفاق می افتد. من هم حرفه ای, خوش بینانه, چون من احساس اتحادیه ها و تولید کنندگان تحت فشار بودن توسط بازیگران را به عمل بیشتر و این چیزی است که من به طور کامل پشتیبانی می کند."

پل مرتبه گفت: او سپاسگزار برای تمام سازمان هایی که به پا کرده اند تا با کمک های مالی و کمک های دیگر و برخی از غیر سود را ساخته اند آن را ممکن است به افتخار قرارداد که دیگران را نه.

"از آن یاد می شود و نه مسلم گرفته شده. هر سازمان است که چشم خود را بر روی هر نوع آینده را تشخیص دهد که انجام همه چیز شما احتمالا می تواند برای هنرمندان خود را در حال حاضر خواهد پرداخت سود سهام برای سال آینده," او گفت:.

مرتبه امیدوار بود "وجود دارد که شاید کمی بیشتر احساس تعهد در بخشی از تولید کنندگان با بازدید به حداقل اطمینان حاصل شود که هر کسی که با این نسخهها کار در تئاتر را بیمه بهداشت و درمان تا زمانی که ما می تواند بازگشت به کار—آن را فقط باعث می شود بازگشت آن بسیار ساده تر و سالم تر است."

"کلید خواهد بود: زمانی که مردم احساس راحتی سفر و مشاهده عملکرد فرد در هر دو سلامت عاقل و مالی?"

Brokaw نمی دانم زمانی که تئاتر باز خواهد گشت و در این میان او و همکارانش هستند بدانند چه کار می کنند که می تواند آنها را به جزر و مد خود را مانند مربیگری مدیران ، او همچنان خوش بین است که این تولیدات در مکث اتفاق خواهد افتاد و این که "وجود خواهد داشت یک واقعی گرسنگی" به آنها مراجعه کنید.

"من می گویند ما می دانیم چقدر تقاضا وجود دارد برای اجرای زنده—در برادوی, در سالن های کنسرت در عرصه های سراسر شهرستان گفت: Jason مارین. "من مطمئن هستم که پاسخ به همیلتون در دیزنی+ فوق العاده ای خواهد بود. کلیدی خواهد بود: زمانی که مردم احساس راحتی سفر و مشاهده عملکرد فرد در هر دو سلامت عاقل و مالی?"

مرتبه گفت: "نگران حرف از برخی از افراد در موقعیت های رهبری" در تئاتر که آن را به پرداختن به آینده از نوازندگان.

"نوازندگان در برادوی به طور معمول فراموش کرده و اغلب می تواند تاریخ و زمان آخرین در ذهن بسیاری از. این اشاره که " نه هر نشان می دهد نیاز به یک ارکستر است یکی از خطرناک...در یک صنعت است که تلاش شده است که اغلب با موفقیت به دور تراشه در اندازه و کیفیت ارکستر در برادوی, این نوع از سگ سوت برای بسیاری از همکاران من."

مرتبه گفت که او و دیگر نوازندگان قصد "شامل مکالمات و صدای ما شنیده می شود" در کنار خود مجری و همکاران خود در اتحادیه های کارگری و جلو خانه اتحادیه ها و اصناف.

نوازندگان' اتحادیه محلی 802 است که کار خود را با دیگر اتحادیه های کارگری از نزدیک از چه مرتبه گفته شده است. "من نگران سلامتی ما صندوق ترین و شده است وجود دارد بسیار کمی شفافیت است. بیمه درمانی زمینه فوق العاده پیچیده اما IRS و وزارت کار باید چندین اورژانس تغییرات به چیزهایی مانند کبرا eligibilities و ERISA و یا ACA-انطباق و من فقط امیدوارم کسانی که همه چیز موثر است."

"همه ما نیاز به نگه داشتن ما بیمه بهداشت و درمان. مهم نیست که چگونه است که دست آورد آن است که آیا یک مار کبری یارانه کارفرمایان پله و یا اتحادیه های مرتب کردن آنچه آنها نیاز دارند. من فکر می کنم IATSE تنها اتحادیه تا کنون شنیده ام آن را آسان تر به واجد شرایط برای تمدید مزایای گفت: مرتبه.

برخی از برادوی را نشان می دهد حرکت خواهد کرد از تئاتر به عنوان به زودی آن را به عنوان امن به خدمه مشغول به کار دوباره گفت: مارین. "من مطمئن هستم که ما می بینیم خالی تئاتر در حالی که آن می تواند مدت زمان طولانی برای قرار دادن با هم نشان می دهد."

"من گمان می خواهیم برخی از موسیقی عمل می کند مانند در محل اقامت سری که زد در Lunt-Fontanne یا موسیقی revues مانند Kristin Chenoweth: برای دختران که زد در Nederlander—نشان می دهد که می توان با هم نسبتا به سرعت و بدون مقدار زیادی از سرمایه مورد نیاز است. نشان می دهد مانند این می تواند نگه داشتن تئاتر در حال اجرا در حالی که محصولات بزرگ با بار سرب می تواند آماده."

ناتان Gehan پیش بینی افتتاح برخی از تورهای منطقه ای قبل از برادوی "اما و اگر وجود دارد هر گونه بیماری همه گیر خوشه در وسط کشور تمام می دهیم."

"هر کس می خواهد برای باز کردن و باز بماند. ما نمی خواهید به آن را امتحان کنید و ببینید چگونه کار می کند"

Gehan نمی دیدن تئاتر بودن reconceived اجتماعی فاصله در ذهن است; در حال حاضر هزینه سازه های برادوی نمی کند آن را قابل دوام. Gehan موفق به حفظ کارکنان خود را کامل حقوق و مزایای خود را تا ژوئیه 1 به دلیل PPP وام; پس از آن او نمی دانم. "ممکن است ما را به یک استراحت و یا باید برای یک بار گفت:" Gehan.

لورا پن گفت: "به عنوان به عنوان بهترین من می توانم درک هر کس می خواهد برای باز کردن و باز بماند" گفت: پن. "ما نمی خواهیم به آن را امتحان کنید و ببینید که چگونه آن کار می کند." اعضای اتحادیه' انداز شد واگرا در چه زمانی و چگونه تئاتر خواهد بازگشت و آنچه در آن خواهد بود که آن را می کند—برخی از گفت: پن "می توانید تصور کنید که با پوشیدن ماسک و برخی نمی توانند. وجود دارد بسیاری از نظرات مختلف در حال حاضر." به عنوان آنها صبر کنید, کاربران در حال کار بر روی برنامه ریزی پروژه و خانههای گلی خالی اگر فیلم ممکن است greenlit قبل از تئاتر است. طراحان در حال آموزش آنلاین.

"من برنامه ریزی شده بود به یک کنسرت نوشته بودم و تصور انجام در پایان ماه مارس و آن شده اند که یک چیز فوق العاده برای من" گفت: مرتبه. "اما همه این است که از دست ما انجام خواهد شد که کنسرت یک روز من امیدوارم. من فکر می کنم این تنها شده بسیار سخت تر در کسانی که از ما بدون پس انداز چه که به علت بدهی های دانشجویی و یا بد شانس بودن در چند فلاپ نشان می دهد در یک ردیف و یا کار بر روی پروژه های آینده است. آن نیست که هر کسی تقصیر و آن این است که چگونه کسب و کار است اما قطعا این تجربه سخت را تحمل کنند."

مارین است که به امید شروع به کار برخی از زمان در ماه اوت به آماده شدن برای نشان می دهد در ماه سپتامبر و پس از آن در واقع نشان می دهد در ماه سپتامبر. "من خوشبین هستم که وجود خواهد داشت را نشان می دهد و حوادث به حضور به عنوان به زودی به عنوان آن را امن—اما چه خواهد شد آن چیست؟"

مارین احساس خوش شانس به یک عضو اتحادیه IATSE محلی یکی. اتحادیه اتحاد متصل اعضا به بسیاری از منابع آموزش و فرصت های دریافت گواهینامه در طول خاموش کردن و همچنین نگه داشتن یک جریان ثابت از اطلاعات است. "من احساس می کنم مثل من می توانید اعتماد است که اگر آنها را حذف عضویت خود را برای شروع به کار دوباره آن خواهد شد یا امن یا مناسب اقدامات ایمنی خواهد بود به تصویب رسید گفت:" مارین.

"خارج از بیمه درمانی نوازندگان نیاز کسب و کار به عنوان یک کل به رسمیت شناختن است که اگر ما در حال بحث در مورد موسیقی, ارکستر ضروری است و نه اختیاری و یا اضافی" گفت: پل مرتبه. "ما نمی توانیم که شعارهای دیگر و همه ما باید بهتر در مورد آن را خواستار است."

جان Curvan پیش بینی می کند که برادوی "خواهد بود یکی از آخرین چیزهایی برای بازگشت" و ممکن است به انجام برخی از کار های دیگر او به عنوان انتظار برای آن را به راه اندازی مجدد. "برادوی است که یک چیز بزرگ برای شهر نیویورک و یک چیز بزرگ برای گردشگران است. سرگرمی و گردشگری در حال دست در دستکش. اگر یکی می آید و دیگر نمی, آن است که رفتن به محل کار. اما برادوی خواهد آمد. تئاتر زندگی می کردند از طریق طاعون. نگاه در زمان شکسپیر. تئاتر می تواند برای سال, اما آنها همیشه می آیند."

"اگر همه از شادی را در زندگی حذف کرده اند: رستوران, ورزش, تئاتر, سفر, عشق, جنسی, طبیعت... آنچه ما انجام می شود برای به هر حال ؟ ما نیاز به تغییر به عقب ما معنای 'ضروری'"

"من یک متخصص بهداشت نه من یک متخصص در بازاریابی و یا بودجه گفت: مرتبه. "اما اگر من به شدت احساس میکنیم که تئاتر و هنر به طور گسترده تر ضروری است, من نمی خواهد که صرف 20 سال گذشته ساخت یک مخاطره آمیز زندگی آن را انجام می دهند. من نگران که اجازه دادیم چیز خاصی اتفاق می افتد تلویحا است که ما ممکن است قادر به عقب بر گردیم. ما باید اجازه دهید عبارت 'اجتماعی' و 'ضروری بود تعریف در همه گیر-صحبت می کنند. و ما با تخفیف ارزش زندگی در مقابل تنها بازمانده.

"اگر همه از شادی را در زندگی حذف کرده اند: رستوران, ورزش, تئاتر, سفر, عشق, جنسی, طبیعت... آنچه ما انجام می شود برای به هر حال ؟ ما نیاز به تغییر به عقب ما معنای " ضروری است.'

"همه چیز ما در زندگی انجام حمل خطر ذاتی است; به این معنا نیست که ما باید مسئولانه و پرتاب احتیاط به باد اما ما نیز باید عاقلانه پوست گروه کمک کردن بدون debasing خودمان را به عنوان انسان و اجتناب ما نیاز های اساسی انسان از لمس و جامعه و عشق و خنده و تجربه مشترک است. تئاتر نمی تواند جایگزین زوم خوانش. آن را فقط نمی تواند."

ناتان Gehan احساس می کند که خوش بینی خواهد بلوم پس از شهر نیویورک شروع به بازگشایی (با توجه به شروع رسمی فردا (دوشنبه); او نیز با اعتماد به نفس در برادوی لیگ و اتحادیه های کارگری برای تدوین پروتکل های موثر برای بازگشایی. "من می دانم که قصد برادوی است که به عقب آمده و نه به لحاظ اجتماعی فاصله گرفته نشان می دهد" گفت: Gehan. "من فکر می کنم مخاطبان تنها می آید و هنرمندان انجام, زمانی که وجود دارد هیچ خوشه دیگر در ویروس و تمام اقدامات شده است و به اطلاع عموم برای محافظت از همه است."

اگر در اوایل پاییز شاهد یک کاهش چشمگیر در مرگ و میر و ویروسی و انتقال Gehan می تواند تصور کنید تولید کنندگان عجله "سریع و خشمگین" به قرار داده تا نشان دهد—به خصوص اگر آن را یک نمایش انفرادی به نوعی Laura Linney به نام من لوسی بارتون.

تولید مثل Daryl راث نیز متمرکز باقی می ماند و خوش بینانه است. "تئاتر همیشه یک خطر بزرگ آن را یکی از پرخطرترین کسب و کار شما می توانید تصور کنید. من به نوعی احساس می کنم من می خواهم به یک cheerleader بود به انجام آنچه من می توانم به طوری که یک بار 'دروازه باز" پس به صحبت می کنند پس از اقدامات ایمنی در محل هستند من انجام خواهد داد همه من می توانید برای حمایت از تئاتر است. تئاتر فقط مخاطره آمیز است. آن است که یک کسب و کار برای کسی که ریسک گریز."

راث گفت: او را "فکر می کنم طولانی و سخت" در مورد انواع پست-همه گیر آثار او را حمایت و نوع تئاتر مردم خواهد پرداخت را ببینید.

"من فکر می کنم مردم می خواهند به شادی و لحظات شادی و درگیر می شود و همچنین آسانسور خود را spirts. وجود دارد بسیاری از راه هایی برای بلند کردن ارواح. شما باید انجام دهید را نشان می دهد که معنا و می توانید با پر کردن روح همان چیزی است که تئاتر باید باشد اما در حال حاضر بیش از همیشه مهم است که به آن به مردم است. ما باید برای دوباره پر کردن روح در راه به خاطر آنها ما شده است خشک شده است. خدا می داند که بعد از 8, 9, 10 ماه آنها را چنین نیاز دوباره پر کردن. ما باید برای انجام کاری. ما رو به رفتن نگه دارید."

"مالی و حمایت معنوی قدردانی گفت:" ویکتوریا Velazquez از زنان از رنگ در برادوی است. "اگر شما می توانید لطفا کمک به سازمان ما و بررسی وب سایت ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کار داوطلبانه و آنچه ما انجام می دهند و آنچه شما می توانید انجام دهید. من فکر می کنم برادوی بازگشت خواهد بود من فکر نمی کنم آن را برای رفتن در هر نقطه. چیزی است که وجود دارد به ویژه در مورد تجربه اجرای زنده و نمی توان آن را جایگزین هر گونه مجازی جایگزین."

زمانی که فکر کردن در مورد آینده پل مرتبه به یاد می آورد تماشای برده بازی در ماه ژانویه و ادبی و استعاری مرحله به اندازه آینه مخاطبان مواجه شد.

"این نوع از تاثیر است و نه فقط ممکن است بدون اینکه در یک اتاق پر از غریبه ها در خونتان-فاصله در صندلی های طلایی تئاتر در خیابان غرب 45 جایی که قبل از بازی حتی شروع می شود وجود دارد روشن نژادی تقسیم به تئاتر بر اساس قیمت از بلیط—و ما نشستن در میان آن است.

"من افتخار می کنم از تمام افرادی که در حال صحبت کردن در بی عدالتی در جامعه ما"

"من شخصا احساس می کنم ما می توانیم صبر کنید برای همه چیز باید کامل و امن; توانایی ما به نگه دارید تا آینه به جامعه از طریق تئاتر به شدت مورد نیاز در حال حاضر. پیشرفت ما به عنوان انسان با همدلی نمی تواند استراحت در یک واکسن یا درمان آن ممکن است هرگز. ما لازم نیست که به صبر کنید تا زمانی که آن را می آید به نژادی عدالت به عنوان فقط یک مثال است. وجود دارد دیگر مسائل با فشار دادن و ما را مجبور به قبول دارد که خطر به زندگی."

آن حیاتی گفت: مرتبه به "ایستاده با ما سیاه و قهوه ای و همکاران در برابر بی رحم نژادپرستی بوده ایم تلویحا اجازه می دهد برای راه بیش از حد طولانی است. من شخصا تأمل در مورد بهترین روش که خودم را انجام دهید. آن است که دیگر به اندازه کافی به یک حامی یا متحد ما باید تسلیم ما امتیازی به آنها و استفاده از آن برای عمل است."

"من می خواهم همه را تشویق به امن در این بار گفت:" ویکتوریا Velazquez. "من افتخار می کنم از تمام افرادی که در حال صحبت کردن در بی عدالتی در جامعه ما است. اگر شما در حال رفتن به اعتراض لطفا به یاد داشته باشید برای پوشیدن خود را PPE و دستهای خود را تا آنجا که ممکن است. ما هنوز هم زندگی در یک بیماری همه گیر پس لطفا به این هشدارها جدی!"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن