فوجی فیلم معرفی جدید FUJIFILM EF-60 کفش فلش و FUJIFILM EF-W1 بی سیم فرمانده

فوجی فیلم North America Corporation خوشحالیم که اعلام راه اندازی EF-60 کفش کوه فلش ("EF-60") و EF-W1 بی سیم فر

توسط NEWSCENTERALS در 7 مرداد 1399

فوجی فیلم North America Corporation خوشحالیم که اعلام راه اندازی EF-60 کفش کوه فلش ("EF-60") و EF-W1 بی سیم فرمانده ("EF-W1"), گسترش صف از لوازم جانبی برای سری X و GFX سیستم از دوربین های دیجیتال.

در مورد فوجی فیلم EF-60 کفش کوه فلش:

قدرتمند توابع چندگانه بسته بندی شده در یک بدنه جمع و جور
EF-60 توسط فوجی فیلم اولین بی سیم کفش کوه فلش که توسط رادیو کنترل. آن را فراهم می کند سری X و GFX سیستم کاربران را تحت قدرتمند خروجی و امکانات حرفه ای در یک جمع و جور و قابل حمل طراحی شده است. با محدوده زوم از 24mm-200mm و یک حداکثر راهنمای شماره 60 در 200mm این است ایده آل برای هر TTL یا دستی برنامه های کاربردی و هنگامی که در ترکیب با اختیاری FUJIFILM EF-W1 بی سیم فرمانده (فروش جداگانه) استفاده می شود هر دو یا خاموش کردن دوربین.
 
به صورت بی سیم کنترل خلاقیت خود را
در حالی که EF-60 می تواند نوری باعث FUJIFILM EF-X500 کفش کوه فلش (فروش جداگانه) استفاده می شود که در ترکیب با EF-W1 بی سیم فرمانده (همچنین به طور جداگانه فروخته) کاربران می توانند کنترل EF-60 قدرت خروجی در ⅓ افزایش و گروه آن را به 1 از 3 گروه آن اختصاص 1 از 8 کانال مختلف و ماشه آن را به صورت بی سیم. این 2.4 GHz remote قابلیت عکاسان فراهم می کند با کنترل کامل خلاق بیش از روشنایی استفاده می شود برای ایجاد تصاویر خود را در حالی که به حداقل رساندن مقدار زمان مورد نیاز برای تنظیم تنظیمات برای هر واحد به طور کلی.

تطبیق پذیری اضافه شده برای به چالش کشیدن موقعیت های
EF-60 با استفاده از یک فلش زنون لوله به عنوان به خوبی به عنوان یک بالا و درخشندگی سفید LED نور مدل سازی برای رسیدن به تمرکز در مناطق کم نور و کمک به هدف و موقعیت نور به طور کلی. به صورت ترکیبی تصویر سازان ایجاد هر دو عکس و ویدئو EF-60 مدل سازی نور نیز می تواند به عنوان یک مستمر منبع نور برای ایجاد یک گرفتن نور در یک موضوع چشم در حالی که ضبط ویدئو.

تمدید سازگاری با Nissin هوا* سیستم سازگار واحد
از راه دور بی سیم قابلیت نیز تمدید شده است به Nissin Air10s محصول از راه دور* که اجازه می دهد تا برای ادغام EF-60 کفش کوه فلش با دیگر NAS سازگار چشمک می زند (i60A, Di700A MG سری). این سازگاری اضافه شده اجازه می دهد تا کاربران را به استفاده از انواع NAS محصولات با FUJIFILM EF-60 فلش ارائه عکاسان با گسترده دسترسی به ابزار برای کمک به آنها را خلاق تر روشنایی گیری.
 
لوازم جانبی
 
EF-60 با استفاده از چهار باتری AA و همراه با یک گروه اختصاص داده های منتشر کننده مینی ایستاده و ویژه حمل کیسه.

در مورد FUJIFILM EF-W1 بی سیم فرمانده:

پشتیبانی از NAS رادیو کنترل ارتباطات بی سیم سیستم
استفاده از کنترل از راه دور قابلیت FUJIFILM EF-W1 با FUJIFILM EF-60 کفش کوه فلش به کنترل کامل خلاق در ایجاد تصاویر در حالی که به حداقل رساندن مقدار زمان مورد نیاز برای تنظیم تنظیمات برای هر واحد به طور کلی. با اضافی سازگاری با Nissin سیستم هوا چشمک می زند (i60A, Di700A MG سری) سری X و GFX سیستم کاربران در حال حاضر نیز دسترسی به ابزارهای اضافی برای افزایش گزینه های خود را برای بیان زمانی که روشنایی صحنه است.

قابل اعتماد و سازگار
EF-W1 بی سیم فرمانده با استفاده از رادیو کنترل 2.4 GHz بی سیم ارتباطات از راه دور ماشه EF-60 در TTL حالت دستی یا حالت FP High-Speed Sync mode. همچنین می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای تنظیم EF-60 قدرت خروجی در ⅓ بازه گروه آن را به 1 از 3 گروه و اختصاص آن 1 از 8 کانال های مختلف.
 
سازگاری
EF-60 و EF-W1 سازگار با مدل های زیر از سری X و GFX سیستم دوربین دیجیتال محصولات:
GFX100, GFX 50S, GFX 50R, X-H1, X-Pro2, X-Pro3 X-T1, X-T2 X-T3 X-T4 X-T20, X-T30, X-E3 X100F, X100V
 
محدود وجود دارد سازگاری با برخی از سری X و FinePix دوربین مجهز به یک کفش. لطفا https://fujifilm-x.com/support/compatibility/accessories/ برای آخرین سازگاری اطلاعات است.

قیمت گذاری و در دسترس بودن
EF-60 و EF-W1 در دسترس خواهد بود در اواخر ماه اوت سال 2020 در سازنده قیمت خرده فروشی پیشنهادی $در 399.95 USD/$540.00 CDN برای EF-60 $199.95 USD/$270.00 CDN برای EF-W1 بود.

برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید https://fujifilm-x.com/en-us/products/accessories/flash/.

*NAS Nissin Air10s و/یا Nissin هوا سیستم محصولات Nissin Japan Ltd.
 
در مورد فوجی فیلم
FUJIFILM آمریکای شمالی شرکت بازاریابی شرکت تابعه از FUJIFILM دارایی امریکا شرکت متشکل از پنج عامل بخش و یک شرکت تابعه شرکت. تصویربرداری بخش را فراهم می کند مصرف کنندگان تجاری و عکاسی از محصولات و خدمات از جمله: کاغذ عکاسی; چاپ دیجیتال و تجهیزات همراه با خدمات و پشتیبانی; عکس شخصی محصولات; فیلم; یک بار-استفاده از دوربین و محبوب INSTAX™ خط های فوری دوربین های دیجیتال و لوازم جانبی. الکترونیکی تصویربرداری بخش بازارهای مصرف کننده دوربین های دیجیتال, لنز و محتوا ایجاد راه حل و گرافیک سیستم تقسیم منابع محصولات و خدمات به گرافیک و صنعت چاپ. نوری و دستگاه های بخش فراهم می کند لنزهای نوری برای پخش, فیلمبرداری, تلویزیون مدار بسته, ویدئوگرافی و بازارهای صنعتی و همچنین بازارهای دوربین شکاری و دیگر تصویربرداری نوری راه حل. صنعتی و شرکت های بزرگ کسب و کار جدید توسعه بخش ارائه محصولات جدید به دست آمده از Fujifilm فن آوری. FUJIFILM Canada Inc. فروش و بازار طیف وسیعی از FUJIFILM محصولات و خدمات در کانادا.
 
برای اطلاعات بیشتر مراجعه کنید www.fujifilm.com/us/en رفتن به www.twitter.com/fujifilmus به دنبال فوجی فیلم در توییتر و یا رفتن به www.facebook.com/FujifilmNorthAmerica به مانند Fujifilm on Facebook.
 
FUJIFILM Holdings Corporation, توکیو, ژاپن به ارمغان می آورد راه حل های برش لبه برای طیف گسترده ای از صنایع جهانی با اعمال نفوذ آن در عمق دانش و فن آوری های اساسی توسعه در آن متصديان نوآوری است. آن اختصاصی فن آوری هسته ای منجر به زمینه های مختلف از جمله بهداشت و درمان گرافیک سیستم بسیار کاربردی مواد با روش های نوری دیجیتال تصویربرداری و سند محصولات. این محصولات و خدمات خود را بر اساس نمونه کارها گسترده ای از مواد شیمیایی, مکانیکی, نوری و الکترونیکی و فن آوری های تصویربرداری. برای سال منتهی به 31 مارس سال 2020 این شرکت تا به حال درآمد جهانی از 21 میلیارد دلار در نرخ 109 ین به دلار. Fujifilm متعهد به مسئول حفاظت از محیط زیست و خوب شرکتی. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا از سایت: www.fujifilmholdings.com
 
###
 
فوجی فیلم یک علامت تجاری از FUJIFILM Corporation و وابسته به آن است.
© 2020 FUJIFILM North America Corporation. تمام حقوق محفوظ است.
 



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب