مغلوب ساختن پیشی جستن خانواده جنگ داخلی می تواند ضربه همه ما تا

مریم تهمت حقوقی جنگ علیه عموی خود را ممکن است به نظر می رسد مانند سرگرم کننده کمی سیاسی soap opera, اما این را

توسط NEWSCENTERALS در 17 تیر 1399

مریم تهمت حقوقی جنگ علیه عموی خود را ممکن است به نظر می رسد مانند سرگرم کننده کمی سیاسی soap opera, اما این راه بیش از آن مریم وکیل تد Boutrous توضیح می دهد که در آخرین قسمت از جدید Abnormal.

تلاش برای متوقف کردن او بگویید همه کتاب قبل از انتشار—"من فکر می کنم آن را واقعا تلاش برای ارعاب مردم از صحبت کردن برای ارعاب مطبوعات است. بلکه آن را یک ابزار سیاسی است. این یک ابزار مالی. به نظر می رسد به تحریک افرادی که در حمایت از رئیس جمهور تهمت," او می گوید که میزبان مولی جونگ سریع و ریک ویلسون.

دقیقا چه خواهد شد این کتاب به ما بگویید در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن? Boutrous نمی تواند می گویند بیش از حد و در عین حال اما آنچه او آشکار به نظر می رسد um نه چندان داغ برای رئیس جمهور: "بیشتر مردم به دیدن آنچه که او بود و واقعا درک این نوع از شخص او است و بیشتر مردم را به وحشت انداخت که او رئیس جمهور است."

پس از آن! وحش ' کیت Briquelet—که شکسته است برخی از بزرگترین داستان در مورد جفری اپستین دوز و کلک—می پیوندد dynamic duo به بحث در مورد دستگیری اپستین 'خانم' Ghislaine ماکسول.

"وجود دارد قدرت بازیکنان در نیویورک" او توضیح می دهد "که بسیار عصبی است که Ghislaine در حال رفتن به نشت اسرار است."

او همچنین سهام برخی از وحشی ترین (بخوانید: اخلال) اتهامات او را شنیده در مورد متهم pedo اواز یا موسیقی دو نفری از جمله این که اپستاین می خواستم یک "نوزاد در مرتع پرورش احشام" در نیومکزیکو.

به علاوه! آیا تهمت می دانم که چگونه به گوش دادن به پادکست? می کنی را 'ریاست جمهوری' می تواند واقعا نافرجام? چگونه است که شما مانند حشرات موذی عالی? و چه جهنم است "مک کینزی از grift?"

گوش دادن به جدید غیر طبیعی در اپل پادکست, Spotify و Stitcher.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن