قانونگذاران 'عصبانی' در Gohmert پس از COVID تشخیص

به گسترش این کلمه در روز چهارشنبه که یکی دیگر از نماینده مجلس تا به حال قرارداد COVID-19 اولیه نگرانی برای رفا

توسط NEWSCENTERALS در 9 مرداد 1399

به گسترش این کلمه در روز چهارشنبه که یکی دیگر از نماینده مجلس تا به حال قرارداد COVID-19 اولیه نگرانی برای رفاه شد و به سرعت غرق با جزر و مد از خشم و نا امیدی. دلیل آن نبود فقط هر مجلس که قرارداد این بیماری است. آن Rep. کابل (R-TX).

محافظه کار فتنه است صبورانه حاضر به پوشیدن ماسک صورت در حالی که انجام او کاپیتول هیل کسب و کار—از جمله در حالی که تبریک دادستان کل ویلیام بار قبل از شهادت در قوه قضائیه کمیته فقط این شنبه. Gohmert حتی در زمان درد به نیروی خود COVID کره زمین در دستیاران خود را با یک کارمند نشان می دهد به سیاسی که کسانی که در دفتر بودند berated برای پوشیدن ماسک و آشکار است که Gohmert خود را مجبور کارکنان به کار خود را در سی دفتر به عنوان یک مثال از اینکه چگونه با خیال راحت به بازگشایی شده است.

Gohmert همکاران در هر دو طرف راهرو بودند مبهوت در نوبه خود از وقایع و امان هیچ چیز در خود condemnations از بی دقتی. یک توافق دستیار توصیف خلق و خوی بر روی تپه ای به عنوان "عصبانی."

زمانی که جمهوری خواه تگزاس بعد ادعا به یک ایستگاه تلویزیون محلی که او ممکن است بدست بیمار به دلیل گرفتن میکروب ها بر روی یک ماسک در حالی که با پوشیدن یک تشکر. جرد هافمن (D-CA) پرسیدم این COVID نسخه از این ادعا شما رو VD از یک صندلی توالت. که هیدروکسی کلروکین باید شروع به مختل لوئیس " قوای ذهنی."

نشسته در خارج از خانه طبقه در حالی که کارکنان به آن عمق تمیز بین رای—یک قدم تا احتیاط ایمنی پس از Gohmert را وحی—هافمن گفت که او و بسیاری از همکارانش بودند احساس خطر در مورد احتمال جدی وقوع ضربه کاپیتول هیل.

"من فکر می کنم Gohmert تست مثبت این صبح است که شما می دانید داشتن یک کمی از زمین لرزه اثر گفت:" دموکرات.

یکی از معدود خانه, اعضای, به, ویروس, Rep. بن مکآدامز (D-UT) بود و به همین ترتیب هوشیار.

"من فکر می کنم بسیاری از مردم واقعا نگران," او توضیح داد. "من آن را کردم من واقعا بیمار من به مدت هشت روز در بیمارستان... من فکر می کنم این مهم است که ما این را به طور جدی. اقدامات احتیاطی که ما می توانیم خیلی, حداقل, شما می دانید, آن را فقط به سادگی یک ناراحتی جزئی از پوشیدن یک ماسک و مراقب باشید به نه بیش از حد نزدیک به افراد دیگر است."

Gohmert تشخیص آمد تنها به این دلیل که تگزاس برنامه ریزی شده بود به پرواز با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به تگزاس در چهارشنبه بود و نیاز به آزمایش می شود به دلیل نزدیکی به رئیس جمهور. و آن را مطرح اضافی پرسش که چرا اعضای کنگره نیست شبیه احتیاطی و این که آیا آن را احتمالا می تواند عمل با خیال راحت در حالی که خیره ضد ماسک جناح گسترش میکروب ها و flouts بهداشت عمومی ارشاد.

در حال حاضر هیچ تست مجموعه ای از پروتکل برای قانونگذاران و مشاوران و کارکنان وجود ندارد و متوسط-بررسی نیاز به وارد کنگره احتیاط که رستوران ورزشگاه قمار و کسب و کار به طور گسترده ای اجرا شده است. در حالی که ماسک مورد نیاز در اطراف کاپیتول هیل به وضوح آن حکم نیست همیشه مثبت.

هر چند بسیاری از کنگره دفاتر درخواست مشاوران به کار از خانه و به مراتب کمتر وجود دارد خبرنگاران و بازدید کنندگان از در زمان عادی این کنگره پیچیده است که هنوز هم مشغول نمایندگان مجلس—که در حال پرواز در سراسر کشور و بسیاری از اعضای پشتیبانی و وادار سازد کارکنان. در حال حاضر بیش از 80 چنین خط مقدم کارکنان باید آزمایش مثبت برای COVID با توجه به رول تماس بگیرید.

Gohmert را تشخيص دیگر یادآوری به نمایندگان مجلس که خود را در محدوده نه تنها در حال حاضر دقیق نوع تنظیم که در آن COVID به طور جدی می تواند گسترش یابد اما با دقیق مردم (عمدتا افراد مسن) به آنها ویروس آسیب بیشتر. روز چهارشنبه بعد از ظهر بی حوصلگی نصب شد.

"پس روشن است که برخی از اعضای در حال حاضر به حتی یکی از اساسی ترین اقدامات احتیاطی برای محافظت از خود و همکاران و کارکنان کنگره پلیس و کارکنان رهبری باید آنها را نگه دارید پاسخگو" گفت: Rep. دین فیلیپس (D-MN).

در راه پاسخگویی اقدامات فیلیپس پیشنهاد محرومیت از ورود به خانه کمیته اتاق و ساختمان های اداری برای کسانی که بدون ماسک و "سطح[ing] تحریم برای کسانی که آگاهانه و عمدا نقض قوانین است."

شماره دو خانه دموکرات در کنگره Steny Hoyer (D-MD) گفت: وجود خواهد داشت جدید مذاکرات در مورد تست پروتکل در کنگره و مجلس نانسی پلوسی (D-CA) گفت: او را معرفی mandator ماسک سیاست در کف خانه. ارشد دموکرات دستیار گفت: روزانه وحش که انتظار رشد کرده بود روز شنبه از کنگره خواهد تنظیم آن تست پروتکل—اما اشاره کرد وجود دارد عدم اطمینان بیش از چگونه از نزدیک مردم را مطابق با هر دستورالعمل های ایمنی. "مردم در از دست دادن برای کلمات" گفت: aide. "عصبانی در مورد چگونه خودخواه و غیر مسئولانه او است اما در همان زمان هیچ کس در همه را شگفت زده کرد."

Gohmert است به تاریخ 11 عضو کنگره اعلام کند که آنها را بدست coronavirus. اما در میان آنها او ممکن است بیشتر شک و تردید از شیوه های درمانی برای محافظت در برابر ویروس. در جولای 8, او به نظر می رسد در یک امریکا, اخبار و ستایش اثبات نشده COVID-19 درمان هیدروکسی کلروکین پس از شکایت هایی که مردم "فقط شخص" دکتر Anthony Fauci, دولت را متخصص بیماری های عفونی. او در ادامه به ضجه و زاری کردن تمیز کردن "gunk" است که کارکنان با استفاده از برای پاکسازی فضاهای در کاپیتول هیل.

کنگره نیز اغلب دیده شده است در کف خانه و در کمیته اتاق صحبت با همکاران بدون ماسک. در روزهای اولیه از این بیماری همه گیر به عنوان پایتخت مقامات بسته ساختمان را به گردشگران Gohmert اصرار بر گرفتن تور گروه از کودکان در سن مدرسه از طریق ساخت و ساز خود را.

اعلام کرد که او تا به حال قرارداد این بیماری بود و به همین دلیل دیده می شود تقریبا به عنوان مجازات کارمایی به حال این موضوع شده است تا جدی. یک نماینده کنگره به نام Gohmert و دیگر COVID truthers "نئاندرتال ها" اضافه بر این که تشخیص بود "باور نکردنی باور است."

برای جمهوری خواهان تشخيص می آید در یک خاص زمان دشوار به عنوان حزب همچنان به فشار برای دولت ها و مدارس برای بازگشایی و با برخی از اعضای این استدلال که خطرات ناشی از انتقال هستند از نظر آماری کم است.

که بلافاصله پس دادستان کل بر دفتر اعلام کرد که او را به آزمایش با توجه به نزدیک او و Gohmert شد در روز سه شنبه. یک توافق اعضای جلسه که برنامه ریزی شده بود برگزار می شود فرد در چهار شنبه بعد از ظهر بود که ناگهان معطوف به یک کنفرانس تلفنی پس از Gohmert خبر شکست, به گفته یک منبع آشنا با این نشست است. و تشکر. کی گرنجر (R-TX) که 77 اعلام کرد که او را خود به قرنطینه پس از نشستن در کنار Gohmert در یک پرواز به واشنگتن در روز یکشنبه.

خواسته Daily Beast اگر اعضای خود نیاز به بیشتر مراقب باشند در مورد پوشیدن, ماسک, Rep. کوین مک کارتی (R-CA) خانه رهبر ایران گفت: "من فکر می کنم اعضای ما را ماسک جدی است."

خصوصی, برای برخی از جمهوری خواهان به Gohmert شکست به نظر می رسید برای تایید خود را به بدترین نگرانی در مورد خطر ناشی از ماسک-شک در صفوف خود را هر دو به سلامت و به ایران با نام تجاری.

یکی برافروخته خانه جمهوریخواه دستیار درخواست ناشناس ماندن به بحث در مورد پویایی صراحت گفت: "این یک بنر طی چند روز اخیر برای crazies در کنفرانس" با استناد نیست فقط Gohmert خجالت تشکر. اما تد Yoho (R-FL) تماس Rep. اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) یک "گاییدن, سگ ماده" و اوباما در جلسه هفته گذشته که در آن چند مرد قانونگذاران ganged در Rep. لیز چنی (R-WY) برای داشتن جسارت برای دفاع از Fauci.

"اگر تا کنون وجود دارد رفتن به یک شوکی که ما ممکن است نیاز به تغییر به عنوان یک حزب گفت:" aide "این هفته ممکن است کمک کند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب