Food52 باعث شگفت آور, آشپزخانه, اصول اولیه است. در اینجا ما علاقه

پخت و پز همه چیز در مورد جامعه: آن را در مورد آموزش همه چیز از یک دیگر بنابراین ما می تواند به بهبود و اصلاح آ

توسط NEWSCENTERALS در 13 خرداد 1399

پخت و پز همه چیز در مورد جامعه: آن را در مورد آموزش همه چیز از یک دیگر بنابراین ما می تواند به بهبود و اصلاح آنها را حتی بیشتر. یکی از بزرگترین جوامع مواد غذایی آنلاین است Food52. آنها انجام یک کار عالی از خود را با استفاده از جامعه برای کمک به اصلاح و بهبود محصولات آنها ایجاد کنید. تقریبا همه چیز را در پنج دو خط که آیا آن را در یک کاسه مخلوط کردن یک صحن یا حتی چیزی به عنوان ساده به عنوان یک قفسه برای خشک کردن دارای ورودی از اعضای جامعه. آن چه باعث شده است تا آنها را به مسیر اضافه کردن دستکش فر خود را به صحن و اسپوت پور به تمام آنها مخلوط کردن کاسه: چیزهایی که شما نمی فکر می کنم شما می خواهم نیاز به اما است که شما قطعا انجام دهید. ما عاشق Food52 پنج دو خط تا آنجا که ما تست کردم بیشتر از آن را. به شما کمک کند خود را ارتقا دهید و ما گرد کرده ام تا برخی از آیتم های مورد علاقه خود را از خط.

برای نگه داشتن لباس های خود را تمیز

پنج دو صحن نهایی

هنگامی که شما را به آشپزخانه شما باید به صحن. اگر شما را دیدم هرگز خود را به عنوان یک صحن فرد که خوب است. من نمی یا. این صحن "ساخته شده در گلدان دارندگان در پایین بنابراین شما هرگز نیاز به اجرا در اطراف به دنبال یک فر میت می آید با یک تبدیل نمودار در یک جیب برای کمک به شما در محاسبه آن دشوار پخت معادلات و البته پارچه های شما محافظت از پاشیده ریخته و لکه ها بدون مشکل. آن را چند سانتیمتر از پارچه در جلو و عقب به طوری که شما تحت پوشش بیش از همه جیب اضافی و اگر شما نگران بودند بیش از حد وجود دارد در رفتن نمی شود. طراحی ساده و ظریف می آید و آن را در پنج دوست داشتنی رنگها: رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب."

برای برش و DICING

پنج دو ضروری چاقو

من در مورد نوشت: پنج دو چاقو بریده شده اما صادقانه شما باید کل مجموعه. خط خود را ساخته شده با فولاد ضد زنگ می آید و در یک مجموعه ای از سه نفر که شامل یک چاقو بریده شده دندانه دار چاقو و چاقو به یک آشپز است که واقعا همه چیز شما نیاز دارید. دسته آمده در چهار رنگ های مختلف, بنابراین شما می توانید مطابق با مجموعه ای از چاقو است که می توانید آشپزخانه خود را احساس می کنید سازمان یافته تر و خاص است. به علاوه همه چاقو تیز به خوبی متعادل و مدل دهید با برنج پرچ شده به آنها را به ایستادگی کردن و حتی بیشتر.

برای SAUTEING سرخ کردن و پخت و پز

پنج دو ضروری دیگچه

من واقعا واقعا دوست دارم غذا 52 را در دیگچه. هر کتری فوق العاده محکم پایه, بنابراین آن را نمی لغزش در اطراف خود را در stovetop و بسیار رسانا آلومینیوم هسته ای کمک می کند تا توزیع گرما به طور مساوی وجود دارد نقاط داغ و یا سرد, نقاط یافت می شود. دستگیره هرگز داغ شدن بیش از حد حتی زمانی که من پخت و پز در درجه حرارت شدید که به همراه است و این پوشش هنوز به تاول و یا پوست به عنوان دیگر تابه نچسب تمایل به. آنها با درب شیشه ای بنابراین شما می توانید بخار چیزهایی است که ظریف اما لازم است جزئیات و بهترین از همه رسیدگی به احساس بزرگ در دست خود را بنابراین شما می توانید در روغن سرخ کرده و دور.

برای مخلوط کردن

پنج دو مخلوط کردن کاسه

از آن زمان به روز رسانی خود را با مخلوط کردن کاسه به طور خاص برای این عزیزان. ساخته شده از ظروف سفالین سنگ نما, این مخلوط کردن کاسه را یک "گرد داخلی که جزئیات ظریف است که اجازه می دهد تا برای آسان تر مخلوط کردن آنها با پوشش نچسب و مقاوم در برابر خراش پایان است که نگه می دارد تا به هر گونه ظروف. آنها در مجموعه ای از سه اما بهترین از همه آنها پشته. قبل از این من تا به حال چند کاسه که به سختی مناسب در داخل یک دیگر و پس از کشیدن آنها را به انجام برخی از پخت و پز همیشه دشوار و آزار دهنده است. در حال حاضر من سه کاسه من دوست دارم که به راحتی به یک دیگر نگاه خوب بر روی میز و می تواند tucked دور با سهولت. به علاوه هر یک دارای پور-فواره زدن اب را ریختن خمیر پانسمان و دیگر سس ها یک تکه از کیک. راستش چرا همه کاسه دارای فواره?"

برای شستن ظروف

پنج دو بیش از نزول قفسه برای خشک کردن

اگر ظروف انجام های مورد علاقه خود را سخت و طاقت فرسا من نمی توانم توصیه می کنیم این قفسه برای خشک کردن کافی است. نه تنها آن را مناسب در کوچکترین غرق "اما آن را رول تا پس از آن طول می کشد تا فضا تنها زمانی که من به آن نیاز دارند. فکر نمی کنم برای یک لحظه به دلیل آن را رول است که آن را شل و ول یا نه. چرا که آن را ساخته شده از سیلیکون با پوشش فولاد ضد زنگ آن را قادر به پشتیبانی از همه سنگین گلدان و ظروف شیشه ای ظریف ، من آن را دوست دارم آنقدر که من حتی شستن میوه و سبزیجات بر روی آن و گاهی اوقات استفاده از آن به عنوان یک خنک کننده رک برای گلدان و تابه و کوکی ها و یا هر چیز دیگری که من ممکن است پخت. وجود ظروف کدی بنابراین چاقو و چنگال نیست در همه جا پراکنده و نرم افزار-نکته های آن نیز بسیار عالی برای شستن توت در."

برای انجام این غذاهای قسمت دوم

پنج دو Compostable اسفنج پارچه

من هرگز فکر نمی کردم من می خواهم با استفاده از قابل استفاده مجدد اسفنج پارچه و پس از آن من آمد در سراسر این. آنها باید "منحصر به فرد طراحی شبکه قرار می دهد که آنها را بالاتر رقابت nudging آنها نزدیک به ظرف حوله از حوله کاغذی." آنها "ساخته شده با سلولز و ترید کردن فقط در مورد هر چیزی و هوشمند خود را به رنگ خاکستری رنگ آمیزی طراحی شده است برای مخفی کردن gnarly لکه های که شما می خواهم فکر می کنم به نظر می رسد." اما بهترین از همه, شما می توانید پرتاب آنها را در خود زباله کمپوست هنگامی که آنها بیش از حد.

Scouted بی وقفه تلاش می کند تا محصولات جدید و اسهال اینترنت به توصیه بهترین چیز برای ارتقاء زندگی خود را – بنابراین شما لازم نیست که. هر آنچه که شما دنبال آن هستید ما رو شما پوشش داده شده است.

Scouted انتخاب محصولات به طور مستقل و قیمت ها منعکس کننده آنچه در دسترس بود در زمان انتشار. ثبت نام برای خبرنامه ما برای اطلاعات بیشتر و توصیه های ما را بررسی کنید کوپن سایت برای معاملات بیشتر. اگر شما خرید چیزی از پست های ما, ما ممکن است کسب یک کمیسیون کوچک.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب