زشت زنای با محارم راز تاریخچه ' خانواده سلطنتی

منn Newgrange ایرلند وجود دارد از 5000 سال نوسنگی-عصر یادبود حک شده با نمادهای مرموز مارک استادانه درست شده آر

توسط NEWSCENTERALS در 10 تیر 1399

منn Newgrange ایرلند وجود دارد از 5000 سال نوسنگی-عصر یادبود حک شده با نمادهای مرموز مارک استادانه درست شده آرامگاه مهم باستانی ، این نوع از مقبره در سراسر ایرلند اما در Newgrange معروف ترین و بیشتر فکر می کنم متعلق به پادشاه است. در حال حاضر تحقیقات جدید به این مرد ژنتیک نشان می دهد که پدر و مادر خود بود به احتمال زیاد شده است خواهر و برادر. این کشف نشان می دهد که کسانی که حکومت ایرلند از هزاران سال پیش بودند و پزشکان از زنای با محارم یک جامعه انسانی را سازگار ترین تابوهای. این امر آنها را در میان یک خوشه از معروف سلسله است که ترجیح داده به اجتناب از هنجارهای اجتماعی و تکثیر با بستگان نزدیک.

مطالعه منتشر شده در هفته گذشته در معتبر علمی در مجله Nature, بود, تولید شده توسط یک تیم از دانشمندان در کالج ترینیتی دوبلین رهبری ژنتیک لارا کسیدی. این مطالعه به بررسی باقی مانده از 42 نفر به خاک سپرده شد نوسنگی در سایت در سراسر کشور است. هدف از این مطالعه سعی کنید به درک اجتماعی و سلسله مراتب و ساختارهای بودند که در محل کار در زمان. عبور مقبره—زمین-تحت پوشش دفن مجلسی(بازدید کنندگان) در دسترس تنها از طریق معابر باریک مانند یک در Newgrange زمان زیادی از نیروی کار برای ساخت. درک برای آنها این مقبره ساخته شد که یک گام به سوی درک جهان اجتماعی از نوسنگی ایرلند.

تجزیه و تحلیل اطلاعات ژنتیکی از نمونه در Newgrange (که شما می توانید به صورت آنلاین مشاهده و ساخته شد, ca. 3200 قبل از میلاد) نشان داد که پدر و مادر پادشاه به خاک سپرده شد وجود دارد بستگان درجه اول. کسیدی توضیح داد: به تام متکالف در Livescience که "ما وارث یک کپی از ژنوم ما مادر و یکی از پدر ما و ما می توانیم مقایسه این دو نسخه از ژنوم در این فرد" است و در این مورد "آنچه ما دیدیم این بود که آنها بسیار مشابه است." دیگر بستگان پادشاه کشف شد دفن در پاساژ مقبره 150 کیلومتری غرب Newgrange.

کشف جالب است دقیقا به این خاطر آن است تا تابو. زنای با محارم در میان اعضای همان "خانواده هسته ای" است قابل ملاحظه ای نادر (مگر اینکه اعضای خانواده مطرح شده از هم جدا). در جهان مدرن که زنای با محارم رخ می دهد معمولا آن را می گیرد و قابل درک است به عنوان یک سوء استفاده از قدرت توسط همسر معتبر تر و معمولا نر اعضای خانواده.

که این تقریبا جهانی توافق تابو است و بیشتر به طور منظم flaunted اما در میان اعضای اجتماعی و نخبگان سیاسی. در میان خانواده های سلطنتی به خصوص خانواده هایی که ادعا الهی تبار, خواهر و برادر, اتحادیه مشترک بودند. مسلما معروف ترین مثال از این است که فراعنه مصر است. بحث 2015 دانشگاه زوریخ مطالعه باقی مانده از نخبگان مصر باستان پیشنهاد کرد که زنای با محارم بود بسیار شایع در میان فراعنه. ادبی شواهد به تنهایی به نظر می رسد برای تایید این. آمنهوتپ من یکی از معروف ترین پادشاهان مصر بود که این محصول از سه نسل از خواهر و برادر زنای با محارم. به طور مشابه, پسر شاه توت عنخ آمون از Akhenatan شد محصول یک خواهر و برادر رابطه و بعد از ازدواج خود را نیمه خواهر و برادر Ankhesenpaaten. کلئوپاترا هم شد این محصول یک همزاد اتحادیه. اثرات چند نسل زنای با محارم به نظر می رسد به دست گرفته اند و تلفات در خانواده سلطنتی: توت عنخ آمون دچار ژنتیکی بیماری های استخوان.

روابط مانند این سؤال فرعون را دقیقا به این خاطر که خود را فوق العاده نسب. به عنوان Egyptologist Zahi Hawass است توضیح داد: "یک پادشاه می تواند ازدواج با خواهر و دختر خود را به خاطر او خدا است مانند زنبق و ازیریس و این عادت تنها در میان پادشاهان و ملکه است." در برخی از راه های آن را در مورد حفظ خلوص و قدرت الهی خود خون.

کسیدی استدلال می کند که چیزی مشابه اتفاق می افتد در میان نوسنگی ایرلندی نخبگان: آن را "یک راه است که نخبگان می توانند جداگانه خود را — آنها را وادار به شکستن یک تابو آنها را وادار به شکستن اجتماعی کنوانسیون که دیگران مجاز نیست ،

همخونی به عنوان Hapsburg خانواده یافت می شود را به ضرر خود می توانید برخی از پیامدهای ناخواسته. بیش از حد اینتر-ازدواج در میان خانواده های سلطنتی از اروپا منجر به ظهور کمتر از مطلوب ویژگی های فیزیکی از جمله گفته های Hapsburg لب و به طور جدی تر شيوع لخته شدن خون اختلال هموفيلی در میان نوادگان ملکه ویکتوریا.

یک مشکل معمولا اعتقاد بر این "royals تنها" استثناء به زنای با محارم است که داده ها از بطلمیوسی و روم در عصر و مصر (دوم به قرن سوم قبل از میلاد). به عنوان کیت هاپکینز نشان داد در سال 1980 طی این مدت کامل ترین خواهر و برادر, ازدواج های غیر سلطنتی ازدواج. در روم و دوره سرشماری نشان می دهد, خواهر و برادر, اتحادیه مشترک بودند در مصر برای اولین بار سه قرن A. D. (آنها حدود 15-20 درصد از ازدواج). نفتالی لوئیس بیشتر اشاره می کند که دور از تابو بودن چنین ازدواج بود جشن عمومی اعلام کرد و در تمام جهات 'عادی است.' هیچ باستانی تفسیر ژنتیکی نقص یا ناموفق روابط است. از قرن سوم به بعد آنها ناپدید می شوند به طور کامل از papyrological سوابق. این احتمال وجود دارد با توجه به حکم منتشر شده در 295 A. D. توسط امپراتور دیوکلسین که به طور خاص منع زانی با محارم روابط در سراسر امپراتوری. در بقیه امپراتوری روم این نوع از اتحادیه های کارگری بودند اجتماعی تابو; اتهام زنای با محارم بودند وضع در برابر بیگانگان از جمله مسیحیان اولیه به عنوان یک نشانه ای از خود اهل سنت و بربرها طبیعت است.

وجود دارد تعدادی از اجتماعی و اقتصادی دلایلی که برای چهار قرن نخبگان (اما نه سلطنتی) مصر تصمیم به ازدواج با خواهر و برادر خود را و یا نیمه خواهر و برادر. یک توضیح این است که آنها نخبگان یونانیان که می خواستند خود را برای حفظ احساس هویت قومی و وضعیت نخبگان با اجتناب از intermarriage با کسانی که از نظر "نه یونانی." دوم که مربوط بوده است در طول تاریخ است که ازدواج درون خانوادگی گروه کمک می کند تا حفظ ثروت به دلیل تراکم خطوط از ارث.

UNC-شارلوت شناس جان, علامت, نویسنده قصه های سابق میمونتوضیح داد: به the Daily Beast که مقدار زیادی پایین می آید به تعاریف ما از زنای با محارم. حتی اگر آن ممنوع است در بسیاری از ایالات متحده, ازدواج در میان اولین عموزاده او گفت که هنوز "محبوب ترین اتحادیه در گونه ما" و شامل حدود 10 درصد از ازدواج ها در سطح جهان است. اخیر مطالعه ژنتیکی ایسلند نشان داد که حاصلخیز ترین ازدواج بين چهارم عموزاده. شيوع ازدواج در میان عموزاده می تواند, در واقع, در محل کار در مورد نوسنگی ایرلندی شاه. مارکس به من گفت که این مطالعه را "استنتاج از یک خواهر و برادر, اتحادیه از چه بسیار خالص این موضوع بود که یک مناسب اما آن را کاملا روشن است که آنها می تواند افتراق است که از گفتن نتیجه چندین نسل از پسر عموی ازدواج."

اگر این به نظر می رسد مانند یک ایده بد برای تکامل ما گونه آن را ممکن است به شما حمله که تا حدودی به یاد بگیرند که چارلز و اما داروین ابتدا عموزاده (به عنوان آدم Kuper نشان می دهد در زنای با محارم و نفوذاین یک راه عالی برای ویکتوریایی برای محافظت از ثروت خانوادگی). آنچه شواهد تاریخی—از مصر باستان تمام راه را در حال حاضر نشان می دهد این است که وقتی که می آید به ازدواج بسیاری از مردم می خواهم به نگه داشتن چیزهای در خانواده است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب