بمب افکن برنده قرارداد تامین 210 رفت و آمد و intracity اتومبیل برای دهلی نو–مرتا منطقه ای سیستم حمل و نقل سریع

با یک انتظار ridership از 800000 یک روز هند برای اولین بار از نیمه راه آهن با سرعت بالا راهرو متصل خواهد شد ده

توسط NEWSCENTERALS در 20 اردیبهشت 1399
  • با یک انتظار ridership از 800000 یک روز هند برای اولین بار از نیمه راه آهن با سرعت بالا راهرو متصل خواهد شد دهلی نو Ghaziabad و مرتا جدید 82km خط
  • زمان سفر کاهش می یابد 75 درصد مسافران را قادر می سازد از دهلی نو برای رسیدن به مرتا در کمتر از 60 دقیقه
  • هند برای اولین بار از راه آهن پروژه شامل نگهداری دامنه به عنوان بخشی از سهام نورد داوطلبی

راه آهن پیشرو در تکنولوژی بمب افکن های حمل و نقل دریافت یک نامه از جایزه از هند سرمایه های ملی منطقه شرکت حمل و نقل (NCRTC) برای ساخت و تحویل در منطقه رفت و آمد و intracity حمل و نقل آموزش جامع تعمیر و نگهداری خدمات برای دهلی نو-Ghaziabad-مرتا نیمه راه آهن با سرعت بالا راهرو تحت فاز 1 منطقه ای سیستم حمل و نقل سریع (RRTS). این پروژه شامل تامین 30 منطقه رفت و آمد trainsets از شش اتومبیل و هر 10 intracity جرم حمل و نقل trainsets از سه خودرو هر کدام با 15 سال از سهام نورد تعمیر و نگهداری. نامه ای از جایزه به ارزش حدود INR 2577 کرور (314 میلیون یورو 340 میلیون دلار آمریکا) و مشتری ارائه به ورزش یک گزینه اضافی 90 اتومبیل و دو سال تعمیر و نگهداری.

آقای Vinay Kumar Singh مدیر عامل در NCRTC گفت: "نهایی شدن سهام نورد پیشنهاد فرآیند است که یک نقطه عطف مهم در اجرای هند برای اولین بار از منطقه ای در سیستم حمل و نقل سریع (RRTS) پروژه است. همکاری ما با بمب افکن حمل و نقل به عرضه 100 درصد به صورت محلی تولید قطار مجموعه برای کل دهلی نو-Ghaziabad-مرتا RRTS با بیش از 83 درصد محتوای محلی خواهد بود یک شات در بازو برای ساخت در هند ابتکار عمل از دولت هند است. ما با اعتماد به نفس است که ما با هم ارائه خواهد شد این تحول پروژه در زمان برای تحقق خواسته های ساکنان منطقه سرمایه ملی کمک به بهبود کیفیت زندگی خود را."

Rajeev Joisar, کشور, رهبر هند در بمب افکن حمل و نقل گفت: "ما مفتخریم انتخاب شود به هند تحویل گل سرسبد منطقه ای سیستم حمل و نقل سریع پروژه که گسترش حمل و نقل عمومی در پایتخت ملی و اتصال مجاور رشد سریع شهرها است. ما قطار جدید خواهد بود واقعا طراحی و ساخته شده در هند و آنها را افزایش آسایش مسافر و ایمنی است." او افزود: "این پروژه جایزه برای هند اولین و پیشرفته ترین نیمه با سرعت بالا قطار منطقه ای همراه با خدمات تعمیر و نگهداری مجددا بمب افکن را پیشگام موقعیت در هند راه آهن میباشد. همچنین این پروژه برای اولین بار در هند به صورت منطقه ای و محلی خدمات حمل و نقل عامل در همان شبکه به تدریج تحقق هند چشم انداز برای چند مودال یکپارچه سازی شبکه حمل و نقل."

این پروژه اجرا خواهد شد مطابق با نخست وزیر نارندرا گل سرسبد " را در هند دستورالعمل با قطار در حال تولید در بمب افکن را وادودارا سایت در هند است. سهام نورد خواهد بود طراحی شده در شرکت مهندسی و فن آوری مرکز در حیدرآباد هند و محلی تیم را از ارائه خدمات تعمیر و نگهداری از طریق دو پروژه و نگهداری انبارهای ایجاد شده توسط مشتری ما در Duhai و Modipuram. آن است که هند برای اولین بار پروژه شامل خدمات تعمیر و نگهداری به عنوان بخشی از سهام نورد داوطلبی و بمب افکن ارائه خواهد شد در سطح جهانی ثابت تعمیر و نگهداری راه حل های برای اطمینان از امن و قابل اعتماد قطار عملیات.

82 کیلومتر دهلی نو-Ghaziabad-مرتا RRTS را به رخ کشیدن 180 kmph سرعت طراحی برای اولین بار در نوع خود سهام نورد در هند به صورت منطقه ای خدمات حمل و نقل خواهد شد و در فاز اجرا شده بین شهرستانها. راهرو را باید 24 ایستگاه و علاوه بر ارائه سرعت بالا خدمات رفت و آمد در راهرو زیرساخت نیز استفاده خواهد شد که محلی برای ارائه خدمات حمل و نقل در مرتا. قطار خواهد کاهش زمان سفر از دهلی نو به مرتا به کمتر از 60 دقیقه در روز و در انتظار ridership حدود 800,000 مسافران است. محلی خدمات حمل و نقل بین مرتا جنوبی و Modipuram انبار ایستگاه با 13 ایستگاه بیش از 21 متر در RRTS زیرساخت دیدار خواهد کرد محلی تحرک نیازهای مرتا شهروندان و ارائه کارآمد اتصال منطقوی.

در مورد بمب افکن حمل و نقل در هند

با حدود 1500 نفر از کارکنان بمب افکن حمل و نقل در هند به اجرا در راه آهن خودرو ساخت سایت و بوژی سالن اجتماعات در Savli نزدیکی وادودارا, Gujarat. این است که در علاوه بر این به یک سیستم نیروی محرکه تسهیلات ساخت در Maneja نزدیکی وادودارا یک راه آهن راه حل های کنترل مرکز برای تحویل پروژه و مهندسی محصول و خدمات اطلاعات هند توپی در نزدیکی Gurugram دهلی شورای ملی مقاومت و مهندسی مرکز در حیدرآباد.

بمب افکن است که دهلی نو مترو بزرگترین تولید کننده سیستم های سیگنالینگ و یکی از بزرگترین تامین کنندگان از سهام نورد در هند. همچنین طولانی ایستاده شریک آهن هند تامین نیروی محرکه و تجهیزات خود را برای لوکوموتیو الکتریکی و واحدهای مختلف (EMU) است. بمب افکن همچنین صادرات آهن تجهیزات از هند به شرکت نورد سهام پروژه های سراسر جهان است. بمب افکن کمک می کند تا به حرکت در اطراف پنج میلیون نفر روزانه در شهرهای بمبئی و دهلی و کلکته و آن سیستم محرکه تجهیز لوکوموتیو است که سفر در سراسر 300,000 کیلومتر آهنگ روزانه در آهن هند' شبکه.

در مورد بمب افکن حمل و نقل

بمب افکن حمل و نقل جهانی در تحرک راه حل ارائه دهنده پیشرو در این راه با راه آهن صنعت گسترده ترین نمونه کارها. آن را پوشش می دهد طیف کاملی از راه حل های اعم از قطار برای زیر سیستم ها و سیگنالینگ به مبل کامل سیستم های حمل و نقل, e-mobility فناوری و اطلاعات-محور خدمات تعمیر و نگهداری. ترکیب تکنولوژی و عملکرد با همدلی بمب افکن حمل و نقل به طور مداوم شکسته زمین جدید در تحرک پایدار با ارائه راه حل های یکپارچه که ایجاد مزایای قابل توجهی برای اپراتورهای مسافران و محیط زیست است. که مقر آن در برلین آلمان بمب افکن حمل و نقل حدود 36,000 افراد و محصولات و خدمات خود به کار گیرند در بیش از 60 کشور جهان است.

در مورد بمب افکن

با بیش از 60 ، 000 کارمند در سراسر دو بخش کسب و کار بمب افکن یک رهبر جهانی در صنعت حمل و نقل ایجاد نوآوری و تغییر هواپیما و قطار. ما محصولات و ارائه خدمات در کلاس جهانی حمل و نقل تجارب است که مجموعه ای از استانداردهای جدید در آسایش مسافر, بهره وری انرژی, ایمنی و قابلیت اطمینان.

که مقر آن در مونترال کانادا, بمب افکن تولید و مهندسی سایت در بیش از 25 کشور در سراسر این بخش از حمل و نقل هوایی و حمل و نقل. بمب افکن سهام در بورس اوراق بهادار تورنتو (BBD). در سال مالی منتهی به 31 دسامبر 2019, بمب افکن ارسال شده درآمد $15.8 میلیارد دلار است. اخبار و اطلاعات موجود در bombardier.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن