باور نکردنی, داستان واقعی از یک هنرمند که در شکل پایدار پیوند با او دزد

Wمرغ دو از او باارزش نقاشی های رنگ روغن—2013 را چوپان و اما و 2014 را Swan Song—به سرقت رفته بودند در سال 2015

توسط NEWSCENTERALS در 30 اردیبهشت 1399

Wمرغ دو از او باارزش نقاشی های رنگ روغن—2013 را چوپان و اما و 2014 را Swan Song—به سرقت رفته بودند در سال 2015 از Galleri نوبل در اسلو, نروژ, چک, هنرمند Vilma Kysilkova واکنش نشان داد و در اکثر شیوه ای غیر متعارف. با تشکر نظارت-فیلم دوربین دو دزد شده بود شناسایی و دستگیر اما در مقیاس بزرگ مورد خودشان (به ارزش حدود €20,000) تا به حال نشده است بازیافت. از جان گذشته برای پیدا کردن او کار می کند, Vilma تصمیم گرفتند برای پررنگ دوره از عمل است که برای همیشه زندگی خود را تغییر دهید: در دادگاه او نزدیک یکی از جنایتکاران کارل-Bertil, Nordland و از او پرسید یک سوال ساده-تقدیر-گزاره: "شاید ما می تواند در دیدار با برخی از زمان ؟ البته همه برای این هدف است که من دوست دارم برای ایجاد یک تصویر از شما."

بنابراین شروع یک دوستی بعید بین دو ظاهر متفاوت مردم افسار با هم, به عنوان آنها می خواهم به زودی یاد بگیرند که با عمیق در زمینه اتصالات. نقاش و دزدبنیامین Ree را شگفت آور و حرکت مستند—اکران مارس 22 در Hulu زیر اولین آن در این ژانویه جشنواره فیلم ساندنس—بازگو داستان خود را از هر دو دیدگاه های خود را. در انجام این کار, آن را منتقل تروما نیاز به اعتیاد و وسواس مرگ و نابودی ساخته شده است که آنها ارواح قوم و خویشی بزیست پیوند ثابت کرد که سنگ ثابت حتی در صورت بیشتر بدبختی. این درست-جرم و جنایت داستان پیکربندی مجدد به یک رابطه منحصر به فرد حماسه مملو از پیچ و خم دار دل شکستگی و شکست و رستگاری است که به عنوان تعجب آور آن را به عنوان به خوبی به دست آورده است.

Ree فیلم آغاز می شود در سال 2015 با Vilma marveling در این واقعیت است که کارل-Bertil و همدست خود در زمان حذف 200 ناخن برگزار شد که نقاشی های او به قاب چوبی. افسوس که در طول جلسات بعدی با کارل-Bertil او همچنان ادعا می کنند—به عنوان او قبل از قاضی—که او تا به حال شده است به طوری که سنگسار را از ذهن خود در زمان سرقت است که او نمی تواند به یاد داشته باشید آنچه که او انجام خواهم با بوم. این به طور طبیعی نا امید Vilma اما نه به اندازه کافی برای سرکوب شیفتگی خود را با یک گانگستر که نیم تنه افتخار خالکوبی پیام "Snitches یک نژاد در حال مرگ" (به عنوان به خوبی به عنوان ستاره روی شانه های او که به خاطر آن تزئینات ویگو مورتنسن در Eastern Promises) و زندگی اش به نظر می رسید به یک فاجعه مشخص مهمانی "از شنبه تا چهارشنبه."

زمانی که Vilma اتمام نقاشی کارل-Bertil نشان داد و آن را به او واکنش—دوربین توسط مدیر Ree—هیچ چیزی کوتاه خیره کننده. شل-جاوید با حیرت به سخت دلال کلاهبردار داد بزنم, whimpered و سپس آشکارا گریه در نزد Vilma را کاردست. این یک پاسخ صادقانه از احترام و قدردانی و ترس بیش از تحقق است که این هنرمند گرفته شده بود برای دیدن او به وضوح و اصیل است. به عنوان نقاش و دزد پس از آن نشان می دهد کارل-Bertil بازگشت که به نفع دوست یابی, Vilma و در فرآیند یادگیری نه تنها که او بود اما او رانندگی انگیزه—هر دو در زندگی حرفه ای و با توجه به رسیدن به او. آنچه او کشف کرد یک روح آسیب دیده هنوز در تلاش برای آمدن به مقابله با یک هولناک قبل از رابطه آزاردهنده است که او را در زمان کمال Moose تا به حال به معنای واقعی کلمه فرار کرد و از آن الهام گرفته بود در یک خلاق تثبيت خود رنج می برند و همچنین از دیگران است.

در دوئل توالی که در آن Vilma و کارل-Bertil توصیف یکدیگر, کلید, کیفیت, نقاش و دزد نشان میدهد که چگونه این دو را نزدیکی و پرورش شد با علاقه واقعی و همدلی است. آن را نیز مستحکم خود را به اشتراک گذاشته عادت از خطر خود را در زندگی و معیشت خود را برای اعتیاد (برای او مواد مخدر; برای او نقاشی). این واقعیت است که Vilma غلبه او هولناک گذشته از طریق Moose عشق زخم خدمت به عنوان یک مدل برای او آغوش کارل-Bertil یک فرد که او بر این باور او می تواند صرفه جویی از طریق گل نشسته شفقت. در نتیجه حتی پس از کارل-Bertil تقریبا در جریان یک تصادف ماشین و تلاش از طریق ماه توانبخشی برای راه رفتن دوباره حسن نیت ارائه میدهد از شکسته پشت (در میان بیماری های دیگر) و پس از آن در خدمت یک سال زندان محکوم Vilma باقی مانده است ثابت قدم در کنار او.

نقاش و دزد هرگز یک بار italicizes هر یک از موضوعات متحد افراد آن; در مقابل آن اجازه می دهد تا آنها را به ظهور و شکوفه ارگانیک از طریق canny juxtapositions و باز تمرکز است که به زمان مساوی برای هر دو متفاوت است-در عین حال-مشابه plights. Vilma به رسمیت می شناسد هر دو نور و تاریکی در Karl-Bertil که کودکی ناراضی داد راه را برای اوایل مشاغل به عنوان یک سوار BMX و معلم ویژه نیازهای کودکان و نوجوانان و یک نجار قبل از او توجه خود را تبدیل به مبارزه با مواد مخدر و جرم و جنایت. و او به نوبه خود می بیند همان کسانی که در سایه Vilma نوع و سخاوتمندانه زن که تمایل به مقابله با شیاطین درونی از طریق هنر بسیار همه گیر است که آن را تهدید می کند منجر به خراب کردن هر دو برای او زمان حمایتی رابطه با Moose و برای رفاه مالی به عنوان گذشته به علت صورتحساب و پرداخت اجاره بها شروع نصب.

"این فیلم به طور مداوم آشکار آشکار و نامحسوس لینک بين مرکزی آن در حال رشد که در هم تنیده مسیر است که اغلب سنگی که مقصد نهایی است که به دور از مقرر."

حیله گر پیچیدگی نقاش و دزد در ادامه هنگامی که کارل-Bertil می رود به زندان که در آن خود را توسعه صحبت می کند به ایجاد تغییر و تحول تاثیر Vilma تا به حال در زندگی خود را. او یک شکل که سطحی تناقضات—هوشمند و در عین حال بی پروا با استعداد اما خود-تخریب—را افزایش حس زمانی که در متن زندگی دشوار خود را تجربه. همان می رود برای Vilma را علاقه او به دنیا آمد و به عنوان آن را از او صمیمی آشنایی با ناسالم واکنش به درد و بدبختی است. از شواهد-esque که کارل مارکس-Bertil دریافت از تصادف (که ورودی Vilma) به ستیز زوج درمانی جلسات که Vilma حضور با Moose این فیلم به طور مداوم آشکار آشکار و نامحسوس لینک بين مرکزی آن در حال رشد که در هم تنیده مسیر است که اغلب سنگی که مقصد نهایی است که به دور از مقرر.

رستگاری می رسد و در اشکال مختلف در پایان نقاش و دزدبه عنوان Vilma و کارل-Bertil اصلاح بسیار چیزهایی که آنها می خواهم از دست داد در حالی که به طور همزمان حفظ شالوده دوستی آنها می خواهم به دست آورد در طول این اودیسه. پایان دادن به در full-دایره مد, این فیلم را میبیند احساس وحدت و امید در آن توامان افراد هر دو از آنها را زخمی توسط سرقت (از تحت اللفظی و مجازی مرتب کردن بر اساس) و شفا با درک درستی که مهم نیست چقدر بد گذشته پیچ ما تا به حال همیشه به ما توان با فرصت های جدید برای متعالی ربانی—درس محصور شده توسط یک تصویر نهایی که باور نکردنی و غیر منتظره تند و تلخ و در مجموع مناسب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب