دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش برای کمک به مایکل فلین. به جای آن او با بازی خود را.

این یک ایده بد به سعی کنید برگزاری محاکمه در زمانی که قاضی است که در جیب شما اما این که چه تهمت consigliere وی

توسط NEWSCENTERALS در 4 خرداد 1399

این یک ایده بد به سعی کنید برگزاری محاکمه در زمانی که قاضی است که در جیب شما اما این که چه تهمت consigliere ویلیام Barr بود که خود وزارت دادگستری در زمینه حرکت به اخراج خود در مقابل دادگاه دو بار بستری جانی و سابق مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور امنیت ملی, مایکل فلین.

در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن را بدون شک موفقیت در حفاظت از فلین از رفتن به زندان او می تواند انجام این کار در هزینه یا کشیده کردن جنگ در دادگاه است که tortuously افشای دروغگو طبیعت DOJ را تلاش برای تضعیف روسیه تحقیقات یا صدور عفو بالغ بر پذیرش آنچه در جهان در حال حاضر می داند که او اجازه گناه کردن دوست صمیمی.

در ابتدا اجازه دهید روشن چگونه ضعیف و pretensive یک ورزش DOJ حرکت است با توجه به اینکه فلین گناه نیست و جعلی اختلاف است. حتی بر منادی تیموتی شیا—که به پایان یک دوره بسیار کوتاه از روی لئامت دادن به عنوان سرپرست d. C. U. s. دادستان به خاطر او به خطر انداخته رد شدن دائمی انتصاب در آینده رای دادگاه قضات—انکار کند که فلین سابق عمومی و رئیس ارتش هوش واحد راست و آگاهانه به دروغ به ماموران اف بی آی در مورد تماس او با سفیر روسیه بلافاصله پس از دولت اوباما تحریم روسیه برای موفقیت آمیز آن دخالت در انتخابات 2016 در مغلوب ساختن پیشی جستن از طرف.

مغلوب ساختن پیشی جستن بهترین امید در این مرحله ممکن است یک ذخیره از یک دادگاه بالاتر و او فقط ممکن است آن را دریافت; d. C. استیناف پنل با اکثریت محافظه کار حقوقدانان است که حکومت برای حفاظت از مغلوب ساختن پیشی جستن قبل در روز پنج شنبه نشان داد که آنها ممکن است به انجام این کار دوباره.

به DOJ تا کنون با موفقیت در برابر قاضی تلاش برای وادار انتشار یک رونوشت از تماس. اما ما می دانیم که این مقدار: فلین به یک اشاره و یک چشمک به سفیر مورد تهمت برنامه های زندگی را بسیار آسان تر برای روسها هنگامی که او رئیس جمهور شد. و به عنوان فلین بستری تحت سوگند قبل از دادگاه کمتر از دو بار او آگاهانه به دروغ به ماموران اف بی آی در مورد ارتباطات خود با سفیر.

دروغ گفتن برای دولت یک جنایت است که به طور معمول تحت تعقیب قرار, و دلیل خوب: اگر شهروندان اجازه دهید به تنهایی آینده نگر خدمتگزاران مردم می تواند فریب محققان بدون نتیجه و سپس mendaciousness خواهد شد و اجرای قانون خواهد بود آزادانه نا امید. و به عنوان مارسی ویلر نشان داده شیا پیشنهاد که DOJ فاقد دلیل خوب برای بررسی فلین در آن زمان اف بی آی او را مورد پرسش است تکذیب یک یادداشت از سابق اوباما, مشاور امنیت ملی سوزان رایس که مغلوب ساختن پیشی جستن دولت فقط محرمانه. این سند نشان می دهد که وجود دارد به خوبی تاسیس نگرانی که فلین می تواند به خطر بیافتد توسط روس ها از جمله به دلیل متعدد خود را در یک تماس با همان سفیر.

علاوه بر این تقریبا به عنوان به زودی به عنوان شیا ثبت DOJ حرکت به اخراج مقالات, گزارش ایجاد شده است که شیا تا به حال به شدت misstated کلمات و رفتار کلیدی FBI و DOJ مقامات. برای مثال لایحه Priestap سابق FBI رئیس ضد جاسوسی که نویسنده آنچه شیا ادعا بودند محکم مجموعه ای از "صحبت کردن امتیاز" برای فلین مصاحبه گزارش گفت: DOJ که یادداشت شد به سادگی یک بازگویی افکار خود را در اطراف مصاحبه نه یک دستور کار برای هر نوع از "دروغ دام" و یا دیگر راه اندازی شده است. ارشد سابق DOJ رسمی مریم McCord همچنین گفت: DOJ "twisted من کلمات" برای حمایت از یک ادعا می کنند که مصاحبه فلین بود نامناسب

با توجه به مطلق frivolousness و آشکار mendaciousness از دولت حرکت یکی ممکن است بپرسید که چرا بر آورده آن را در وهله اول. که ما به ارمغان می آورد به "Obamagate" و گسترده پروژه مغلوب ساختن پیشی جستن و بر مبادرت ورزیده ظاهرا به زودی پس از Barr در زمان پست خود به لکه دار کردن و بازنویسی تاریخ روسیه تحقیقات را مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک قربانی است. با توجه به بسیاری از توطئه Trumpish مردمی از جمله تهمت خود فلین یک راز است قهرمان وطن پرست بود که هدف حمله "دولت عمیق" به دستور اوباما و بایدن در حساب وفاداری خود را به مغلوب ساختن پیشی جستن.

بار به عنوان خود را معتاد به تازگی استراتژیک فاصله خود را از بسیاری whacked-از نسخه های این conspiracism اعلام کرد که "بر اساس اطلاعات من امروز" او "انتظار" اوباما و بایدن به عنوان جرم جنایی مورد بررسی قرار گرفت. اما در حالی که اعلام عناوین ساخته شده به عنوان در نظر گرفته شده و دادستان کل نیز روشن ساخته خود را کامل سرمایه گذاری در این پروژه از بی اعتبار روسیه بررسی و همچنین به عنوان کار رابرت مولر و تیم خود را (که به دست آمده فلین گناه) با این ادعا که وجود داشته است "دو استانداردهای مختلف از عدالت... یکی که applie[d] به رئيس جمهور تهمت و همکاران و دیگر که اعمال می شود به هر کس دیگری."

به سادگی در تلاش برای از بین بردن فلین مورد—و عطف به ماسبق اعلام کرد که اف بی آی و وزارت دادگستری به اشتباه, محاکمه مردی که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: او برداشته شده برای دروغ گفتن به خود, معاون رئیس جمهور, اما در حال حاضر می گوید که او ممکن است خوش آمدید به کاخ سفید—در نظر گرفته شده بود به عنوان اولین قانون در چند بخش درام به نورد در طول ماه قبل از انتخابات.

در واقع به عنوان Ryan گودمن co-سردبیر فقط امنیت سابق و مشاور ویژه برای وزارت دفاع توضیح داد ، قوی وجود دارد نشانه آن است که جان دورهام دادستان Barr مشغول بررسی روسیه محققان ممکن است به خوبی دادستانهای یک یا بیشتر مردم برای نشت وجود فلین تماس با سفیر و مسائل مربوط به مطبوعات صورتی که دیر مجبور مغلوب ساختن پیشی جستن به آتش فلین و در نهایت به احتمال زیاد منجر به کیفرخواست خود را.

اما بر برنامه های خود را آغاز کرد "Obamagate" رول با فلین حرکت وابسته در دادگاه هیچ یک از سوالات وجه به صحت دولت جدید ادعا می کند در مورد فلین بی گناهی و در مورد اف بی آی و مولر دادستان' قرار است اعمال بد. و این جایی است که قاضی ریاست بیش از مورد, امت, Sullivan خود را نشان داده شود کاملا قابل پیش بینی uncooperative.

سالیوان که بد نامی برای کشف ناخالص سوء رفتار در فساد محاکمه جمهوریخواه آلاسکا سناتور تد استیونس است که به خوبی شناخته شده برای برگزاری این دولت به اثبات آن در پرونده های جنایی. در واقع در طول سال 2018 Sullivan دستور داد تا از آنچه که معلوم شد بسیاری از تاخیر در فلین صدور حکم از آنجا که او نگران بود که مولر را به دادستان ممکن است بیش از حد ملایم در درمان فلین بود که پس از آن یک همکاری شاهد.

به زودی پس از دولت در زمینه حرکت خود را به اخراج, قاضی دعوت اشخاص ثالث به پرونده "اچ دادگاه" خلاصه بیان دیدگاه های خود در مورد این موضوع. سالیوان پس از آن منصوب دیگری بسیار محترم سابق قاضی فدرال سابق اوباش دادستان جان Gleeson به ارائه استدلال در مخالفت با این حرکت. قاضی همچنین وظیفه Gleeson با بررسی این که آیا فلین برگزار می شود باید در تحقیر دادگاه ظاهرا برای بارها و بارها اعتراف به گناه خود تحت سوگند داده شده است که او در حال حاضر ادعای بی گناهی خود را.

به DOJ, ساخته شده, ساده از ابتدا که آن را تحمل چنین یک تحقیق اعلام کرد که شاخه های اجرایی به مجمع عمومی سازمان تصمیم می گیرید که آیا یا نه به اخراج یک پرونده جنایی در صورت عدم وجود ایراد از دفاع حتی پس از متهم مجرم. فلین به درخواست دادگاه استیناف به دنبال یک "حکم mandamus" بلافاصله مصرف مورد دور از قضاوت سالیوان و به طور موثر به آموزش یک تازه منصوب قاضی به اعطای حرکت بدون هر پرس و جو.

فلین mandamus درخواست شده است به سه عضو پانل از قضات دادگاه های استیناف که شامل دو محافظه کاران که هر اخیرا حکومت در مغلوب ساختن پیشی جستن به نفع در موارد مربوط به کنگره احضاریه که رئیس جمهور مقاومت کرده است. علاوه بر این پنل در حال حاضر نشان داده شده ممکن است در نظر گرفتن فلین mandamus درخواست جدی; دادگاه استیناف دستور قاضی سالیوان به فایل مخالفت و دعوت به DOJ به فایل مقالات به عنوان به خوبی. علاوه بر این دادگاه مختصر به منظور به طور خاص منابع قبل از مدار تصمیم دادگاه است که تاکید محدود دامنه بررسی قضایی تحت عمل اخراج حکومت قانون 48 از قوانین فدرال دادرسی کیفری.

در حالی که حکومت 48 نیاز دولت برای به دست آوردن "خروج از دادگاه" قبل از رد کردن یک پرونده جنایی در واقع وجود دارد بسیار قابل توجهی حقوقی سوال که آیا یک قاضی دادگاه در نهایت می تواند انکار حرکت به اخراج یک پرونده جنایی وجود ندارد و اعتراض از متهم حتی اگر دولت عمل می کند در ایمان بد است. این سوال هنوز برای حل و فصل شود توسط دیوان عالی کشور است.

اما این جواب سوال حقوقی مجزا از این موضوع که آیا سالیوان است که محروم از حتی ساخت یک پرس و جو به دولت با حسن نیت قبل از حکم در DOJ درخواست برای مرخصی به اخراج, به خصوص که در آن—به عنوان در اینجا—کافی وجود دارد و اساس نگرانی در مورد DOJ را انجام و حتی صحت آن حرکت مقالات.

در واقع فدرال دادگاه مدار در فیلادلفیا که ارائه شد با این مسئله بسیار تأکید حکم داد که یک حکم mandamus نادرست است در چنین شرایطی استدلال که mandamus است و نه "نقلیه مناسب برای به چالش کشیدن پایین تر دادگاه امتناع به اخراج" تحت حاکم بر حکومت و یک استیناف جرات می توان گفت تا زمانی که دادگاه انجام هر گونه مورد نظر پرس و جو در مورد مسائل و حکم بر اخراج حرکت است.

اگر دی سی مدار موافق با این استدلال سپس مغلوب ساختن پیشی جستن و Barr قرار داده خواهد شد کاملا در یک موقعیت دشوار است. به جای گرفتن یک تصمیم سریع لاستیک ماشین پرس یا DOJ ادعا می کنند که فلین و derivatively تهمت خود قربانیان بودند از قبر بی عدالتی توسط مغرضانه مأموران اجرای قانون در اوباما و بایدن را بنده رئیس جمهور و فلین خواهد بود مجبور به تحمل یک برنامه به طور بالقوه طولانی تحقیق Barr بسیار شل و ول توجیهی برای DOJ را در مورد چهره.

حداقل به نظر می رسد به طور فزاینده ای احتمال دارد که متن فلین تماس با سفیر که DOJ مانع از موفقیت این دادگاه از سفارش, منتشر خواهد شد, در گذشته, در نهایت نور روز را مشاهده کنید. دلیل این است که DOJ خیلی خاص ادعا درباره ظاهرا بی ضرر طبیعت از تماس در آن حرکت مقالات. در واقع حتی قبل از اینکه نام توسط دادگاه Gleeson همکاری یک op-ed مشاهده است که DOJ حرکت رندر انتشار متن مناسب است.

بعلاوه پرسنل اجرای قانون که DOJ میگیرد و ظاهرا تحریف در آن حرکت مقالات نیز به احتمال زیاد به شنیده می شود از. حتی فلین سابق و ماهر دفاع وکیل آنها فلین در حال حاضر به طور موثر (و شدت) را متهم به کمک به او قرار railroading بودند دستور داد به نظر می رسد دوباره در دادگاه است و ممکن است خواسته شود به ارائه شواهد.

در حرکت به اخراج فلین مورد شکل دادن به یک فاجعه برای مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انتظار برای رخ می دهد. علاوه بر آن یکی است که می تواند بازی کردن بیش از چند ماه مهم منتهی به انتخابات.

بنابراین به لحاظ سیاسی بسیار مهم دوره که در طی آن بر و مغلوب ساختن پیشی جستن در حال برنامه ریزی برای تمرکز ملت در خود "Obamagate" داستان می تواند در نهایت اختصاص داده شده به یک تحقیق قضایی به mendacity و سیاسی از DOJ در سازمان دیده بان خود را.

اگر تهمت است که قادر به دادگاه استیناف و یا مورد علاقه خود را به مرجع قضایی در دیوان عالی کشور به مدار کوتاه روند و نیروی فوری اعطای حرکت به اخراج رئیس جمهور را به خوبی ممکن است به من بدهید تا در gambit و به سادگی عفو فلین. اگر تهمت مجبور است که قدم, اما از آن خواهد شد یک رسوا نتیجه.

پذیرش عفو اغلب مستلزم موثر اذعان مجرمیت. و در حالی که مغلوب ساختن پیشی جستن و فلین خواهد بدون شک انکار آن است که قطعا مورد اگر فلین عفو شد پس از حرکت به اخراج gambit شکست خورده است. بر این اساس یک عفو فلین خواهد مناسب نیست و در Obamagate روایت که در سابق به طور کلی به تصویر کشیده است به عنوان یک شهید برای مغلوب ساختن پیشی جستن. بلکه عفو خواهد به طور دائم برچسب فلین به عنوان آنچه که او در واقع این است: یکی از رئيس جمهور را به کلاهبرداران.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب