اعطای چارچوب قرارداد مهندسی و خدمات نصب و راه اندازی در Statfjord

Equinor است از طرف مجوز همکاران اهدا درخواست یک چارچوب توافق برای مهندسی و خدمات نصب و راه اندازی در دریای شما

توسط NEWSCENTERALS در 16 تیر 1399

Equinor است از طرف مجوز همکاران اهدا درخواست یک چارچوب توافق برای مهندسی و خدمات نصب و راه اندازی در دریای شمال Statfjord زمینه است. با توجه به توافق طرفین خواهد همکاری در راه های جدید در حالی که انجام این کار در Statfjord با خیال راحت و کارآمد است.

این توافق نامه را پوشش می دهد تعمیرات اساسی و تعویض و اصلاح تحویل در سه Statfjord سیستم عامل است. این دوره از توافق هفت سال به علاوه سه سال گزینه است. توافق را به اثر در تاریخ 1 سپتامبر سال 2020 است.

"جاه طلبی ما این است که تبدیل به یک پیشرو در اواخر عمر اپراتور در نروژی فلات قاره. به منظور موفقیت ما باید درخواست جدید روش کار به کاهش هزینه ها. این را ایجاد فرصت برای سرمایه گذاری های جدید در اواخر عمر زمینه به طوری که ما می توانیم استخراج منابع و زمان آخرین در یک راه سود آور و کم کربن تولید گازهای گلخانه ای می گوید:" پیست او معاون ارشد رئیس جمهور برای کسب و کار جدید منطقه زمینه توسعه زندگی (FLX) که تاسیس شد در 1 مارس این سال است.

همکاری جدید مدل
تامین کننده توان یکپارچه در FLX سازمان در محل جدید در Forus. این شرکت همکاری در طراحی و برنامه ریزی این کار انجام شود. شایع رانندگان برای طرفین ایجاد شده است برای حمایت از جاه طلبی های Equinor FLX.

"با این جایزه ما در حال ایجاد یک همکاری نزدیک تر با تامین کننده. ما با هم خواهد شد درایو ساده سازی و استاندارد برای انجام این کار با خیال راحت و به طور موثر. ما همچنین شامل زیر تامین کنندگان اولیه برای رسیدن به راه حل مطلوب و ارزش های مشترک ایجاد شده است. اگر ما برای موفقیت در FLX جاه طلبی های ما باید اساسا تغییر راه ما با هم کار کنند" می گوید: رئیس تدارکات مامور پگی Krantz-Underland.

این شرکت تمرکز خود را بر ساده کار فرآیندهای استاندارد محصولات و راه حل و در عین حال بهره مندی از فن آوری دیجیتال مانند چاپ 3D.

ایجاد ارزش بالاتر و گسترش زمینه های زندگی
تولید از Statfjord تمدید خواهد شد با بلوغ ذخایر جدید برای بهبود و ارتقاء سیستم عامل به عنوان مورد نیاز است. حدود 100 چاه جدید حفر خواهد شد در این دوره تا سال 2030. آنها کمک خواهد کرد که حفظ زمان Statfjord سطح تولید فراتر از سال 2025 به شدت افزایش سطح فعالیت در این زمینه و نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی.

Statfjord یک برنامه ریزی شده بود برای انهدام در سال 2022 آن شده است تصمیم به گسترش زمینه های زندگی به 2027. زندگی Statfjord B و C سیستم عامل تمدید خواهد شد از سال 2025 به 2040. این را حفظ ارزش بالا از ایجاد زمینه امن و سودآور شغل. در طول 40 سال از تولید Statfjord تولید شده NOK 1 600 میلیارد دلار در درآمد ناخالص برای صاحبان و جامعه نروژی.

این مجوز در Statfjord هستند Equinor انرژی به عنوان (اپراتور), Vår Energi A/S و روح و انرژی است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب