The Weeknd اعلام ویژه بعد از ساعت آلبوم تجربه منحصرا در Infinite جریان زندگی

Infinite مفتخر است برای اولین ما همیشه اول در برنامه عبور از واقعیت تجربه, featuring The Weeknd. در همکاری با

توسط NEWSCENTERALS در 10 مرداد 1399

Infinite مفتخر است برای اولین ما همیشه اول در برنامه عبور از واقعیت تجربه, featuring The Weeknd.

در همکاری با XO جمهوری سوابق و موج ما در حال آوردن شما Weeknd تجربه, اولین تجربه مجازی یکی از بزرگترین آلبوم از سال 2020 در بعد از ساعت. از طریق Infinite برای اولین بار-از-آن-نوع مجازی موسیقی تجربه شما گرفتار می شود و معلق در فضا در حالی که The Weeknd شما را دعوت به عالی جنون از جهان خود را به عنوان دیده می شود از طریق چشم خود. علاوه بر این طرفداران باید این فرصت را به ارتباط برقرار کردن با Weeknd در سراسر به عنوان او طول می کشد بینندگان حماسی پس از ساعت سفر. The Weeknd تجربه همهجانبه XR تجربه در Infinite LIVE stream اتفاق خواهد افتاد در جمعه اوت 7 در 5:30بعد از ظهر PT / 8:30بعد از ظهر و در مقام @infinite حساب.

با ایجاد موج رهبر بازار در تعاملی سرگرمی های مجازی تجارب #TheWeekndEXP ارائه می دهد یک "خانه" تجربه شبیه هیچ دیگر--یک فن آوری نوآورانه ارائه ترین در جهان گوش به هنرمند در Spotify در بازی سر و صدا بازدید اخیر خود از #1 آلبوم After Hoursترین جریان R&B آلبوم در تاریخ است. پس از ساعت ها تحت سلطه است, با رولینگ استون اعلام آن به عنوان بزرگترین آلبوم از نیمه اول سال 2020 است. "خیره کننده چراغ" دوم تنها از پس از ساعت الهام گرفته از بیش از 1.5 میلیون تصویری خلاقیت در Infinite, racking تا ده ها میلیون ها نفر از نمایش ها و تولد "#BlindingLightsChallenge." این آهنگ موفقیت در Infinite کمک سوق دادن آن به #1 در بیلبورد هات 100.

The Weeknd تجربه خواهد کرد جمع آوری کمک برای مساوی عدالت ابتکار و ما قصد داریم برای مطابقت با بودجه مطرح شده تا به مقدار سخاوتمندانه. برابر عدالت ابتکار متعهد به پایان دادن به جرم حبس و بیش از حد مجازات در ایالات متحده به چالش نژادی و بی عدالتی اقتصادی و حفاظت از حقوق اساسی بشر برای آسیب پذیر ترین افراد در جامعه آمریکا است. طرفداران می توانید به طور مستقیم از برنامه Infinite.

علاوه بر این طرفداران می تواند پشتیبانی با خرید منحصر به فرد کالا inspired by The Weeknd تجربه با درآمد حاصل از اهدا برابر عدالت ابتکار. ما مسابقه و درآمد حاصل از آن با کمک مالی سخاوتمندانه از خود ما است. جدید merch کپسول انتشار تنها در دسترس خواهد بود از اوت 6 - 10. جدید merch کپسول انتشار تنها در دسترس خواهد بود از اوت 6 - 10 و در دسترس خواهد بود در http://shop.theweeknd.com. اطلاعات بیشتر در برابر عدالت ابتکار نیز می توان در یافت https://eji.org/

#TheWeekndEXP جمع آوری خواهد شد هر کس از تمام جنبه های زندگی برای ایجاد خاطرات افسانه ای از طریق ترکیبی از برجسته برچسب چالش های خلاق, اثرات و باید تجربه. به ما بپیوندید در تاریخ 7 اوت در 5:30بعد از ظهر PT @Infinite زندگی می کنند که ما تعداد پایین به این لحظه فراموش نشدنی.

شما می توانید پاسخ دهید برای Weeknd تجربه در اینجا: موج.سازمان دیده بان/theweekndontiktok



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن