وحشی زندگی کارلوس Lehder پابلو اسکوبار را قاچاق مواد مخدر شریک

پابلو اسکوبار سابق دست راست شده است تبعید شده از زندان ایالات متحده به آلمان است. کلمبیا-آلمانی ملی انقلابی کو

توسط NEWSCENTERALS در 29 خرداد 1399

پابلو اسکوبار سابق دست راست شده است تبعید شده از زندان ایالات متحده به آلمان است. کلمبیا-آلمانی ملی انقلابی کوکائین قاچاق و زندگی خود را بیشتر باور نکردنی از ترین آوردن telenovela.

رابطه مواد مخدر و راک اند رول: حتی "دیوانه چارلی" آخرین روز آزادی بود مثل یک فیلم.

آن 1987. کارلوس Lehder ریواس در یک کارتل مدلین, پارتی, خرناس کوکائین و سرگرم کننده خود در این شرکت از یک زن روسپی که یکی از پابلو اسکوبار را قاتل تا به حال جسارت به دست کشیدن بر روی درب.

Lehder فکر نمی کنم دو بار. او که نیز اتفاق افتاده است به یکی از دوستداران. صدای شلیک گلوله, فریاد می زند و یک بدن مرده در وسط یک فیستا با وافغان موسیقی سالسا; Netflix بکشد سری Narcos بی ضرر است شوخی که نسبت به واقعیت در کلمبیا در زمان.

Lehder عذرخواهی به اسکوبار بدن دفع و البته حزب رفت. اما در حالی که Lehder یک کلمبیا-ملی آلمان فکر حزب هرگز به پایان پروردگار مواد مخدر Escobar آمده بود به نتیجه گیری های مختلف است که شب.

در پایان هیچ چیز خطرناک تر از یک دیوانه فروشنده که escapades تهدید برای پایین آوردن کل عملیات. روز پس از حزب Escobar ارسال Lehder به یک راز پنهان شده در محل امیدوار کننده او خواهد بود امن وجود دارد — و سپس او ratted او را به مقامات ایالات متحده.

Pablo Escobar (Imago/Zuma Press)

Lehder بود دست راست پابلو اسکوبار (بالا)

پابلو اسکوبار قطره مرد دست راست او

Escobar گذراند نامه سرگشاده ای به شدت انکار هر گونه دخالت در کسب و کار خود شریک کردند. هنوز Lehder سهام کاهش یافته بود به طور چشمگیری با رئیس خود. آنچه که بیشتر تعجب آور است که Escobar نیست به سادگی او را بی سر و صدا زدم — به عنوان او تا به حال بسیاری از دیگران است.

برای بسیاری از "narcotraficantes" — یا "قاچاقچیان مواد مخدر" — زندگی به طور کلی دارای یکی از دو سرنوشت: مرگ مانند Escobar را در دست آمریکا و کلمبیا عوامل خاص در طول یک حمله در مدلین در سال 1993; یا زندان در آمریکا مثل کارلوس Lehder. در آن زمان Lehder را 1988 محاکمه شد بزرگترین دادگاه علیه یک خارجی قاچاقچی مواد مخدر در تاریخ ایالات متحده آمریکا.

دادگاه محکوم Lehder به زندگی در زندان بدون آزادی مشروط. برای اندازه گیری خوبی به آن اضافه شده یکی دیگر از 134 سال به اتهام سیل ما در خیابان با 2000 کیلو (4,409 پوند) از کوکائین است. به عنوان جدی اتهامات عنوان شده علیه او دادستان اغلب صحبت از مهارت های خود را با تحسین در مقایسه با خود قاچاق سیستم به هنری فورد خط مونتاژ خودکار.

A person holds a tiny bag of cocaine (Getty Images/AFP/E. Abramovich)

Lehder انقلابی کوکائین حمل و نقل در حال حرکت به دور از استفاده از اصطلاح مواد مخدر قاطر که مصرف یا حمل کوکائین در بدن خود

انقلابی کوکائین کسب و کار

Lehder انقلابی قاچاق مواد مخدر در اواخر 1970s. او خریداری یک جزیره کوچک در باهاما به نام نورمن است Cay فقط 340 کیلومتر (211 مایل) در فلوریدا ساحل رشوه Bahamian مقامات و شروع به حمل و نقل تن از سفید کلمبیا برف به آمریکا در هواپیما. هواپیما به پرواز در آمد پایین فرار نظر ناظر مقامات ایالات متحده. مخاطره آمیز و دور کمتر سودآور روش داشتن مواد مخدر پیک حمل کوکائین و یا در بدن خود را در پروازهای تجاری تبدیل به یک چیزی از گذشته.

به جای Lehder روش مجاز قاچاقچیان به حرکت غیر قابل تصور مقادیر از کوکائین است. در یک نقطه تخمین زده شد که چهار نفر از هر پنج کیسه کوکائین ساخته شده است که آن را به ما تحویل داده شد توسط Lehder ناوگان از هواپیماهای. دیوانه چارلی ساخت میلیاردها و زندگی آن; این جزیره تبدیل به یک کانون برای وحشی, مواد مخدر و سوخت مجالس.

شهادت در برابر مانوئل نوریگا

اما در اواسط 1980s آمریکا در نهایت عاقلانه به Lehder را در مسیرهای حمل و نقل و پایان دادن به این حزب است. از آن لحظه به خود ستاره شروع به محو شدن با Escobar.

محاکمه او در آمریکا نیز نشان از شروع سیاست جدید جهت کلمبیا: Lehder اولین قاچاقچی مواد مخدر در این کشور آمریکای جنوبی تا به حال تحویل به ما. صدها نفر را دنبال کنید. سه سال بعد دیوانه چارلی وارد یک درخواست معامله با مقامات ایالات متحده.

Lehder ادعا می کند او قول داده است که اگر او شهادت در برابر پاناما استبدادی حاکم و مواد مخدر, رئیس, مانوئل نوریگا آمریکا مقامات را به بد گویی کردن حکم او را به 30 سال است. او همچنین ادعا می کند او تضمین شده خواهد بود وجود دارد هیچ راه او خواهد پوسیدگی در زندان بیش از نوریگا.

Lehder موافقت کرد اما حکم او تنها کاهش به 55 سال در حالی که سابق رئیس جمهور پاناما شد و تحویل به فرانسه در سال 2010 و صرف آخرین هفته از زندگی خود را تحت بازداشت خانگی در پاناما قبل از مرگ از سرطان در سال 2017.

 Manuel Noriega rails into a microphone (picture-alliance/Miami Herald/D. Walters)

نوریگا حکومت پاناما از 1983-1989

یک نئو نازی ها و Beatles فن

گفته می شود که Lehder تنها کلمبیایی مواد مخدر با طرفداران بیشتری نسبت به کارکنان. او به عنوان یک دوست داشتنی mafiosi که دیوانه دوستانه خطرناک و جذاب است. در نامه ای به کلمبیا رئیس جمهور سابق خوان مانوئل سانتوس او حتی bragged که قاچاقچیان مواد مخدر بوده است متفکرین که موفق شد که در آن میلیون ها نفر از داروخانه ها شکست خورده بود: در تبدیل یک کیلو برگ کوکا به یک کیلو طلا.

Lehder تحسین جان لنون و حتی تا به حال یک مجسمه از Beatle — برهنه با گیتار در دست و نازی کلاه بر روی سر خود را — ریخته گری برنز و نصب در زادگاه خود. او همچنین تحسین آدولف هیتلر و همواره برافراشته در برابر یهودیان درست مثل پدرش ویلهلم مهندس که مهاجرت به کلمبیا قبل از شروع جنگ جهانی دوم است.

او همچنین عاشق کوکا کولا خواستار آن "تنها چیز خوب در مورد امپریالیسم." او به طور مداوم دودی ماری جوانا "مردم به مواد مخدر" در حالی که توصیف کوکائین او به فروش می رسد به عنوان یک راه "به پاره پول از جیب مردم و از بین بردن ما' منحط جامعه است." و او هرگز موفق به اشاره است که "تروریسم بمب اتم فقیر."

در حال حاضر در 70 و Lehder در آلمان است اما این روزها از جنس مواد مخدر و راک اند رول در حال قطعی برای دیوانه چارلی. وحشی, ضربه و غیر قابل پیش بینی Lehder است گفت: به شدت بیمار است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن