خرید از نمایندگی اتاردرب از لومیس کالا

نمایندگی آتاردرب سلماس لومیس کالا شرکت اتار درب سلماس ارائه دهنده درب ضد سرقت انواع ساختمان در ایران می باشد.

توسط NEWSCENTERALS در 20 مهر 1401

نمایندگی آتاردرب سلماس لومیس کالا

شرکت اتار درب سلماس ارائه دهنده درب ضد سرقت انواع ساختمان در ایران می باشد. بزرگترین تولید کننده درب ضد حریق و درب داخلی. این کارخانه علاوه بر تولید درب برای هموطنان عزیز، مفتخر به صادرات درب به کشورهای همسایه نیز می باشد. این کارخانه در شهرک صنعتی آتار درب سلماس آذربایجان غربی واقع شده است.

این کارخانه با وسعتی چند هکتاری با بکارگیری بیش از 400 کارمند و متخصص از این مرز و بوم برای تولید انبوه سعی در ارائه حداکثر خدمات و رضایت مشتریان خود دارد.

 

تعقیب و گریز در برابر سرقت

درب های ضد سرقت این گروه از ضد سرقت ترین درب های تولید شده در ایران می باشد. خط تولید کارخانه تمام اتوماتیک و فرآیند نورد ورق فولاد مبارکه اصفهان تمام اتوماتیک می باشد. در تولید درب های ضد سرقت از قفل های کاله و داف وارداتی از ترکیه استفاده می شود. دستگیره درب ضد سرقت 8 میل.

روکش درب های ضد سرقت به طور کامل در ایران تولید می شود و کیفیت درب های ضد سرقت لومیس کالا را می توان گفت با کیفیت درب های ضد سرقت ترکیه قابل مقایسه است. مراحل رنگ آمیزی و مونتاژ به طور کامل توسط متخصصین ایرانی در کارخانه انجام می شود.

درب های ضد سرقت لومیس کالا نیز فلزی می باشد که یکی از مزیت های اصلی درب های تولیدی این کارخانه می باشد. امکان تعویض قسمت رویه یکی از مزیت های تولید درب ضد سرقت فلزی می باشد. مجموعه ابزار و چکش و دستگیره از بهترین برندهای ترکیه خریداری و نصب می شود.

 

درب ضد سرقت سفارشی

ما علاوه بر ساخت درب های ضد سرقت در ابعاد استاندارد، به ساخت درب های ضد سرقت سفارشی به ویژه برای پروژه های تعویض درب های قدیمی با درب های ضد سرقت افتخار می کنیم. با توجه به تقاضای بازار برای جایگزینی و جایگزینی درب های معمولی با درب های ضد سرقت، درب های بسته بندی وارداتی برای این پروژه ها مناسب نیستند. تولید ابعاد سفارشی و امکان نصب انواع دستگیره و انواع لوازم جانبی از مزیت های اصلی این واحد تولیدی می باشد.

 

مراحل تعویض درب معمولی منزل با درب ضد سرقت

بسیاری از مشتریان نحوه نصب درب ضد سرقت و تعویض آن با درب موجود را می پرسند و من می خواهم مراحل کلی را در اینجا توضیح دهم.

اولین نکته در نصب درب سارق، اندازه و ابعاد اسکلت فلزی قدیمی است. برای قاب هایی با عرض داخلی فریم قدیمی بیش از 105 سانتی متر، نصب درب های ضد سرقت معمولا بر روی اسکلت فلزی قدیمی انجام می شود. سپس بتن پشت قاب ضد سرقت با مواد ماسه و سیمان ریخته می شود.

اگر عرض چهارچوب قدیمی کمتر از 105 سانتی متر باشد، لازم است قاب قدیمی را جدا کرده و درب سارق سفارشی بسازید. برداشتن اسکلت فلزی قدیمی بدون شکستگی با کاتر بریده شده و به صورت یک تکه از دیوار جدا می شود و در این مرحله اکثر مشتریان نگران شکستن دیوار یا سنگ جلوی راهرو هستند. که می توانیم به شما اطمینان دهیم که هیچ تخریبی جز حذف قاب قدیمی وجود نخواهد داشت.

در هر دو حالت پشت قاب باید پر شود و پرکردن توسط نصاب در دو مرحله انجام می شود. در ساختمان هایی که درب قدیمی با درب ضد سرقت جایگزین می شود، پس از خشک شدن بتن پشت قاب درب ضد سرقت، فشار به داخل لازم است. اگر دستگیره سفارش نمی دهید، پوتز باید پشت درب ضد سرقت انجام شود.

با توجه به اینکه مشتریانی که برای تعویض درب به فروشگاه مراجعه می کنند از مراحل تعویض درب اطلاع چندانی ندارند، باید این نکات به طور کلی توضیح داده شود و مشتری از مراحل تعویض درب مطلع شود. طبق مدل پیشنهادی، ساخت درب ضد سرقت با سفارش سفارشی بین 15 تا 30 روز زمان نیاز دارد.

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بیش از یک روز طول نمی کشد. این شرکت با بهره گیری از نصاب های حرفه ای توانسته است رضایت بالایی را به مشتریان خود ارائه دهد.

 

فروش درب ضد سرقت

به طور کلی برای ساخت و فروش درب ضد سرقت طراحی ایرانی بین 10 تا 30 روز زمان تولید نیاز است. مشتریانی که برای خرید درب های ضد سرقت عجله دارند می توانند درب های ضد سرقت خود را از محصولات Factory Depot سفارش دهند که مراحل ساخت آن زمان بر نیست.

با توجه به تنوع محصولات و فروش درب های ضد سرقت، درب ها معمولا به تولید درب های ضد سرقت با روکش های چوب طبیعی مانند چوب راش، گردو و تخته سه لا تقسیم می شوند. از دیگر محصولاتی که به فروش می رسد درب های ضد سرقت دستگیره فلزی و روکش پی وی سی می باشد که مناسب محیط مرطوب شمال و جنوب ایران می باشد.

خرید و فروش درب های ضد سرقت نه تنها به صورت عمده بلکه بصورت تکی نیز امکان پذیر است و کارخانه آماده دریافت سفارشات مشتریان محترم می باشد.

loomiskala.com

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن