به یک کتاب وجود دارد که: غرور ماه داستان

ژوئن 2020 علائم سالگرد 50th annual تجاوز+ غرور سنت. اول غرور مارس در شهر نیویورک برگزار شد در 28 ژوئن 1970 در

توسط NEWSCENTERALS در 17 خرداد 1399

ژوئن 2020 علائم سالگرد 50th annual تجاوز+ غرور سنت. اول غرور مارس در شهر نیویورک برگزار شد در 28 ژوئن 1970 در سالگرد یک سال از شورش استون وال در منهتن – نقطه اوج جنبش رهایی همجنسگرایان در ایالات متحده است. اولین رئیس جمهور بیل کلینتون اعلام کرد در ماه ژوئن "گی و لزبین غرور ماه" در ژوئن 2, 2000. در سال 2009 باراک اوباما اعلام کرده ژوئن , گی, دوجنسی, زن و فراجنسیتی غرور ماه.

به افتخار این مناسبت در اینجا جدید و منی آثار داستانی برای بزرگسالان و نوجوانان:

اولیویا توسط دوروتی Strachey; پیشگفتار توسط آندره Aciman

"من به عنوان خوانده شده اولیویا بسیاری از زمان خرید آن برای بسیاری از دوستان من و در نظر گرفتن آن الهام بخش برای تماس با من با نام شما."—آندره Aciman

پیشگامانه پرشور و ظریف داستان عشق اول, اولیویا—آزادانه در خود نویسنده زندگی—برای اولین بار در سال 1949 منتشر شده تحت یک نام مستعار. آن را می گوید داستان از اولیویا, شانزده سال است که ارسال شده از انگلستان به پاریس اتمام مدرسه به گسترش آموزش و پرورش خود را. به زودی پس از ورود او یابد و خودش را در حال سقوط تحت طلسم زیبا و کاریزماتیک, معلم, Mademoiselle Julie که معرفی او به هنر و ادبیات و غذاهای خوب. اما دختر خانم جولی در زندگی این است که به عنوان ساده به عنوان اولیویا تصور است. به عنوان آنها رشد می کنند و نزدیک ارتباط آنها با تهدید حسادت و رقابت و سال به نظر می رسد مقصد به پایان دادن به فاجعه است.

همه مادرم عاشقان توسط Ilana Masad

یکی از...Buzzfeed "ترین کتاب بسیار پیش بینی از سال 2020" • لاندا ادبی "ترین پیش بینی LGBTQ کتاب از مارس سال 2020" • این Rumpus "آنچه به عنوان خوانده شده زمانی که شما می خواهید برای جشن مادران" و بسیاری از...

صمیمیت همیشه فراموش بیست و هفت ساله مگی Krause—با وجود اینکه به ارمغان آورد تا با ازدواج پدر و مادر, مدل های داخلی سعادت—تا زمانی که لوسیا آمد به زندگی است. اما هنگامی که مگی, مامان, جنس زنبق و سوسن می میرد در یک تصادف ماشین, مگی به خانه برگشت تنها به کشف یک پدر و خارج عصبانی برادر و همراه با عنبیه را پنج پاکت مهر و موم شده هر خطاب به یک مرد مرموز او هرگز از شنیده می شود. در تلاش برای اجرای خود را از او غم و اندوه و کشف حقیقت در مورد جنس زنبق و سوسن—که از ناراحتی او با دخترش تمایلات جنسی—مگی عازم یک سفر جاده ای تعیین شده به دست-تحویل نامه و پیدا کردن آنچه که این مردان به معنای ، گفت: در طی یک مراسم تشییع جنازه و شیوا نوشته شده و با شوخ طبعی و گرما همه مادر من عاشق این بازی هیجان انگیز اولین رمان از نویسنده داستان و کتاب های منتقد Ilana Masad. منحصر به فرد مراقبه در جهان شمولی و خصوصیات روابط خانوادگی و غم و اندوه و مناقصه و گاز گرفتن پرتره از جنس و جنسیت و هویت همه مادرم دوستداران ما را به چالش به سوال طبیعت از انجام روابط است.

جیووانی اتاق توسط جیمز بالدوین

مجموعه ای در 1950s پاریس از آمریکا مهاجران رابط و خشونت یک مرد جوان خود را میبیند, گیر افتاد, بین میل و متعارف اخلاق است. با تیز کاوش تخیل جیمز بالدوین در حال حاضر کلاسیک روایت به کنکاش در رمز و راز دوست داشتن و ایجاد یک حرکت بسیار بحث برانگیز داستان مرگ و شور و شوق است که نشان می دهد ناگفته پیچیدگی از قلب انسان.

یک پسر بچه داستان خود توسط ادموند سفید

تمسخر همکلاسی های خود را و احاطه دور توسط والدین و بی رحمانه خواهر بی نام راوی از ادموند اول سفید سرگذشتی رمان آرامش می یابد در ادبیات و آثار هنری و تخیل فوق العاده. اما به عنوان او تلاش برای ایجاد دوستی های جدید را حسرت به دوست داشته شدن توسط مردان در زندگی خود تداعی خرد کردن حس شرم و مبارزه را قبول کند که او چه کسی است. تغزلی و تند و تلخ یک پسر بچه خود داستان—اول از یک سه گانه به دنبال زیبا اتاق خالی است و وداع Symphony—آمریکایی ادبی گنج که شد یک لحظه کلاسیک به محض انتشار برای آن پیشگام تجسم گرایی است.

شهرستان و ستون با گور ویدال

ادبی célèbre چون زمانی که برای اولین بار منتشر شده بیش از پنجاه سال پیش گور ویدال را در حال حاضر-کلاسیک شهر و ستون می ایستد به عنوان یک نقطه عطفی رمان از تجربه گی.

TIPPING THE VELVET توسط سارا واترز

نان, شاه صدف, دختر, است, captivated by the music, سالن پدیده, زن سبک و جلف ساقی یک مرد impersonator فوق العاده تاسیسات تخته در Canterbury. از طریق یک دوست در دفتر جعبه نان موفق به بازدید از همه خود را نشان می دهد و در نهایت دیدار با قهرمان خود را. به زودی پس از او می شود زن سبک و جلف کمد و دو سر برای چراغ های روشن از میدان لستر که در آن آنها شروع به پر زرق و حرفه ای به عنوان موسیقی-سالن ستاره ها در همه آواز و رقص دو عمل می کنند. در همان زمان در پشت درهای بسته آنها اعتراف جاذبه خود را به هر یک از دیگر و كارشان آغاز می شود.

به خوبی از تنهایی توسط Radclyffe سالن

کلاسیک لزبین داستانی

برای اولین بار منتشر شده در سال 1928 این تجسم بی انتها عشق لزبین در حال حاضر یک کلاسیک. نازک مبدل داستان از سالن را در زندگی خود آن را ممنوع آشکار پس از انتشار و تقریبا خراب ادبی او حرفه ای است.

RUBYFRUIT جنگل توسط ریتا مای قهوه ای

برنده Lambda ادبی جایزه پیشگام

"نادر اثر داستانی است که تغییر واقعی در زندگی است . . . اگر شما هنوز نمی دانند که مولی پیچ یا ریتا مای قهوه ای که ایجاد شده خود را—من از شما می خواهم به عنوان خوانده شده و آنها را با تشکر از هر دو."—گلوریا استاینم

برای بزرگسالان جوان

ستاره و سیاهی بین آنها توسط Junauda Petrus

یک Coretta اسکات کینگ افتخار کتاب

گفت: در دو متمایز و غیر قابل مقاومت صدای Junauda Petrus جسورانه و تغزلی اولین داستان دو دختر سیاه و سفید از پس زمینه های بسیار متنوع پیدا کردن عشق و خوشبختی در جهان است که به نظر می رسد مصمم به انکار آنها را هر دو. Petrus درخشان قطاری مجزا سرسبز و تغزلی صدای Mabel هستند و Audre به آنها التماس عشق است که قوی تر از نفرت و مرگ و به عنوان گسترده ای به عنوان سیاهی بین ستاره ها.

دو پسر بوسیدن توسط دیوید Levithan

یک Lambda ادبی برنده جایزه * یک Stonewall افتخار کتاب

بر اساس رویدادهای واقعی—و روایت یونانی کر از نسل مردان همجنسگرا از دست داد به ایدز—دو پسر بوسیدن شرح زیر است هری و کریگ دو هفده ساله که برای شرکت در یک 32-ماراتن ساعت بوسیدن مجموعه جدید گینس رکورد جهانی است. در حالی که این دو به طور فزاینده ای خشک و محروم از خواب پسران در حال قفل کردن لبها و تبدیل شدن آنها به یک نقطه کانونی در زندگی دیگر برخورد با جهانی پرسش از هویت و تعلق.

ارفیوس موسیقی دادن و شاعر با Brynne Rebele-هنری

در اولین رمان برنده جایزه, شاعر, Brynne Rebele-هنری دوباره تصور ارفیوس موسیقی دادن و شاعر اسطوره به عنوان یک داستان عاشقانه بین دو دختر نوجوان را که در حال ارسال برای تبدیل درمانی پس از گرفتار شدن هم در یک لحظه صمیمی.

ژولیت طول می کشد نفس by Gabby ریورا

ژولیت Milagros Palante یک خود اعلام کرد مستور در پورتوریکو نوزاد, لسبیین از برانکس. تنها او نیست که مستور کنه. بعد از بیرون آمدن به خانواده او شب قبل از پرواز به پورتلند اورگان به کارآموز با فمینیستی نویسنده—چه مطمئن شوید که به تجربه زندگی در حال تغییر.

در تابستان سرشار از عجیب و غریب قهوه ای رقص احزاب سکسی پرت با یک موتورسواری کتابدار و شدید اکتشافات نژاد و هویت ژولیت می آموزد آنچه در آن به معنی بیرون آمدن به جهان را به خانواده او به خودش است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن